loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 4 دوشنبه 12 دی 1401 نظرات (0)

گوگل دائما در تلاش است تا اثرات سئو کلاه سیاه را به حداقل برساند و آژانس های معتبر را از استفاده چگونه سئو را افزایش دهیم از این استراتژی مخرب منصرف کند. البته استفاده از سئو کلاه سیاه برای بهبود کیفیت وب سایت ها روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، اما متاسفانه استفاده از روش های بد سئو برای از بین بردن سایر وب سایت ها روز به روز در حال افزایش است.
تکنیک های سئو منفی به اشکال بسیار بدی ارائه می شوند. برخی از این روش‌ها ملایم هستند و آثار منفی خود را به مرور زمان نشان می‌دهند، اما برخی دیگر به سرعت اجرا می‌شوند و اثرات منفی آن‌ها بلافاصله دیده می‌شود.
در این مقاله همه آنچه را که باید در مورد این استراتژی بازاریابی بدانید به شما می گوییم تا بتوانید از وب سایت خود در برابر سئو منفی محافظت کنید.
مشکل شماره 1 در سئو منفی: مزارع پیوند و پیوندهای اسپم
سئو منفی چیست؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است زیرا کلاهبرداران سئو همیشه از تاکتیک ها و روش های مختلفی در سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. از طرف دیگر، اگر با اصول اولیه سئو کلاه سفید آشنا باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که چگونه بهینه سازها می توانند از این استراتژی ها برای حمله و تخریب وب سایت های دیگر استفاده کنند.
استفاده از فیلدهای لینک برای ایجاد لینک های بی کیفیت و اسپم برای کاربر در یک وب سایت یکی از رایج ترین اشکال سئوی بد است. این سوال همچنین نمونه بارز توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه سئو کلاه سیاه است که در واقع از سئوی گوگل سوء استفاده کرده و با ایجاد لینک های اسپم و تغییر مسیر به وب سایت های خاص، آن را از بین می برند.
اگر این اتفاق بیفتد و سناریوی مورد نظر کلاهبرداران محقق شود، اسپمرها طی چند روز یا هفته آینده با نوشتن محتوای مشابه که شامل قطعه پیش‌فرض است، بک لینک‌های سئو منفی به چندین سایت با کیفیت پایین ایجاد می‌کنند.
از دیدگاه خزنده های موتورهای جستجو، به نظر می رسد که وب سایت شما در تلاش است تا کمپین لینک سازی خود را توسعه دهد، اما روش نامناسب و بدی را انتخاب کرده است. اسپمرها سعی می کنند این لینک ها را عادی و اشتباه جلوه دهند تا موتورهای جستجو وب سایت شما را به شدت مجازات کنند و رتبه آن را کاهش دهند.
نمونه بارز این تبلیغات منفی، اتفاقی است که برای وب سایت جیکوب کینگ و پادکست WP Bacon رخ داد. کینگ متوجه شد که هزاران لینک با مقالات کلمات کلیدی زشت به سایت او می آیند. تنها 10 روز پس از مشاهده این کمپین بسیار بد سئو، لینک های مخرب بیش از 20 درصد از نقشه لینک کلیدواژه اصلی را به خود اختصاص دادند. بدترین اتفاقی که برای سایت کینگ افتاد این بود که WP Bacon بیش از 50 موقعیت را به دلیل رتبه بندی کلمات کلیدی از دست داد. کاهش ترافیک وب سایت؛ مخاطبان جدید از بین رفتند و WP Bacon قبل از اینکه مخاطب خود را پیدا کند مرد.
سئوی منفی به قدری تهدیدی جدی، جدی و سرسخت برای وب سایت شماست که می تواند تنها در چند لحظه تمام تلاش هایی که در طول این سال ها انجام داده اید را از بین ببرد، بنابراین این دامنه لطفا در دقیقه. از دست دادن یک روز
راه حل چیست؟ نظارت بر لینک ها و رد فایل ها
پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در این صورت بهتر است قبل از انتشار کمپین های بک لینک منفی را شناسایی کرده و سایت را از بین ببرید. بدون ردیابی و نظارت مستمر، ممکن است هفته ها طول بکشد تا در نهایت متوجه شوید که ترافیک ورودی وب سایت شما کاهش یافته و رتبه شما به دلیل بک لینک های مشکوک که سئوی شما را هدف قرار می دهد کاهش یافته است. اگر این اسپمرهای مخرب زمان بیشتری برای ایجاد و توسعه کمپین خود داشته باشند، می توانند آسیب بیشتری به سایت شما وارد کنند.
شما باید از این فعالیت های تهدید کننده آگاه باشید. برای این منظور الکسا ابزار حرفه ای Competitor Backlink Checker را معرفی کرده است. با استفاده از این ابزار می توانید تمامی بک لینک های وارد شده به وب سایت خود را مشاهده کنید. همچنین رتبه‌بندی وب‌سایت‌های مرتبط و مرتبط را نمایش می‌دهد تا بتوانید همه وب‌سایت‌های نامعتبر و احتمالی اسپم را بر اساس رتبه شناسایی کنید.
وقتی کسی برند شما را هدف قرار می دهد و سعی می کند با ارسال لینک های نامناسب آن را نابود کند، مسدود کردن بهترین اقدام است. به این ترتیب گزارشی که از ابزار حرفه ای الکسا دریافت می کنید به شما کمک می کند تا به طور منظم وضعیت لینک های وب سایت خود را رصد کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید بک لینک وب سایت های رقبای خود را بیابید و بر اساس آنها اطلاعات مفیدی در مورد رقبای خود به دست آورید.
اگر می دانید که اسپمرها یک کمپین سئوی منفی برای سایت شما انجام داده اند، فهرستی از دامنه متخلف تهیه کنید و آن را تحت عنوان «دامنه های ممنوعه» به موتورهای جستجو ارسال کنید. ارسال این لیست به گوگل باعث می شود که موتور جستجو تمامی لینک های سایت شما را از دامنه هایی که به عنوان نامناسب علامت گذاری شده اند نادیده بگیرد. به این ترتیب، بک لینک های مخرب دیگر نمی توانند رتبه شما را تغییر دهند. این راه حل ساده مشکل شما را برطرف می کند، اما دائمی نیست و فقط یک بار اعمال می شود. همیشه بک لینک های وب سایت خود را بررسی کنید و هر زمان که لینک های اسپم پیدا کردید، لیستی از دامنه های ممنوعه تهیه کنید و آن را به گوگل ارسال کنید.

مهدیه عرب بازدید : 7 دوشنبه 05 دی 1401 نظرات (0)
پس از بررسی ایندکس صفحات خود و شناسایی صفحاتی که ایندکس نشده اند، باید عوامل موثر بر این موضوع را بررسی کنید و نحوه ایندکس کردن صفحات خود را بیابید. یکی از موثرترین عوامل در نمایه سازی صفحات شما استفاده از عنوان خوب و توضیحات متا است. شما باید بدانید که چگونه سئو را افزایش دهید و توضیحات متا بنویسید و چگونه عناوین جذاب و مرتبط را انتخاب کنید. با این حال، اگر صفحات شما ایندکس نشده اند، باید با استفاده از ابزاری به نام URL Inspection در کنسول جستجو، این صفحات را برای نمایه سازی به گوگل ارسال کنید.
جستجوگر URL به طور ویژه برای بررسی صفحات وب سایت طراحی شده است. بنابراین، شامل فایل های دیگری مانند عکس، فیلم و غیره نمی شود. این ابزار برای ارسال صفحات غیر ایندکس شده به گوگل و بررسی نمایه سازی آدرس ها از وب سایت ها استفاده می شود.
مهدیه عرب بازدید : 5 پنجشنبه 17 آذر 1401 نظرات (0)

SEM که به عنوان بازاریابی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، یک استراتژی حیاتی برای کسب و کارهای آنلاین است. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو با بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM تفاوت زیادی دارد. درک تفاوت بین دو ایده پیچیده SEM و SEO بسیار مهم است زیرا گاهی اوقات می توان آنها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد. در این مقاله SEM را به عنوان مقدمه ای چگونه سئو را افزایش دهیم بر ایده قبل از مقایسه آن با سئو به شما معرفی می کنیم.

