loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 5 پنجشنبه 17 آذر 1401 نظرات (0)

SEM که به عنوان بازاریابی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، یک استراتژی حیاتی برای کسب و کارهای آنلاین است. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو با بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM تفاوت زیادی دارد. درک تفاوت بین دو ایده پیچیده SEM و SEO بسیار مهم است زیرا گاهی اوقات می توان آنها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد. در این مقاله SEM را به عنوان مقدمه ای چگونه سئو را افزایش دهیم بر ایده قبل از مقایسه آن با سئو به شما معرفی می کنیم.

تلاش های بازاریابی و تبلیغات برای وب سایت ها بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM است. این اقدامات باعث افزایش دیده شدن سایت در موتورهای جستجو و افزایش درآمد می شود. از طریق بازدید بیشتر و افزایش دید وب سایت در نتیجه اقدامات پولی یا بدون پرداخت، این نوع بازاریابی اینترنتی باعث افزایش ترافیک سایت می شود. در نتیجه می توان گفت که SEM شامل سئو نیز می شود. هزینه های مرتبط با سئو.

بازاریابی موتورهای جستجو یا به اختصار SEM به ابتکارات بازاریابی مانند تبلیغات گوگل اشاره دارد. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یکی از چندین نوع تبلیغات است. Sem از پرداخت های مختلفی تشکیل شده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:.
گوگل ادز محبوب ترین پلتفرمی است که برای بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می شود و نقش بسزایی در SEM ایفا می کند. سئو همانطور که توسط Google Knowledge Graph تعریف شده است، فرآیند افزایش ترافیک ارگانیک یک وب سایت است. با دو نوع فعالیت مختلف، سئو سایت را در بالای صفحه نتایج قرار می دهد.

تغییرات بین SEO و SEMM


یکی از تفاوت های SEO و SEM این است که SEO بخشی از SEM است. بازاریابی موتورهای جستجو همچنین شامل عناصری مانند بهینه سازی پولی، پرداخت به ازای کلیک و بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

سئو به هر تاکتیکی گفته می شود که برای افزایش ترافیک استفاده می شود که برای آن پولی پرداخت نمی شود یا به صورت رایگان ارائه نمی شود. SEM عمل خرید ترافیک با خرید یک نقطه در نتایج جستجو است. لطفاً توجه داشته باشید که اصطلاحات SEO و SEM معانی کاملاً متفاوتی دارند و نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

بهتر است اکنون که با معنی و مفهوم SEM آشنا شده اید و با مزایا و معایب آن آشنا شده اید، به تمایز بین SEO و SEM با جزئیات بیشتری نگاه کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، سئو موقعیت سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد و آن را برای موتورهای جستجوی دوستانه تر می کند. یکی از عوامل کلیدی موفقیت کسب و کارهای آنلاین را می توان سئو نام برد.

به منظور آشنایی بهتر شما با این دو ایده، در بخش زیر با استفاده از یک مثال به مقایسه و مقایسه SEO و SEM می پردازیم. با فرض تایپ کاربر در "سئو سایت" در گوگل، موتور جستجو از الگوریتم های خود برای تعیین اینکه کدام سایت یا سایت ها را به کاربر بازگرداند استفاده می کند.

طبیعتاً گوگل تصمیم خود را بر اساس کیفیت وب سایت، ظرفیت آن برای پاسخگویی به کاربران به بهترین شکل ممکن و معیارهای انتخاب آن است که شامل موارد زیر است:

تعداد کاربران روزانه
بارگذاری سریع وب سایت ها
قابلیت اطمینان لینک های خارجی
صفحات داخلی را مرور کنید
چند نفر از سایت بازدید می کنند
چه مدت بازدیدکنندگان در وب سایت می مانند
را تعداد کلیک های لینک وب سایت
اگر هر یک از موارد ذکر شده قوانین وب سایت شما را رعایت کند، گوگل وب سایت شما را با کیفیت بالا می بیند. بنابراین اطلاعات وب سایت شما در بالای نتایج جستجوی کاربر قرار می گیرد و زمانی که گوگل قصد دارد سایت شما را مطابق با SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو معرفی کند، سایت شما به نتیجه مطلوبی دست خواهد یافت. فقط لازم است ذکر کنید که برای کلمه کلیدی خود که همان سئوی وب سایت است هزینه لازم را پرداخت کرده اید.

1) نتایج جستجو و موقعیت آنها.


برخلاف SEO، نام AD بخشی از محل جستجوی SEM است. تمایز دیگر بین این دو مفهوم تفاوت بین نتایج جستجوی sem و seo در SERP ها است. با این حال، نتایج جستجویی که در نتیجه سئوی ارگانیک به دست می‌آیند با نتایج جستجوی SEM متفاوت هستند و اینگونه نیستند. تبلیغاتی که با استفاده از روش‌های سمی قرار می‌گیرند شامل آیکون‌هایی نزدیک به محل قرارگیری هستند.

تکه های بهینه سازی موتور جستجو و کپی بازاریابی موتورهای جستجو هر دو در نتایج جستجو ظاهر می شوند. هنگامی که آنها در نتایج جستجو نشان داده می شوند، تغییرات بین SEO و SEO واضح است. سموم در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند و نتایج سئو با قطعه‌هایی در جستجو نشان داده می‌شوند. فرمت های تبلیغاتی که امکان افزودن لینک های اضافی، شماره تلفن و یادداشت ها را فراهم می کند.

