loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 6 پنجشنبه 03 آذر 1401 نظرات (0)

پس از به‌روزرسانی Google Core در سپتامبر 2022، گزارش جدیدی به نحوه بالا بردن سئو سایت کنسول جستجو اضافه شد تا مشکلات پیوند زیرسایت را پیگیری کند. ابزار جدید گزارش‌دهی https با گزارش‌های جدید به تمام مواردی که بخشی از صفحه هستند نگاه می‌کند و خطاهایی را نشان می‌دهد که قبلاً جالب نبودند.
در گزارش HTTPS یک اخطار بسیار رایج به نام HTTPS Not Rated وجود دارد که اکنون در تمامی سایت های دارای چالش خزیدن نمایش داده می شود. در مورد هشدار ارزیابی نشدن HTTPS، گوگل می‌گوید: این مشکل با رفع چندین مشکل مؤثر بر گزارش‌های https یا صفحات http حل شده است.
پیکربندی HTTPS آزمایش نشده است باید به سایر هشدارها در گزارش https توجه کنید. هر سایتی که با مشکلات خزیدن مواجه شود، یک هشدار HTTPS آزمایش نشده صادر می کند.
چگونه هشدار HTTPS ارزیابی نشده را برطرف کنیم؟
اگر خطاهای دیگری غیر از هشدار HTTPS Unevaluated وجود دارد، لطفاً ابتدا آنها را برطرف کنید تا خزیدن در صفحات https فعال شود. اگر مطمئن هستید که صفحات صحیح هستند، باید گزینه Fix را انتخاب کنید تا گوگل دوباره صفحه را بخزد.
سایت های https با خطاهای 4xx یا مشکلات 5xx سمت سرور و مشکلات اعتبار سنجی از خزیدن و نمایه سازی مستثنی هستند. این باعث می شود روتر اخطار ارزیابی نشده HTTPS را نشان دهد که مهم است. پیوندهای بالا را بررسی کنید تا هم از صفحات مهم و هم از خطاهای فهرست اضطراری جلوگیری کنید.
مشکلات مربوط به گزارش آمار خزیدن و عواملی که از درخواست‌های خزیدن جلوگیری می‌کنند، بر خزیدن صفحات https تأثیر می‌گذارند و یک هشدار توقف HTTPS نمایش داده می‌شود.
در سایت‌هایی که صفحه http وجود دارد و محتوای مشابه یا مشابه آن در آدرس https نیز یافت می‌شود، گوگل به هر دلیلی می‌تواند نسخه http را انتخاب کند، بنابراین باید لینک‌های http نسخه آن یا نسخه‌ای مشابه https را پیدا یا فهرست کند. مقدس شده با رفع HTTP که با اخطارهای برچسب متعارف مشخص شده است، تعداد زیادی از هشدارهای HTTPS که ارزیابی نشده اند حذف خواهند شد.
وب سایت ها معمولاً مشکلات زیادی دارند که در صفحات ثبت می شوند و در آمار خزنده ثبت می شوند. پیوندهای موجود در صف پردازش - نمایه شده یا دوباره خزیدن - متوقف می شوند و هشدارهای ارزیابی HTTPS برای هیچ پیوندی در صفحه صادر نمی شود. هنگامی که صفحات از خزیدن یا نمایه شدن جلوگیری می کنند، اخطار ارزیابی نشده HTTPS برای کل وب سایت صادر می شود که بسیار مشکل ساز است.
اگر از نسخه بی کیفیت یا غیر معتبر SSL استفاده شود، لینک های سایت خزیده یا نمایه نمی شوند و اخطار منسوخ HTTPS به کنسول ارسال می شود. تا زمانی که از هاست مطمئن و مطمئن استفاده می کنید، نیازی به نگرانی نیست.
ممکن است گوگل این لینک را ندیده باشد یا هنوز جستجو نکرده باشد. این بدان معناست که صفحاتی در سایت وجود دارد، اما گوگل هنوز آنها را جستجو نکرده است. همیشه یک هشدار HTTPS Unrated برای سایت‌های غیرقابل جستجو صادر می‌شود و ممکن است پس از چند روز از گزارش حذف شود.
اگر تعداد زیادی 404 پاسخ در گزارش Index Coverage وجود داشته باشد، به این معنی است که 404 صفحه در پوشش فهرست بسیار زیاد است و به این معنی است که گوگل صفحات سایت شما را نمی‌خزد. اگر پردازش و خزیدن صفحات سایت متوقف شود یا مشکلی وجود داشته باشد، یک هشدار تایید نشده HTTPS در کنسول نمایش داده می شود.
اگر وب سایت شما حاوی صفحات http است، باید گوگل را از در دسترس بودن صفحات مشابه یا مشابه در HTTP مطلع کنید. به این ترتیب، صفحات http باید برای نسخه های Https مناسب معتبر باشند، در غیر این صورت اخطار HTTPS تست نشده برای کل سایت صادر می شود.
اجازه ندهید خطاهای جدید Https و مشکلات کنسول جستجو شما را فریب دهند. هشدار HTTPS بدون رتبه به این معنی است که گوگل نتوانسته است پیوندها را بخزد یا هنوز آنها را ندیده است، یا پیوندها و صفحات دیده شده اند اما هنوز خزیده نشده اند.
همانطور که اشاره کردیم، این گزارش ها لزوما به معنای مشکل نیستند، اما برای مثال، اگر پیام های گزارش Https را بررسی کنید، صفحاتی هستند که گوگل هنوز آنها را خزیده است یا خطاهایی وجود دارد که در گزارش Https گزارش شده است. بنابراین اخطارها و مشکلات موجود در پنل گزارش جدید Https عمدتاً خطاهایی نیستند که باید اصلاح شوند و همیشه باید صفحه و گزارش های آمار شیرجه را بررسی کنید زیرا صفحات زیادی وجود دارند که نمی خواستید آنها را بخیزید و این هشدار را دریافت کرده اید.
ماهیت خطای HTTPS Not Evaluated
باید منتظر بمانید تا صفحات جدید یا به روز شده را مرور کنید
قبلاً اشاره کردیم که مشکل HTTPS رتبه‌بندی نشده به این معنی است که صفحه خزیده نمی‌شود یا نمی‌توان آن را هک کرد. این موضوع به این معنی است که شما مقاله یا محتوای جدیدی را منتشر کرده اید که هنوز خزیده نشده است و این روند کمی طول کشیده است. بنابراین ابتدا به صفحات زمان دهید تا ریپ شوند و سپس در موارد مرتبط، مشکلات notIndex را در گزارش صفحات برطرف کنید. همچنین اگر صفحاتی در سایت وجود داشته باشد که اجازه خزیدن ندارند، این مشکلات HTTPS ظاهر می شود و نیازی به رفع آن نیست.
فایل‌های PDF و اسناد دارای یک هشدار HTTPS تأیید نشده هستند. اگر فایل فوق نباید ایندکس شود، هشدار باید نادیده گرفته شود.
چگونه مشکلات ثبت Https را برطرف کنیم
گزارش Https کنسول را برای هشدار بررسی کنید و قبل از ارزیابی نشدن HTTPS آن را برطرف کنید. 2. کنسول جستجو را برای صفحات و مسائل رتبه بندی بررسی کنید. 3. بیشتر منابع، فایل ها و صفحات ایندکس نمی شوند، بنابراین هشدار برای شما نیست. 4. هشدار HTTPS Unrated را نمی توان در گزارش HTTPS حل کرد و مشابه همه صفحات مشکل است و فقط قرمز است.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 432