تلاش های بازاریابی و تبلیغات برای وب سایت ها بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM است. این اقدامات باعث افزایش دیده شدن سایت در موتورهای جستجو و افزایش درآمد می شود. از طریق بازدید بیشتر و افزایش دید وب سایت در نتیجه اقدامات پولی یا بدون پرداخت، این نوع بازاریابی اینترنتی باعث افزایش ترافیک سایت می شود. در نتیجه می توان گفت که SEM شامل سئو نیز می شود. هزینه های مرتبط با سئو.

بازاریابی موتورهای جستجو یا به اختصار SEM به ابتکارات بازاریابی مانند تبلیغات گوگل اشاره دارد. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یکی از چندین نوع تبلیغات است. Sem از پرداخت های مختلفی تشکیل شده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:.
گوگل ادز محبوب ترین پلتفرمی است که برای بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می شود و نقش بسزایی در SEM ایفا می کند. سئو همانطور که توسط Google Knowledge Graph تعریف شده است، فرآیند افزایش ترافیک ارگانیک یک وب سایت است. با دو نوع فعالیت مختلف، سئو سایت را در بالای صفحه نتایج قرار می دهد.

تغییرات بین SEO و SEMM


یکی از تفاوت های SEO و SEM این است که SEO بخشی از SEM است. بازاریابی موتورهای جستجو همچنین شامل عناصری مانند بهینه سازی پولی، پرداخت به ازای کلیک و بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

سئو به هر تاکتیکی گفته می شود که برای افزایش ترافیک استفاده می شود که برای آن پولی پرداخت نمی شود یا به صورت رایگان ارائه نمی شود. SEM عمل خرید ترافیک با خرید یک نقطه در نتایج جستجو است. لطفاً توجه داشته باشید که اصطلاحات SEO و SEM معانی کاملاً متفاوتی دارند و نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

بهتر است اکنون که با معنی و مفهوم SEM آشنا شده اید و با مزایا و معایب آن آشنا شده اید، به تمایز بین SEO و SEM با جزئیات بیشتری نگاه کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، سئو موقعیت سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد و آن را برای موتورهای جستجوی دوستانه تر می کند. یکی از عوامل کلیدی موفقیت کسب و کارهای آنلاین را می توان سئو نام برد.

به منظور آشنایی بهتر شما با این دو ایده، در بخش زیر با استفاده از یک مثال به مقایسه و مقایسه SEO و SEM می پردازیم. با فرض تایپ کاربر در "سئو سایت" در گوگل، موتور جستجو از الگوریتم های خود برای تعیین اینکه کدام سایت یا سایت ها را به کاربر بازگرداند استفاده می کند.

طبیعتاً گوگل تصمیم خود را بر اساس کیفیت وب سایت، ظرفیت آن برای پاسخگویی به کاربران به بهترین شکل ممکن و معیارهای انتخاب آن است که شامل موارد زیر است:

تعداد کاربران روزانه
بارگذاری سریع وب سایت ها
قابلیت اطمینان لینک های خارجی
صفحات داخلی را مرور کنید
چند نفر از سایت بازدید می کنند
چه مدت بازدیدکنندگان در وب سایت می مانند
را تعداد کلیک های لینک وب سایت
اگر هر یک از موارد ذکر شده قوانین وب سایت شما را رعایت کند، گوگل وب سایت شما را با کیفیت بالا می بیند. بنابراین اطلاعات وب سایت شما در بالای نتایج جستجوی کاربر قرار می گیرد و زمانی که گوگل قصد دارد سایت شما را مطابق با SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو معرفی کند، سایت شما به نتیجه مطلوبی دست خواهد یافت. فقط لازم است ذکر کنید که برای کلمه کلیدی خود که همان سئوی وب سایت است هزینه لازم را پرداخت کرده اید.

1) نتایج جستجو و موقعیت آنها.


برخلاف SEO، نام AD بخشی از محل جستجوی SEM است. تمایز دیگر بین این دو مفهوم تفاوت بین نتایج جستجوی sem و seo در SERP ها است. با این حال، نتایج جستجویی که در نتیجه سئوی ارگانیک به دست می‌آیند با نتایج جستجوی SEM متفاوت هستند و اینگونه نیستند. تبلیغاتی که با استفاده از روش‌های سمی قرار می‌گیرند شامل آیکون‌هایی نزدیک به محل قرارگیری هستند.

تکه های بهینه سازی موتور جستجو و کپی بازاریابی موتورهای جستجو هر دو در نتایج جستجو ظاهر می شوند. هنگامی که آنها در نتایج جستجو نشان داده می شوند، تغییرات بین SEO و SEO واضح است. سموم در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند و نتایج سئو با قطعه‌هایی در جستجو نشان داده می‌شوند. فرمت های تبلیغاتی که امکان افزودن لینک های اضافی، شماره تلفن و یادداشت ها را فراهم می کند.

2) کاربران نتایج را انتخاب می کنند.


اگر برای کلیک کاربر روی نتیجه سئو هزینه ای پرداخت نمی کنید، باید برای هر کلیک کاربر روی نتیجه یکسان هزینه کنید. وقتی کاربر روی یک نتیجه کلیک می کند، نام تجاری شما شارژ می شود. قرار دادن نتیجه سم پرداخت می شود. برای داشتن تبلیغات سمی و استفاده از تبلیغات PPC باید به فکر بودجه خود باشید. اگر کاربر روی نتیجه جستجوی ارگانیک کلیک نکند، نام تجاری شما هیچ‌وقت هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و نیازی به پرداخت چیزی نخواهید داشت.

3) بازار مورد نظر.


حتی می توانید با انتخاب مخاطبان هدف خود، نتایج SEM را به آنها نشان دهید. اما سئو با poison فرق می کند و اینگونه نیست. شما می توانید تاکتیک های سازنده SEO و SEM را به افرادی که به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده اید پیوند دهید. با این حال، تنها راه برای شناسایی مخاطب مورد نظر، سم است. سام به شما اجازه می دهد مخاطبین خود را انتخاب کنید. افرادی که با فیلترهای شما مطابقت دارند، بسته به نوع ناشر، نتایج SEM را مشاهده خواهند کرد. سن، موقعیت مکانی، درآمد، سرگرمی و عوامل دیگر از جمله این فیلترها هستند.

در حالی که این امر به طور خودکار در سئو اتفاق می افتد، نمی توان انتخاب کرد که چه کسی نتایج جستجوی شما را ببیند.

4) درجه نفوذ.


سام تاثیر سریعی دارد و بر خلاف سئو به زمان زیادی نیاز ندارد. از طریق تبلیغات بازاریابی موتورهای جستجوی پولی، می توانید نتایج خود را به مخاطبین خود ارائه دهید و با تشویق آنها به کلیک کردن روی آنها، می توانید ورودی و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. تبلیغات شما به محض شروع کمپین در SERP ها ظاهر می شود و این شما هستید که آنها را ببینید یا متوقف کنید. این به زمان در سئو نیاز دارد. قبل از اینکه یک برند بتواند رتبه بندی در موتورهای جستجو را شروع کند، باید یک استراتژی سئو را پیاده سازی کند.

شماره 5: ارزیابی.


سم برای ارزیابی موثرتر از SEO است. سام اجازه می دهد سرعت تبلیغات پولی خود را تغییر دهید. انعطاف‌پذیری این استراتژی آن را برای ارزیابی ایده‌آل می‌سازد، زیرا اجازه می‌دهد تا تغییراتی در صفحه فرود یا محتوای آگهی ایجاد شود. در نتیجه، رویکردهای جدید و متنوع مورد آزمایش و ارزیابی قرار می گیرند.

6) ارزش poison و SEO.


تا زمانی که از تبلیغات پولی برای نمایش نتایج استفاده می کنید، سام ممکن است ارزشمند باشد، اما سئو با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کند. طرح سام با غیرفعال کردن تبلیغات به پایان می رسد. برخلاف Poison، سئو در طول زمان به رشد خود ادامه می دهد و نتایج ماندگاری را ایجاد می کند.

