loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 5 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

آنچه که تکنیک های سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شد در گذشته کاملا نحوه بالا بردن سئو سایت مجاز بود. وقتی قوانین کمی در این زمینه وجود دارد، گاوچران سئو از موقعیت استفاده می کند! با گذشت زمان، این روش ها غیرقانونی تلقی می شوند و شکستن این قوانین، سایت شما را در زندان گوگل فرو می برد!
حتی اگر مدیر عامل شرکتی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کند در زندان بود. مت مارلون، که یک شرکت سئو کلاه سیاه به نام Traffic Power را اداره می کرد، در سال 2008 به زندان فرستاده شد. در نتیجه، مشخص شد که بسیاری از شرکت ها از این تکنیک های سئو کلاه سیاه در تجارت خود استفاده می کنند.
ارزش بررسی دقیق تر این سوال را دارد.
سئو کلاه سیاه چیست؟
افراد فوری علاقه خاصی به دستیابی سریع به موفقیت دارند و هر کاری را انجام می دهند تا به سرعت در بهترین مکان ها جای بگیرند. یعنی دیر می رسند و می خواهند زود بروند! این افراد برای به دست آوردن موقعیت سریع در نتایج جستجوی گوگل، قوانین گوگل را زیر پا گذاشته و از روش های غیرقانونی در سئو سایت خود استفاده می کنند که اغلب به آن سئو کلاه سیاه می گویند.
گوگل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از موفقیت این افراد انجام می دهد. زیرا هدف گوگل ارائه یک تجربه جستجوی عالی به کاربران است. گوگل این کار را به صورت خودکار با استفاده از الگوریتم ها یا با انجام دادن انجام می دهد. در این صورت تمام تلاش گوگل برای شناسایی و مجازات افرادی است که تحت عنوان کلاه سیاه مرتکب کلاهبرداری می شوند.
گوگل چگونه وب سایت هایی را که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند جریمه می کند؟
کاهش شدید رتبه سایت
حذف دائمی سایت
محیط خارج از کنترل شماست.
الگوریتم های موتورهای جستجو در طول زمان پیچیده تر شده اند و تمام شیوه های تاریک SEO را تشخیص می دهند. به همین دلیل باید از کلاه سیاه در بین کلاه ها پرهیز کنیم.
اگر مجبور نیستیم از این روش استفاده کنیم، چرا باید این مقاله را بخوانیم؟
اگر با تکنیک های ممنوعه گوگل آشنا شدید، می توانید با دانش بیشتری روش های صحیح و اساسی را در وب سایت خود اعمال کنید زیرا می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی غلط.
پس چه چیزی می تواند شما را آزار دهد؟ در زیر به برخی از آنها خواهیم پرداخت:
10 تکنیک سئو کلاه سیاه که نباید انجام دهید!
سئو کلاه سیاه روش های زیادی دارد که در بسیاری از موارد به راحتی قابل تشخیص نیست. در این مقاله، می خواهیم در مورد برخی از محبوب ترین تکنیک های سئو کلاه سیاه صحبت کنیم که می توانند سایت شما را توسط گوگل جریمه کنند:
1. مخفی کردن محتوا
پنهان کردن محتوا به معنای نشان دادن برخی محتوا به کاربران و سایر محتواها به موتورهای جستجو است، اما نه همه. سازندگان می توانند موتورهای جستجو را با افزودن نظرات به محتوای تولید شده توسط کاربر با استفاده از کد HTML تغییر مسیر دهند. وب سایت های هرزنامه معمولاً از این تکنیک استفاده می کنند تا توسط ربات های موتور جستجو شناسایی نشوند. امروزه موتورهای جستجو متوجه این مشکل شده و به سرعت سایت را جریمه می کنند.
محتوای پنهان را با شخصی سازی محتوای برای کاربران مختلف اشتباه نگیرید!
کوتاه کردن محتوای سایت برای گروه خاصی از کاربران موضوعی کاملاً متفاوت از سرقت ادبی است. مثلا:
می توانید به طور خلاصه وب سایت خود را در دستگاه های تلفن همراه ارائه دهید.
اگر یک سایت چند زبانه دارید، می توانید محتوای خاصی را به زبان های مختلف به کاربران نمایش دهید.
برخی از وب سایت ها تبلیغات خود را بسته به منطقه جغرافیایی کاربر تغییر می دهند.
اگر هدف نمایش محتوای مختلف به ربات های موتورهای جستجو نباشد، همه این مثال ها قابل قبول هستند. اگر کاری که در وب سایت خود انجام می دهید برای کاربران شما مفید است، آن چیزها عالی هستند. تا زمانی که اقدامات شما برای کاربران باشد نه برای موتورهای جستجو، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.
اگر می خواهید سایت را از دید گوگل ببینید، می توانید از ابزار Fetch as Google در کنسول جستجو استفاده کنید.
2. چرخش بزرگ:
تغییر مسیر یک صفحه ممکن است منجر به انتقال کاربر به آدرس دیگری بدون اطلاع او شود. برای مثال اگر روی لینک دانلود فایل آموزشی کلیک کنید به صفحه قرعه کشی هدایت می شوید. جوش های سر سیاه برای رسیدن به اهداف غیراخلاقی خود از تغییر مسیرهای جعلی استفاده می کنند. سگ های سیاه همچنین از 301 تغییر مسیر برای هدایت شما به صفحات مورد نظر استفاده می کنند. اینگونه افراد می خواهند نتایج موتورهای جستجو را تغییر دهند.
همه تغییر مسیرها جعلی نیستند!