2) کاربران نتایج را انتخاب می کنند.


اگر برای کلیک کاربر روی نتیجه سئو هزینه ای پرداخت نمی کنید، باید برای هر کلیک کاربر روی نتیجه یکسان هزینه کنید. وقتی کاربر روی یک نتیجه کلیک می کند، نام تجاری شما شارژ می شود. قرار دادن نتیجه سم پرداخت می شود. برای داشتن تبلیغات سمی و استفاده از تبلیغات PPC باید به فکر بودجه خود باشید. اگر کاربر روی نتیجه جستجوی ارگانیک کلیک نکند، نام تجاری شما هیچ‌وقت هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و نیازی به پرداخت چیزی نخواهید داشت.

3) بازار مورد نظر.


حتی می توانید با انتخاب مخاطبان هدف خود، نتایج SEM را به آنها نشان دهید. اما سئو با poison فرق می کند و اینگونه نیست. شما می توانید تاکتیک های سازنده SEO و SEM را به افرادی که به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده اید پیوند دهید. با این حال، تنها راه برای شناسایی مخاطب مورد نظر، سم است. سام به شما اجازه می دهد مخاطبین خود را انتخاب کنید. افرادی که با فیلترهای شما مطابقت دارند، بسته به نوع ناشر، نتایج SEM را مشاهده خواهند کرد. سن، موقعیت مکانی، درآمد، سرگرمی و عوامل دیگر از جمله این فیلترها هستند.

در حالی که این امر به طور خودکار در سئو اتفاق می افتد، نمی توان انتخاب کرد که چه کسی نتایج جستجوی شما را ببیند.

4) درجه نفوذ.


سام تاثیر سریعی دارد و بر خلاف سئو به زمان زیادی نیاز ندارد. از طریق تبلیغات بازاریابی موتورهای جستجوی پولی، می توانید نتایج خود را به مخاطبین خود ارائه دهید و با تشویق آنها به کلیک کردن روی آنها، می توانید ورودی و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. تبلیغات شما به محض شروع کمپین در SERP ها ظاهر می شود و این شما هستید که آنها را ببینید یا متوقف کنید. این به زمان در سئو نیاز دارد. قبل از اینکه یک برند بتواند رتبه بندی در موتورهای جستجو را شروع کند، باید یک استراتژی سئو را پیاده سازی کند.

شماره 5: ارزیابی.


سم برای ارزیابی موثرتر از SEO است. سام اجازه می دهد سرعت تبلیغات پولی خود را تغییر دهید. انعطاف‌پذیری این استراتژی آن را برای ارزیابی ایده‌آل می‌سازد، زیرا اجازه می‌دهد تا تغییراتی در صفحه فرود یا محتوای آگهی ایجاد شود. در نتیجه، رویکردهای جدید و متنوع مورد آزمایش و ارزیابی قرار می گیرند.

6) ارزش poison و SEO.


تا زمانی که از تبلیغات پولی برای نمایش نتایج استفاده می کنید، سام ممکن است ارزشمند باشد، اما سئو با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کند. طرح سام با غیرفعال کردن تبلیغات به پایان می رسد. برخلاف Poison، سئو در طول زمان به رشد خود ادامه می دهد و نتایج ماندگاری را ایجاد می کند.

7) نرخ کلیک.


با نگاه کردن به نتایج برتر، می توانید ببینید که سئو نرخ کلیک بالاتری نسبت به SAM دارد. نتایج جستجوی ارگانیک که در ابتدا فهرست می شوند دارای نرخ کلیک بالاتری هستند. در نتیجه، می توانید با به دست آوردن نتایج برتر از تبلیغات SEM بهتر عمل کنید. در هر حالت دیگری، سیستم ممکن است با نمایش نتایج در صفحه دوم یا صفحات پایین تر وسوسه شود که بیشتر کلیک کند.

چه چیزی موثرتر است، سئو یا بازاریابی موتور جستجو؟


انتخاب بین SEM و SEO پس از تضاد این دو مفهوم، بسته به استراتژی های بازاریابی شما، ساده تر است. از هر چیزی که بیشتر مناسب است استفاده کنید، اما موارد ذکر شده در زیر را فراموش نکنید.

الف) توجه به مخالفان.


قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه رقابت، نحوه عملکرد رقبا در بازاریابی جستجو را بررسی کنید. کلمات کلیدی که رتبه بندی ارگانیک دریافت کرده اند را شناسایی کنید و با استفاده از یک استراتژی حرفه ای از آنها بالاتر ببرید. در نظر گرفتن کلمات کلیدی پولی که بازدیدکنندگان را به وب سایت آنها آورده است نیز بسیار مهم است. با بررسی این مسائل، می‌توانید خلأهایی را که می‌توانید پر کنید و از پیگیری تلاش‌هایی که در آن مهارت‌های لازم برای رقابت را ندارید، اجتناب کنید. مهارت خود را در جستجوی ارگانیک و پولی ارزیابی کنید و سپس وارد عرصه رقابت شوید. با ماتریس کلمات کلیدی رقابتی الکسا، می توانید استراتژی کلمات کلیدی رقابت را تعیین کنید. با وارد کردن نام ده وب سایت رقیب در این ابزار می توانید برترین کلمات کلیدی پولی و ارگانیک را دریافت کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 429