7) نرخ کلیک.


با نگاه کردن به نتایج برتر، می توانید ببینید که سئو نرخ کلیک بالاتری نسبت به SAM دارد. نتایج جستجوی ارگانیک که در ابتدا فهرست می شوند دارای نرخ کلیک بالاتری هستند. در نتیجه، می توانید با به دست آوردن نتایج برتر از تبلیغات SEM بهتر عمل کنید. در هر حالت دیگری، سیستم ممکن است با نمایش نتایج در صفحه دوم یا صفحات پایین تر وسوسه شود که بیشتر کلیک کند.

چه چیزی موثرتر است، سئو یا بازاریابی موتور جستجو؟


انتخاب بین SEM و SEO پس از تضاد این دو مفهوم، بسته به استراتژی های بازاریابی شما، ساده تر است. از هر چیزی که بیشتر مناسب است استفاده کنید، اما موارد ذکر شده در زیر را فراموش نکنید.

الف) توجه به مخالفان.


قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه رقابت، نحوه عملکرد رقبا در بازاریابی جستجو را بررسی کنید. کلمات کلیدی که رتبه بندی ارگانیک دریافت کرده اند را شناسایی کنید و با استفاده از یک استراتژی حرفه ای از آنها بالاتر ببرید. در نظر گرفتن کلمات کلیدی پولی که بازدیدکنندگان را به وب سایت آنها آورده است نیز بسیار مهم است. با بررسی این مسائل، می‌توانید خلأهایی را که می‌توانید پر کنید و از پیگیری تلاش‌هایی که در آن مهارت‌های لازم برای رقابت را ندارید، اجتناب کنید. مهارت خود را در جستجوی ارگانیک و پولی ارزیابی کنید و سپس وارد عرصه رقابت شوید. با ماتریس کلمات کلیدی رقابتی الکسا، می توانید استراتژی کلمات کلیدی رقابت را تعیین کنید. با وارد کردن نام ده وب سایت رقیب در این ابزار می توانید برترین کلمات کلیدی پولی و ارگانیک را دریافت کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

مهدیه عرب بازدید : 6 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

با پیشرفت و توسعه فناوری، موضوع «بازاریابی دیجیتال» به یکی از نیازهای نوظهور قرن بیست و یکم تبدیل شده است. حرکت به سمت ارائه خدمات و محصولات آنلاین یکی از مواردی است که کسب و کارها را از آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد رقبای خود در عصر اینترنت متمایز می کند.
مزایای کسب و کار اینترنتی
اینترنت یک پدیده نسبتاً جدید در دنیای ارتباطات است و از طرفی می‌تواند بستر مناسبی برای کسب و کار آنلاین باشد زیرا با ایجاد شبکه‌سازی بین افراد و سازمان‌ها فرصت‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. سرعت بالای پیام رسانی و یادگیری استفاده از آن، آرزوی هر خریدار و فروشنده ای را برای یک معامله شیرین برآورده می کند. در زیر برخی از دلایل اصلی اهمیت بازاریابی دیجیتال آورده شده است.
1/ زندگی و کار بدون محدودیت جغرافیایی
از آنجایی که کسب و کار اینترنتی اغلب در محیطی از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی شکل می گیرد، اتکا به موقعیت جغرافیایی معنای خود را از دست می دهد. شما می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در هر شهر یا محله ای که اینترنت در دسترس است بفروشید. در واقع فروشگاه شما در تمامی گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها وجود دارد. محل کار شما می تواند در هر جایی باشد. در خانه، دفتر قدیمی یا حتی خارج از کشور.
2/ بهبود تصویر شرکت در نزد مشتری
این به تنهایی می تواند دلیل کافی برای راه اندازی یک وب سایت جدید و فروش آنلاین باشد. توسعه یک وب سایت، وبلاگ و حضور آنلاین به مشتریان شما این امکان را می دهد تا متوجه شوند که شما چقدر در مورد تجارت خود جدی هستید. امروزه شرکت های بزرگ و کوچک از صنایع مختلف تلاش می کنند تا حضور آنلاین موفقی داشته باشند.
اگر حضور آنلاین ندارید، انتظار نداشته باشید که به اندازه رقبای آنلاین خود موفق باشید و مشتریان شما برداشت مثبتی از تجارت شما داشته باشند.
3/ در دسترس بودن
برخی از مشاغل به طور منظم خدمات 24 ساعته را به مردم ارائه می دهند. از جمله پمپ بنزین ها، برخی رستوران ها، خواربار فروشی های بزرگ و غیره. اما برای اکثر مشاغل غیرممکن است. یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که مشتریان در هر زمان و حتی در روزهای تعطیل برای بررسی محصولات و ثبت سفارش به فروشگاه شما مراجعه می کنند. در دسترس بودن فروشگاه 24 ساعته و حضور آنلاین تأثیر مثبتی بر فروش شما دارد.
برخی از مردم می خواهند بعد از ساعت کاری خرید کنند که ممکن است تعطیل باشد. اما فروشگاه های آنلاین 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند. همچنین هیچ صف طولانی برای خرید در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد. مردم می توانند با صرفه جویی در وقت خود خرید کنند.
4/ کاهش هزینه
راه اندازی کسب و کار در اینترنت و استفاده از دیجیتال مارکتینگ با سرمایه کمتری نسبت به کسب و کارهای فیزیکی امکان پذیر است. فروشگاه آنلاین در واقع وب سایتی است که راه اندازی آن ارزان تر از یک فروشگاه واقعی است.
ابزار فروشگاه اینترنتی می تواند هزاران محصول را با هزینه کم به طور کامل معرفی کند. کاری که در دنیای واقعی برای بسیاری از فروشندگان حرفه ای امکان پذیر خواهد بود. اطلاعاتی از قبیل مشخصات دقیق محصول، نظرات کاربران، مقایسه با سایر محصولات مشابه، توضیحات کامل عملکرد دستگاه، شرایط گارانتی و ... و همچنین تصاویر ثابت و حرکات و فیلم های جذاب برای کاربران ارائه شده است.
فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی برای پذیرش مشتری ندارد. صدها خریدار می توانند همزمان وارد فروشگاه شده و از فروشگاه خرید کنند. حتی اگر هزینه حضور آنها را نپردازید.
برای فروش 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای کارگران اضافه کاری پولی پرداخت نمی کنید. فروشگاه اینترنتی شما همیشه باز است و در حال فروش است.
5/ مقیاس پذیری
کسب و کار آنلاین فوق العاده مقیاس پذیر است. یک فروشگاه آنلاین می تواند ساختار اصلی خود را حفظ کند و با هزینه کم فعالیت خود را با چندین شعبه گسترش دهد. یک سوپرمارکت واقعی برای افتتاح شعبه دوم باید حداقل سرمایه خود را دو برابر کند.
6/ تولید درآمد نامحدود
ایجاد درآمد و رشد کسب و کار آنلاین می تواند نامحدود باشد. با توجه به مقیاس پذیری بالای کسب و کار آنلاین و توانایی شبکه های اجتماعی برای تماس همزمان با تعداد زیادی از مردم (مانند فروش چند میلیارد دلاری در مناسبت های مختلف و حراج های آنلاین)، درآمدزایی از طریق بازاریابی دیجیتال محدودیت خاصی ندارد. . . .
7/ پشتیبانی خوب از مشتری
حضور آنلاین و کسب و کار آنلاین به شما این امکان را می دهد که بدون صرف وقت زیاد به سوالات مشتریان پاسخ دهید و مشکلات آنها را حل کنید. یک بخش ویدیو، مشخصات محصول یا سؤالات متداول ایجاد کنید و مشتریان خود را برای پاسخ به آن بخش‌ها هدایت کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، بلکه کیفیت خدمات را نیز بهبود می بخشد.
8/ ارتباط بهتر با مردم
یکی از دلایلی که دیجیتال مارکتینگ بر بازاریابی سنتی پیشی گرفته است، توانایی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در تعامل و برقراری ارتباط با مشتریان هدف به بهترین شکل ممکن است. هر تعاملی دقیقاً همان چیزی است که مشتریان شما هنگام تعامل با برند و تجارت شما انتظار دارند.
این تعامل می تواند به شما در برنامه ریزی مراحل بعدی کمک کند تا بتوانید تجربه بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید و با گسترش ارتباط خوب با آنها، اعتماد و وفاداری آنها را به دست آورید. با شروع رشد کسب و کار شما به آن وفاداری و اعتماد نیاز خواهید داشت.
9/ افزایش فرصت های سرمایه گذاری برای کسب و کار شما
فرصت های بسیار بیشتری برای رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی شما وجود دارد. زیرا علاوه بر خریداران و مشتریان، مهمانی صاحبان مشاغل است. اطلاعاتی که در مورد برند خود ارائه می دهید ممکن است باعث شود مردم بخواهند با شما کار کنند یا در تجارت شما سرمایه گذاری کنند.
10/ هدف گذاری بازار جهانی
یک تجارت آنلاین جهانی داشته باشید و کسب و کار خود را فقط به شهر خود محدود نکنید. موفقیت کسب و کار اینترنتی به بازاریابی بستگی دارد. با یک وب سایت و بازاریابی خوب می توانید هزاران نفر را به سمت کسب و کار آنلاین خود جذب کنید.
شما باید بدانید که چگونه ترافیک سایت را افزایش دهید. بازاریابی محتوا یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما است. شبکه های اجتماعی نیز گزینه ای عالی برای هدایت کاربران به سایت شما هستند. با این حال، در میان بسیاری از روش ها، تسلط بر محتوا نویسی و بازاریابی یکی از مهم ترین مهارت ها برای افزایش فروش است.
11/ داشتن استقلال مالی
اگر می خواهید در کسب و کار خود به استقلال مالی برسید، باید به فکر راه اندازی کسب و کاری باشید که درآمد شما را هر ماه چند برابر کند. خبر خوب این است که می توانید با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به این مرحله برسید.
برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، باید قدرت ریسک پذیری را داشته باشید. اگر فردی هستید که به دنبال درآمد ثابت و ماهانه هستید و این درآمد شما را متقاعد می کند، بهتر است هرگز سراغ کسب و کارهای اینترنتی نروید؛ اما اگر می خواهید درآمد ثابت و تصاعدی داشته باشید، بهتر است به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید و همین الان آن را راه اندازی کنید.
12/ تبلیغات کم هزینه
یکی از مهمترین موارد در بازاریابی، تبلیغ کسب و کارتان است. برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خود را بفروشید، باید بیشتر جستجو کنید. تا زمانی که دیده نشده باشید نمی توانید محصولات خود را بفروشید.
در شرکت های اینترنتی نیازی به پرداخت هزینه های تبلیغاتی بالا نیست. کسب و کار اینترنتی به شما این امکان را می دهد که محصولات و خدمات خود را بدون تبلیغات به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.
راه ها و روش های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید هزینه تبلیغات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. روش هایی مانند تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت از موثرترین روش ها هستند. برای درک کامل اهمیت سئو یا بهینه سازی وب سایت در بازاریابی دیجیتال، توصیه می کنیم مقاله رابطه سئو و دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به طور کلی کلیه فعالیت هایی که دارای اهداف بازاریابی هستند و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی انجام می شوند در حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرند.
به عبارت دیگر، هر کسب و کاری که در محیط مجازی صورت می گیرد و از فناوری های ارتباطی دیجیتال استفاده می کند، نمونه ای از کسب و کار اینترنتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال، به «اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها» مراجعه کنید. مقاله را بخوان. تو می خوانی. خواندن
آخرین کلمه
دنیا به سمت مجازی سازی می رود و تنها چیزی که به بقا و کسب درآمد کمک می کند بازاریابی دیجیتال و تجارت اینترنتی است. بنابراین، برای بقا و رشد در تجارت و فروش، باید با این دنیای مجازی ارتباط برقرار کنیم.