دلایل زیادی برای تغییر مسیر صفحه وجود دارد که بسیار کاربردی و مثبت هستند و باعث جریمه شدن صفحه توسط گوگل نمی شوند. به عنوان مثال، صفحاتی که آدرس آنها تغییر کرده یا به طور کامل حذف شده اند به آدرس های جدید خود هدایت می شوند. مثلا:
اگر دامنه سایت خود را تغییر دهید.
استفاده از محتوای دو قسمتی: یعنی ابتدا خلاصه ای از مطالب را نمایش دهید و سپس به صفحه ای که به طور کامل توضیح داده شده است هدایت شوید.
اگر صفحه ای را از سایت خود حذف کرده اید و به صفحه لینک شده و به روز شده دیگری هدایت می کنید.
اما برخی از روش ها برای فریب گوگل در تمایز بین محتوای نمایش داده شده به کاربران و محتوای گوگل طراحی شده اند. این روش توسط گوگل شناخته می شود و به سرعت وب سایت شما را رتبه بندی می کند. افراد کمی از این روش برای بهبود سئوی خود استفاده می کنند و معمولاً سایت های هک با مشکلات مشابهی روبرو می شوند.
3. صفحه را با کلمات کلیدی پر کنید
تکرار مداوم کلمات کلیدی در محتوا، برچسب‌های عنوان، لینک‌ها، تگ‌های alt تصاویر و هر جای دیگری در صفحه قطعا اشتباه است. اگر مطالب خود را به زبان عادی و روزمره بنویسید قطعا این مشکل پیش نخواهد آمد.
اگر متن شما پر از کلمات کلیدی است، آن کلمات کلیدی که صفحه شما را پر می کنند، کلمات کلیدی هستند که به عنوان کلمات کلیدی عمل نمی کنند! حالا به نظر شما جمله قبلی کمی افتضاح نبود؟ جملاتی که به این سبک نوشته می شوند حتی خواندنشان سخت است و این جمله را یک نفر به صورت تصادفی یا طبیعی البته نمی نویسد!
این تکنیک که بسیار مورد استفاده قرار گرفت نه تنها امروزه بی فایده است بلکه جریمه خواهید شد. گوگل تراکم هر کلمه کلیدی را رتبه بندی کرده است. این بین 1 تا 3 درصد در هر صفحه است. استفاده بیش از حد باعث می شود گوگل فکر کند که تمام ترافیک خود را از این طریق هدایت می کنید و محتوای مفیدی ندارید بنابراین سایت شما را جریمه می کند و شما را به یکی از کاربران سئوی لیست شده تبدیل می کند.
استفاده از کلمات کلیدی نامرئی ممنوع!
برخی از افراد کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع را در محتوای وب سایت خود پنهان می کنند تا محتوای وب سایت مربوط به یک موضوع خاص را نمایش دهند. بهتر است برایتان مثال بزنم: می خواهیم در زمینه طراحی سایت محتوا تولید کنیم.
مطالبی را می نویسیم و به کاربران ارائه می کنیم، اما در یک صفحه چندین بار و در جاهای مختلف که با قسمت مطابقت ندارد، طرح کلید سایت را تکرار می کنیم اما به رنگی که برای کاربر قابل مشاهده نباشد. آن را ببینید. اگر به عنوان مثال در انتهای مقاله برای افزایش تراکم کلمات کلیدی کلمه طراحی صفحه اصلی را 30 بار تکرار کنیم.
در این مورد، ما یک قطعه محتوا برای کاربران ایجاد کرده‌ایم و محتوای اضافی را به موتورهای جستجو نشان می‌دهیم. وب‌سایت‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، به دنبال رتبه‌بندی در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی غیر مرتبط با حوزه کاری خود هستند. در زمان های قدیم، زمانی که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، این کار می کرد. اما امروز به محض اینکه محتوای شما در فهرست گوگل قرار می گیرد، وب سایت شما شناسایی و جریمه می شود.
4. اتصال غیر طبیعی (نمودارهای اتصال)
هرگونه بک لینک هر محتوایی که با هدف بهبود سئو و افزایش جایگاه شما در نتایج گوگل ایجاد شود، نقض قوانین گوگل محسوب می شود. این قانون هم در مورد لینک هایی که به سایت خود ارسال می کنید و هم برای لینک هایی که به سایت های دیگر ارائه می دهید اعمال می شود. چند لینک غیر معمول:
لینک های پولی
یکی از اصلی‌ترین مواردی که گوگل ممنوع کرده است، پرداخت پول به افراد دیگر برای پیوند دادن به سایت شما است. خرید لینک یکی از بدترین روش های سئو کلاه سیاه است که متاسفانه بسیاری از سایت های بزرگ از آن استفاده می کنند. تعیین اینکه چه مبادله ای قابل قبول است و چه چیزی مجرمانه می تواند کمی دشوار به نظر برسد.
لینک ها را نفروشید. به این دلیل که گوگل از همه کاربران می‌خواهد که این تبادل را گزارش کنند. اگر گوگل کسب و کار خرید و فروش بک لینک را به خاطر آورد، شرکت خریدار و شرکت فروشنده را به شدت جریمه خواهد کرد. اگر پس از مطالعه این مقاله متوجه این موضوع شدید و لینک‌هایی را در سایت خود خریداری کرده‌اید، آن‌ها را حذف کنید یا از ابزار رد کردن لینک استفاده کنید.
با این کار به گوگل می گویید که لینک های خریداری شده را نادیده بگیرد و هنگام خزیدن صفحه شما خطای شما را فراموش کند. اگر به یک موسسه خیریه پول بدهید و در سایت آنها بک لینک قرار دهید از شما حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 415