مهدیه عرب بازدید : 6 سه شنبه 08 آذر 1401 نظرات (0)

بسیاری از افراد سعی می کنند با شناخت الگوریتم های سئو مطالب خود را در حین سئو و بهینه سازی بر اساس الگوریتم های مختلف به بهترین شکل ممکن منتشر کنند. به طور کلی یک سئوکار برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید با الگوریتم های گوگل آشنایی کامل داشته باشد. با دانستن و پیاده سازی الگوریتم گوگل ارائه شده در متون بالا می توانیم به طور خاص وارد حوزه سئو شده و خود را به روز کنیم.
الگوریتم های رقص گوگل
برای خدمت رسانی بسیار روان به شما، باید بگوییم که هنگام ایجاد محتوای جدید، گوگل این فرصت شگفت انگیز را به شما می دهد که شما را در معرض دید کاربران و صفحه اول گوگل قرار می دهد و شما را از رفتار کاربر آگاه می کند. نتیجه گیری کنید و باید از این فرصت به درستی استفاده کنید تا یک CTR خوب به دست آورید، اگر صفحات قبلی seo-rank-up آمار بهتری به گوگل بدهند، قطعا جایگاه برتر شما را در نتیجه مشخص می کند.
الگوریتم سندباکس
هنگامی که به تازگی وب سایتی را راه اندازی کرده اید، برای مدت کوتاهی توسط این الگوریتم مورد آزمایش قرار می گیرند تا از کیفیت محتوا و دسته بندی کار شما اطمینان حاصل شود، بنابراین زمانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید، باید بدانید که موقعیت شما اینطور نیست. به عنوان جایگاه اصلی شناخته شده است، بنابراین باید در این زمینه کمی صبور باشید، بنابراین در صورت قبولی در آزمون های مختلف در صفحه اول گوگل ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشید، بنابراین کارشناسان سئو شما باید به روز باشند و اطلاعات دقیقی داشته باشند. در مورد عملکرد وب سایت
الگوریتم پاندا
بسیاری از کاربران از محتوای بیهوده بیش از حد در گوگل شکایت داشتند، به همین دلیل این الگوریتم برای جداسازی محتوای با کیفیت از محتوای بی کیفیت و افزایش شانس حضور محتوای ارزشمند در صفحه اول گوگل پیاده سازی شد.
الگوریتم مرغ مگس خوار
هدف اصلی این الگوریتم رفع نیازهای کاربران پس از جستجو در موتورهای جستجو می باشد و با تجزیه و تحلیل خود به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت به پاسخ های خود برسند و پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنند.
الگوریتم پنگوئن
این الگوریتم پایه اصلی الگوریتم گوگل محسوب می شود و سایت هایی را که به صورت غیر طبیعی و با لینک های اسپم باز می شوند جریمه می کند. در واقع فعالیت اصلی این الگوریتم مبارزه با وب سایت های کلاهبردار است.
الگوریتم کبوتر
الگوریتم کبوتر بر روی مکان تمرکز می کند و سعی می کند نزدیک ترین مکان را بر اساس موقعیت جغرافیایی به شما نشان دهد، به عنوان مثال وقتی بیمارستانی را در گوگل جستجو می کنید، این الگوریتم نزدیک ترین مکان را به شما نشان می دهد.
الگوریتم فرد
از آنجایی که کاربران سطح گوگل از تعداد زیادی لینک و تبلیغات زیاد برای کسب موقعیت بهتر استفاده کردند، گوگل این الگوریتم را در سال 2017 برای جلوگیری از این عمل، سایت هایی که قوانین را نقض می کنند، معرفی کرد. آنها از گوگل پیروی نمی کنند.
Mobilegeddon
همانطور که از نام الگوریتم پیداست، متوجه شدیم که مربوط به دستگاه های تلفن همراه است، آن دسته از سئوکاران با کلمات mobile friendly و responsive کاملا آشنا هستند، این الگوریتم موبایل فرندلی وب سایت را بررسی می کند. و کل وب سایت ها را برای دستگاه های تلفن همراه ارزشمندتر می کند.
شاید چهارشنبه
اگر بخواهیم شما را به اختصار با این الگوریتم آشنا کنیم باید بگوییم که در حال چگونه سئو را افزایش دهیم بررسی دو فروشگاه در یک ساختمان هستید. یکی این الگوریتم به دلیل ساختاری که دارد، هر دو کسب و کار را در نتایج نشان نخواهد داد. چه زمانی کسب و کار خود را در نتایج محلی توصیه می کنید؟

مهدیه عرب بازدید : 5 یکشنبه 06 آذر 1401 نظرات (0)

متخصص تولید محتوا کیست و چه مسئولیتی دارد؟ یک حرفه ای نحوه بالا بردن سئو سایت در زمینه تولید محتوا چه مهارت هایی باید داشته باشد؟ آیا کسی هست که بداند چگونه محتوا تولید کند که در این زمینه استاد باشد؟ البته با شنیدن نام کارشناسان تولید محتوا، چنین سوالاتی به ذهن شما خطور می کند. همانطور که می دانید تمامی مشاغل مبتنی بر بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شغل های سودآور و جذابی محسوب می شوند. از این رو در این قسمت می خواهیم یکی از پردرآمدترین مشاغل در زمینه تولید محتوا را معرفی کنیم.
آنچه در ادامه این بخش خواهید خواند این است:
مقدمه
کارشناس محتوا کیست؟
یک کارشناس موضوع باید چه مهارت هایی داشته باشد؟
وظایف یک کارشناس تولید محتوا چیست؟
یک متخصص محتوا چه ویژگی های شخصیتی باید داشته باشد؟
جای خالی کارشناس تولید محتوا
حرف پایانی
مقدمه
یک متخصص تولید محتوا یک اپراتور ساده نیست. بلکه مسئولیت بسیار مهمی بر عهده اوست که باید اطلاعات و مهارت کافی برای انجام این وظایف را داشته باشد. همانطور که می دانید این روزها تولید محتوا و تبلیغات از طریق آن بسیار رایج شده است. از آنجایی که در این زمینه جنبه های حساس زیادی وجود دارد، می توان یک متخصص آشنا به تولید محتوا را عاملی مهم و موثر در توسعه یک شرکت دانست. بنابراین در این قسمت می خواهیم شما را با تمامی مسئولیت ها و تمامی ویژگی هایی که یک متخصص در زمینه تولید محتوا باید داشته باشد آشنا کنیم. تا پایان این قسمت با ما همراه باشید.
توصیه می کنیم با اهمیت تولید محتوا آشنا شوید، چرا باید فرآیند تولید محتوا را در پیش گرفت؟ پژوهش
چه کسی در تولید محتوا متخصص است؟
ابتدا می خواهید بدانید که متخصص تولید محتوا کیست؟ در واقع فردی که به عنوان کارشناس در زمینه تولید محتوا استخدام می شود می تواند در فرآیند دیجیتال مارکتینگ و همکاری با گروه همکاری مطلوبی داشته باشد. باید بدانید که کارشناسان محتوا، بازاریابی محتوا، تولید محتوا، استراتژیست های محتوا و... همگی ماهیتی ثابت دارند و کارشان یکی است.
در واقع باید بگوییم که متخصصان تولید محتوا می توانند مسئولیت جمع آوری اطلاعات در زمینه مقالات، ویدئوها، پادکست ها، طراحی گرافیک و ... را بر عهده داشته باشند. این متخصص باید بتواند به هر گروه کاربری مشاوره مناسب بدهد و آنها را برای تولید محتوای مورد نیازشان راهنمایی کند.
یک کارشناس محتوا چه مهارت هایی باید داشته باشد؟
آیا می دانید یک متخصص تولید محتوا باید چه مهارت هایی داشته باشد؟ از آنجایی که تولید و انتشار محتوای خوب و با کیفیت کار بسیار مهمی است، یک متخصص محتوا باید یک سری مهارت داشته باشد. این مهارت ها به شرح زیر است:
• توانایی تحقیق در منابع فارسی و خارجی را داشته باشد
یک متخصص تولید محتوا خوب و حرفه ای باید به تحقیق در منابع فارسی و خارجی تسلط کامل داشته باشد. زیرا همانطور که می دانید برای تولید محتوای خوب و حرفه ای باید از منابع مناسب استفاده کرد. بنابراین، یک متخصص تولید محتوا باید نحوه جستجو و تحقیق در اطلاعات را بداند.
• با اصول سئو آشنا شوید
یکی دیگر از مهارت های ضروری برای یک متخصص محتوا، درک کامل اصول سئو است. در دنیای بزرگ و جهانی اینترنت، بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو موضوع بسیار مهمی است. بنابراین، یک متخصص محتوا باید در مفاهیم سئو و سئو به خوبی آموزش دیده باشد.
• در نوشتن محتوا مهارت دارد
یک متخصص محتوا باید در نوشتن محتوا خوب باشد. زیرا اگر مهارت نوشتن بالایی داشته باشد می تواند مشکلات نوشتاری را برطرف کند و محتوای با کیفیت و سئو را در اختیار کاربران قرار دهد.
• تسلط کافی به زبان انگلیسی و ترجمه
از جمله مهارت های دیگری که یک متخصص محتوا باید به آن تسلط داشته باشد، مهارت های ترجمه و تسلط کافی به زبان انگلیسی است. مطمئناً می دانید که کاربران نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین یک متخصص باید بتواند هر نوع محتوایی را با توجه به هدف خود در اختیار کاربران قرار دهد.
وظایف یک متخصص تولید محتوا چیست؟
حال که با مهارت های یک متخصص تولید محتوا آشنا شدید، بهتر است درباره وظایف آن تحقیق کنید. البته باید بدانید که وظایف متخصص محتوا بسته به نوع محتوای تولید شده متفاوت است. تسلط بر تمام مهارت هایی که یک متخصص محتوا دارد، وظایف او به شرح زیر است:
• تولید محتوا بر اساس اصول سئو
یک کارشناس تولید محتوا باید به نوشتن تسلط کامل داشته باشد. بنابراین او باید در تولید محتوای سئو بسیار خوب عمل کند. به این ترتیب او می تواند برای یک برند یا محصول وبلاگ تهیه کند یا محتوای آماده شده را در شبکه های اجتماعی منتشر کند.
• تغییرات در اطلاعات منتشر شده
یکی از وظایف و مسئولیت های دیگر یک متخصص تولید محتوا، ویرایش محتوای نوشته شده توسط نویسندگان محتوا است. کارشناس محتوا باید متن ها را بر اساس اصول نگارش و سئو ویرایش کند. به گونه ای که مخاطب درک کند. ضمناً متن نهایی نباید دارای اشتباهات املایی یا نوشتاری باشد که مسئولیت آن بر عهده کارشناس است.
• ایجاد تعامل با مدیران سایت تولید محتوا و کاربران
کارشناس تولید محتوا باید ارتباط و تعامل خوبی با مدیران سایت تولید محتوا و همچنین کاربران برقرار کند. تا بتواند تمهیدات لازم را برای تولید محتوا انجام دهد. همچنین کاربران را تشویق به ثبت سفارش های جدید می کند. به یک معنا، یک متخصص محتوا باید با اصول بازاریابی نیز آشنایی کامل داشته باشد.
یک متخصص محتوا چه ویژگی های شخصیتی باید داشته باشد؟
یک کارشناس تولید محتوا باید دارای تعدادی ویژگی شخصیتی باشد تا بتواند کار خود را طبق قوانین انجام دهد. اما آیا می دانید چه ویژگی هایی دارد؟
• مسئولیت پذیر و منظم باشید
برای یک متخصص تولید محتوا، سفارش و پاسخ دادن به سوالات بسیار مهم است. خدمات انضباطی و حرفه ای ممکن است بر اساس توانایی او مورد نیاز و توجه باشد.
• داشتن ذهنی خلاق و تحلیل گر
از یک کارشناس تولید محتوا انتظار می رود ذهن خلاق و تحلیلی داشته باشد. در واقع صرف خلاقیت و نوآوری در این زمینه کاری می تواند موفقیت های زیادی را به همراه داشته باشد.
• روابط عمومی قوی داشته باشید
یکی دیگر از ویژگی های مهم یک متخصص موضوع، داشتن روابط عمومی قوی است. در واقع یک روش مناسب و شبکه های اجتماعی قوی به یک حرفه ای اجازه می دهد تا کاربران بیشتری را جذب کند و سود بیشتری را برای شرکت به ارمغان بیاورد.
موقعیت شغلی کارشناس تولید محتوا
در صورتی که متخصص تولید محتوا تمامی شرایط ذکر شده در این مقاله را دارا باشد می تواند در نمایندگی تولید محتوا استخدام شده و موقعیت شغلی مناسبی را به دست آورد. رایا پازارلاما این فرصت را در اختیار متخصصان تولید محتوا قرار داده است تا بتوانند موقعیت شغلی مناسب و سودآوری را به دست آورند. بنابراین می توانید به عنوان متخصص محتوا در رایا مارکتینگ استخدام شوید و ضمن داشتن شغلی مناسب با درآمد عالی، مهارت و تخصص بیشتری کسب کنید.
اخرین حرف
در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مسئولیت های یک متخصص تولید محتوا می پردازیم. با توجه به تمامی شرایط ذکر شده، افرادی که تجربه، تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارند می توانند در نمایندگی تولید محتوای رایا استخدام شده و به شغل مناسب برسند. در نهایت باید بگوییم که تولید محتوا یکی از مشاغل پرطرفدار و معتبری است که افراد زیادی در این زمینه به دنبال آن هستند.

مهدیه عرب بازدید : 8 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

قبل از هر اقدامی، ابتدا باید با موضوع انکار یا بک لینک قرمز آشنا شوید نحوه بالا بردن سئو سایت و به طور کلی معنی آن را بدانید. لینک ها بیشترین تاثیر را در سئوی سایت شما دارند، بنابراین باید تمام لینک های سایت را بررسی کنید تا اگر لینکی اسپم است، سریعا آن را حذف کنید. با این کار از افت رتبه سایت خود جلوگیری می کنید.
برای سهولت این کار، گوگل یک برنامه نمونه طراحی کرده است تا بتوانید لینک های مضر را به راحتی شناسایی و حذف کنید. در مرحله بعد، تیم ما به شما آموزش می دهد که چگونه تمام لینک های اضافی را از سایت خود حذف کنید.
Redbacklink یا Disavow چیست؟
حالا باید معنی آن را بدانید، سپس می توانید آن را از آموزش عالی تفکر خارج کنید. Reject به معنای رد کردن لینک های اضافی به سایت است. با این کار بک لینک هایی که به سایت شما وارد می شوند را مضر و اسپم تشخیص می دهید. و شما آن را در قسمت Disavow قرار می دهید، با این کار لینک های شما پذیرفته نمی شود و به سایت شما راه نمی یابد. این فرآیند بر روی خدمات سئوی ارائه شده در وب سایت تاثیر مثبت دارد و نباید به سئوی شما آسیب برساند.
بک لینک هایی که باید رد شوند
پس از یادگیری در مورد انکار یا انکار بک لینک ها، باید بدانید که کدام لینک ها شامل این موارد هستند و آنها را رد کنید. شما می توانید از ابزار MozBar برای تشخیص لینک های مخرب از لینک های دیگر استفاده کنید. این صفحه به شما در تعیین نوع لینک ها کمک می کند. در مرحله اول باید تعداد لینک ها و کیفیت آنها را بررسی کنید. پس از این بررسی، اگر متوجه شدید که بک لینک های شما به طور غیر طبیعی افزایش یافته است، باید با کمک یک متخصص سئو، بک لینک های مضر را حذف یا رد کنید. این لینک ها معمولا حاوی موارد زیر هستند.
دریافت لینک به سایت های هک شده
پیوندهای بسیار زیادی از یک دامنه
مشاوره آنلاین
پیوند با دامنه های نامعتبر
لینک های بی معنی و بی ربط
و بسیاری موارد دیگر که توسط کارشناسان سئو بررسی می شود.
امتناع یا امتناع از بازگشت
تا به حال مشکل بک لینک ها و لینک هایی که جزو این دسته هستند را می شناسید. اکنون باید با یادگیری نحوه انجام آن، آن را حذف کنید.
اولین قدم این است که مطمئن شوید هیچ لینک مخربی وجود ندارد.
اگر پیوندها توسط شما یا دیگران ارائه شده است، باید همه پیوندها را تأیید کنید. باید از سایت رد شود. تعداد کمی از این نوع لینک ها به سایت شما آسیبی نمی رساند، بنابراین اگر تعداد زیادی از این لینک ها را ندارید، نیازی به حذف آنها نیست. اما اگر تعداد این لینک ها خیلی زیاد است، باید به طور کامل حذف شوند تا از تاثیر منفی بر سئوی سایت شما جلوگیری شود.
در برخی موارد، این لینک ها به طور خودکار توسط روبات های ما حذف می شوند.
مرحله بعدی ایجاد یک لیست کامل از بک لینک های قرمز است
اکنون متوجه این پیوندها شده اید و می دانید که باید آنها را حذف کنید. شما باید فهرست کاملی از منابع مرتبط تهیه کنید. هنگام نوشتن لیست خود، باید:
همه آدرس ها را در یک خط قرار دهید
برای افزودن نام دامنه به لیست، باید domain: را قبل از پیوند وارد کنید. لینک زیر را لایک کنید: domain:tafakorebartar.com
فایل ذخیره شده باید دارای پسوند txt و کد UTF-8 باشد.
برای افزودن توضیحات، باید توضیحات را با فاصله # بعد از نام دامنه بنویسید.
یادتان باشد فقط به زبان انگلیسی بنویسید.
سلب مسئولیت گوگل یا ارسال پیوند قرمز
پس از تهیه این لیست، باید آن را به گوگل ارسال کنید. گوگل ابزاری برای این کار آماده کرده است تا کار شما را آسان کند. برای دسترسی به این ابزار می توانید از پیوندهای سلب مسئولیت استفاده کنید.
پس از ورود به این سایت می توانید با کلیک بر روی گزینه Select Properties نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.
سپس می توانید لیست آماده شده را از قسمت Reject Upload List آپلود کنید.
پس از آپلود فایل انتخابی، تمامی سایت ها و لینک ها را مشاهده خواهید کرد.
با این کار تمامی لینک های لیست شما توسط گوگل رد می شوند. با انجام این مراحل تمامی لینک هایی که برای سئوی سایت شما مضر هستند حذف خواهند شد.
بک لینک ها
همه بک لینک ها به سایت شما بد نیستند. در ایجاد بک لینک های اولیه و صحیح دقت کنید. اگر لینک دریافتی از یک سایت اسپم یا هک شده باشد. نتایج متفاوت است. اگر این نوع لینک وارد سایت شما شود؛ می توانید از ابزار Disavow Links گوگل برای حذف تمامی این لینک ها استفاده کنید. برای خدمات حرفه ای و اولیه سئو می توانید با بهترین تیم فکری تماس بگیرید تا همه چیز به صورت حرفه ای برای شما انجام شود.
نشانه های اسپم بک لینک
بک لینک های اسپم شامل کارهایی هستند که باید در هنگام انجام آن انجام دهید. اگر فرآیند بک لینک شما غیراخلاقی و حرفه ای باشد، منجر به پاسخ فتوژنیک می شود. این لینک ها نه تنها برای سایت شما مفید هستند، بلکه رتبه شما را نیز پایین می آورند. اینها هستند:
نظرات از نظرات دریافت شده از وب سایت های ژاپنی و کانادایی.
پیوندهایی که در سایت های نامعتبر و در نوار کناری قرار می گیرند.
لینک های صفحه منبع هرزنامه هستند.
بک لینک هایی که در فوتر یک صفحه با رتبه پایین قرار می گیرند.
ارتباط با ربات ها و به روشی غیرمعمول، به خصوص در سایت های جدید
وا…
فرآیند بک لینک دادن باید به طور کامل و درست انجام شود تا تاثیر مناسب و مثبتی روی وب سایت شما داشته باشد. در غیر این صورت، بک لینک های شما تایید یا در لیست قرمز قرار می گیرند.
 

مهدیه عرب بازدید : 6 پنجشنبه 03 آذر 1401 نظرات (0)

پس از به‌روزرسانی Google Core در سپتامبر 2022، گزارش جدیدی به نحوه بالا بردن سئو سایت کنسول جستجو اضافه شد تا مشکلات پیوند زیرسایت را پیگیری کند. ابزار جدید گزارش‌دهی https با گزارش‌های جدید به تمام مواردی که بخشی از صفحه هستند نگاه می‌کند و خطاهایی را نشان می‌دهد که قبلاً جالب نبودند.
در گزارش HTTPS یک اخطار بسیار رایج به نام HTTPS Not Rated وجود دارد که اکنون در تمامی سایت های دارای چالش خزیدن نمایش داده می شود. در مورد هشدار ارزیابی نشدن HTTPS، گوگل می‌گوید: این مشکل با رفع چندین مشکل مؤثر بر گزارش‌های https یا صفحات http حل شده است.
پیکربندی HTTPS آزمایش نشده است باید به سایر هشدارها در گزارش https توجه کنید. هر سایتی که با مشکلات خزیدن مواجه شود، یک هشدار HTTPS آزمایش نشده صادر می کند.
چگونه هشدار HTTPS ارزیابی نشده را برطرف کنیم؟
اگر خطاهای دیگری غیر از هشدار HTTPS Unevaluated وجود دارد، لطفاً ابتدا آنها را برطرف کنید تا خزیدن در صفحات https فعال شود. اگر مطمئن هستید که صفحات صحیح هستند، باید گزینه Fix را انتخاب کنید تا گوگل دوباره صفحه را بخزد.
سایت های https با خطاهای 4xx یا مشکلات 5xx سمت سرور و مشکلات اعتبار سنجی از خزیدن و نمایه سازی مستثنی هستند. این باعث می شود روتر اخطار ارزیابی نشده HTTPS را نشان دهد که مهم است. پیوندهای بالا را بررسی کنید تا هم از صفحات مهم و هم از خطاهای فهرست اضطراری جلوگیری کنید.
مشکلات مربوط به گزارش آمار خزیدن و عواملی که از درخواست‌های خزیدن جلوگیری می‌کنند، بر خزیدن صفحات https تأثیر می‌گذارند و یک هشدار توقف HTTPS نمایش داده می‌شود.
در سایت‌هایی که صفحه http وجود دارد و محتوای مشابه یا مشابه آن در آدرس https نیز یافت می‌شود، گوگل به هر دلیلی می‌تواند نسخه http را انتخاب کند، بنابراین باید لینک‌های http نسخه آن یا نسخه‌ای مشابه https را پیدا یا فهرست کند. مقدس شده با رفع HTTP که با اخطارهای برچسب متعارف مشخص شده است، تعداد زیادی از هشدارهای HTTPS که ارزیابی نشده اند حذف خواهند شد.
وب سایت ها معمولاً مشکلات زیادی دارند که در صفحات ثبت می شوند و در آمار خزنده ثبت می شوند. پیوندهای موجود در صف پردازش - نمایه شده یا دوباره خزیدن - متوقف می شوند و هشدارهای ارزیابی HTTPS برای هیچ پیوندی در صفحه صادر نمی شود. هنگامی که صفحات از خزیدن یا نمایه شدن جلوگیری می کنند، اخطار ارزیابی نشده HTTPS برای کل وب سایت صادر می شود که بسیار مشکل ساز است.
اگر از نسخه بی کیفیت یا غیر معتبر SSL استفاده شود، لینک های سایت خزیده یا نمایه نمی شوند و اخطار منسوخ HTTPS به کنسول ارسال می شود. تا زمانی که از هاست مطمئن و مطمئن استفاده می کنید، نیازی به نگرانی نیست.
ممکن است گوگل این لینک را ندیده باشد یا هنوز جستجو نکرده باشد. این بدان معناست که صفحاتی در سایت وجود دارد، اما گوگل هنوز آنها را جستجو نکرده است. همیشه یک هشدار HTTPS Unrated برای سایت‌های غیرقابل جستجو صادر می‌شود و ممکن است پس از چند روز از گزارش حذف شود.
اگر تعداد زیادی 404 پاسخ در گزارش Index Coverage وجود داشته باشد، به این معنی است که 404 صفحه در پوشش فهرست بسیار زیاد است و به این معنی است که گوگل صفحات سایت شما را نمی‌خزد. اگر پردازش و خزیدن صفحات سایت متوقف شود یا مشکلی وجود داشته باشد، یک هشدار تایید نشده HTTPS در کنسول نمایش داده می شود.
اگر وب سایت شما حاوی صفحات http است، باید گوگل را از در دسترس بودن صفحات مشابه یا مشابه در HTTP مطلع کنید. به این ترتیب، صفحات http باید برای نسخه های Https مناسب معتبر باشند، در غیر این صورت اخطار HTTPS تست نشده برای کل سایت صادر می شود.
اجازه ندهید خطاهای جدید Https و مشکلات کنسول جستجو شما را فریب دهند. هشدار HTTPS بدون رتبه به این معنی است که گوگل نتوانسته است پیوندها را بخزد یا هنوز آنها را ندیده است، یا پیوندها و صفحات دیده شده اند اما هنوز خزیده نشده اند.
همانطور که اشاره کردیم، این گزارش ها لزوما به معنای مشکل نیستند، اما برای مثال، اگر پیام های گزارش Https را بررسی کنید، صفحاتی هستند که گوگل هنوز آنها را خزیده است یا خطاهایی وجود دارد که در گزارش Https گزارش شده است. بنابراین اخطارها و مشکلات موجود در پنل گزارش جدید Https عمدتاً خطاهایی نیستند که باید اصلاح شوند و همیشه باید صفحه و گزارش های آمار شیرجه را بررسی کنید زیرا صفحات زیادی وجود دارند که نمی خواستید آنها را بخیزید و این هشدار را دریافت کرده اید.
ماهیت خطای HTTPS Not Evaluated
باید منتظر بمانید تا صفحات جدید یا به روز شده را مرور کنید
قبلاً اشاره کردیم که مشکل HTTPS رتبه‌بندی نشده به این معنی است که صفحه خزیده نمی‌شود یا نمی‌توان آن را هک کرد. این موضوع به این معنی است که شما مقاله یا محتوای جدیدی را منتشر کرده اید که هنوز خزیده نشده است و این روند کمی طول کشیده است. بنابراین ابتدا به صفحات زمان دهید تا ریپ شوند و سپس در موارد مرتبط، مشکلات notIndex را در گزارش صفحات برطرف کنید. همچنین اگر صفحاتی در سایت وجود داشته باشد که اجازه خزیدن ندارند، این مشکلات HTTPS ظاهر می شود و نیازی به رفع آن نیست.
فایل‌های PDF و اسناد دارای یک هشدار HTTPS تأیید نشده هستند. اگر فایل فوق نباید ایندکس شود، هشدار باید نادیده گرفته شود.
چگونه مشکلات ثبت Https را برطرف کنیم
گزارش Https کنسول را برای هشدار بررسی کنید و قبل از ارزیابی نشدن HTTPS آن را برطرف کنید. 2. کنسول جستجو را برای صفحات و مسائل رتبه بندی بررسی کنید. 3. بیشتر منابع، فایل ها و صفحات ایندکس نمی شوند، بنابراین هشدار برای شما نیست. 4. هشدار HTTPS Unrated را نمی توان در گزارش HTTPS حل کرد و مشابه همه صفحات مشکل است و فقط قرمز است.
 

مهدیه عرب بازدید : 6 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

آنچه که تکنیک های سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شد در گذشته کاملا نحوه بالا بردن سئو سایت مجاز بود. وقتی قوانین کمی در این زمینه وجود دارد، گاوچران سئو از موقعیت استفاده می کند! با گذشت زمان، این روش ها غیرقانونی تلقی می شوند و شکستن این قوانین، سایت شما را در زندان گوگل فرو می برد!
حتی اگر مدیر عامل شرکتی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کند در زندان بود. مت مارلون، که یک شرکت سئو کلاه سیاه به نام Traffic Power را اداره می کرد، در سال 2008 به زندان فرستاده شد. در نتیجه، مشخص شد که بسیاری از شرکت ها از این تکنیک های سئو کلاه سیاه در تجارت خود استفاده می کنند.
ارزش بررسی دقیق تر این سوال را دارد.
سئو کلاه سیاه چیست؟
افراد فوری علاقه خاصی به دستیابی سریع به موفقیت دارند و هر کاری را انجام می دهند تا به سرعت در بهترین مکان ها جای بگیرند. یعنی دیر می رسند و می خواهند زود بروند! این افراد برای به دست آوردن موقعیت سریع در نتایج جستجوی گوگل، قوانین گوگل را زیر پا گذاشته و از روش های غیرقانونی در سئو سایت خود استفاده می کنند که اغلب به آن سئو کلاه سیاه می گویند.
گوگل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از موفقیت این افراد انجام می دهد. زیرا هدف گوگل ارائه یک تجربه جستجوی عالی به کاربران است. گوگل این کار را به صورت خودکار با استفاده از الگوریتم ها یا با انجام دادن انجام می دهد. در این صورت تمام تلاش گوگل برای شناسایی و مجازات افرادی است که تحت عنوان کلاه سیاه مرتکب کلاهبرداری می شوند.
گوگل چگونه وب سایت هایی را که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند جریمه می کند؟
کاهش شدید رتبه سایت
حذف دائمی سایت
محیط خارج از کنترل شماست.
الگوریتم های موتورهای جستجو در طول زمان پیچیده تر شده اند و تمام شیوه های تاریک SEO را تشخیص می دهند. به همین دلیل باید از کلاه سیاه در بین کلاه ها پرهیز کنیم.
اگر مجبور نیستیم از این روش استفاده کنیم، چرا باید این مقاله را بخوانیم؟
اگر با تکنیک های ممنوعه گوگل آشنا شدید، می توانید با دانش بیشتری روش های صحیح و اساسی را در وب سایت خود اعمال کنید زیرا می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی غلط.
پس چه چیزی می تواند شما را آزار دهد؟ در زیر به برخی از آنها خواهیم پرداخت:
10 تکنیک سئو کلاه سیاه که نباید انجام دهید!
سئو کلاه سیاه روش های زیادی دارد که در بسیاری از موارد به راحتی قابل تشخیص نیست. در این مقاله، می خواهیم در مورد برخی از محبوب ترین تکنیک های سئو کلاه سیاه صحبت کنیم که می توانند سایت شما را توسط گوگل جریمه کنند:
1. مخفی کردن محتوا
پنهان کردن محتوا به معنای نشان دادن برخی محتوا به کاربران و سایر محتواها به موتورهای جستجو است، اما نه همه. سازندگان می توانند موتورهای جستجو را با افزودن نظرات به محتوای تولید شده توسط کاربر با استفاده از کد HTML تغییر مسیر دهند. وب سایت های هرزنامه معمولاً از این تکنیک استفاده می کنند تا توسط ربات های موتور جستجو شناسایی نشوند. امروزه موتورهای جستجو متوجه این مشکل شده و به سرعت سایت را جریمه می کنند.
محتوای پنهان را با شخصی سازی محتوای برای کاربران مختلف اشتباه نگیرید!
کوتاه کردن محتوای سایت برای گروه خاصی از کاربران موضوعی کاملاً متفاوت از سرقت ادبی است. مثلا:
می توانید به طور خلاصه وب سایت خود را در دستگاه های تلفن همراه ارائه دهید.
اگر یک سایت چند زبانه دارید، می توانید محتوای خاصی را به زبان های مختلف به کاربران نمایش دهید.
برخی از وب سایت ها تبلیغات خود را بسته به منطقه جغرافیایی کاربر تغییر می دهند.
اگر هدف نمایش محتوای مختلف به ربات های موتورهای جستجو نباشد، همه این مثال ها قابل قبول هستند. اگر کاری که در وب سایت خود انجام می دهید برای کاربران شما مفید است، آن چیزها عالی هستند. تا زمانی که اقدامات شما برای کاربران باشد نه برای موتورهای جستجو، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.
اگر می خواهید سایت را از دید گوگل ببینید، می توانید از ابزار Fetch as Google در کنسول جستجو استفاده کنید.
2. چرخش بزرگ:
تغییر مسیر یک صفحه ممکن است منجر به انتقال کاربر به آدرس دیگری بدون اطلاع او شود. برای مثال اگر روی لینک دانلود فایل آموزشی کلیک کنید به صفحه قرعه کشی هدایت می شوید. جوش های سر سیاه برای رسیدن به اهداف غیراخلاقی خود از تغییر مسیرهای جعلی استفاده می کنند. سگ های سیاه همچنین از 301 تغییر مسیر برای هدایت شما به صفحات مورد نظر استفاده می کنند. اینگونه افراد می خواهند نتایج موتورهای جستجو را تغییر دهند.
همه تغییر مسیرها جعلی نیستند!
دلایل زیادی برای تغییر مسیر صفحه وجود دارد که بسیار کاربردی و مثبت هستند و باعث جریمه شدن صفحه توسط گوگل نمی شوند. به عنوان مثال، صفحاتی که آدرس آنها تغییر کرده یا به طور کامل حذف شده اند به آدرس های جدید خود هدایت می شوند. مثلا:
اگر دامنه سایت خود را تغییر دهید.
استفاده از محتوای دو قسمتی: یعنی ابتدا خلاصه ای از مطالب را نمایش دهید و سپس به صفحه ای که به طور کامل توضیح داده شده است هدایت شوید.
اگر صفحه ای را از سایت خود حذف کرده اید و به صفحه لینک شده و به روز شده دیگری هدایت می کنید.
اما برخی از روش ها برای فریب گوگل در تمایز بین محتوای نمایش داده شده به کاربران و محتوای گوگل طراحی شده اند. این روش توسط گوگل شناخته می شود و به سرعت وب سایت شما را رتبه بندی می کند. افراد کمی از این روش برای بهبود سئوی خود استفاده می کنند و معمولاً سایت های هک با مشکلات مشابهی روبرو می شوند.
3. صفحه را با کلمات کلیدی پر کنید
تکرار مداوم کلمات کلیدی در محتوا، برچسب‌های عنوان، لینک‌ها، تگ‌های alt تصاویر و هر جای دیگری در صفحه قطعا اشتباه است. اگر مطالب خود را به زبان عادی و روزمره بنویسید قطعا این مشکل پیش نخواهد آمد.
اگر متن شما پر از کلمات کلیدی است، آن کلمات کلیدی که صفحه شما را پر می کنند، کلمات کلیدی هستند که به عنوان کلمات کلیدی عمل نمی کنند! حالا به نظر شما جمله قبلی کمی افتضاح نبود؟ جملاتی که به این سبک نوشته می شوند حتی خواندنشان سخت است و این جمله را یک نفر به صورت تصادفی یا طبیعی البته نمی نویسد!
این تکنیک که بسیار مورد استفاده قرار گرفت نه تنها امروزه بی فایده است بلکه جریمه خواهید شد. گوگل تراکم هر کلمه کلیدی را رتبه بندی کرده است. این بین 1 تا 3 درصد در هر صفحه است. استفاده بیش از حد باعث می شود گوگل فکر کند که تمام ترافیک خود را از این طریق هدایت می کنید و محتوای مفیدی ندارید بنابراین سایت شما را جریمه می کند و شما را به یکی از کاربران سئوی لیست شده تبدیل می کند.
استفاده از کلمات کلیدی نامرئی ممنوع!
برخی از افراد کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع را در محتوای وب سایت خود پنهان می کنند تا محتوای وب سایت مربوط به یک موضوع خاص را نمایش دهند. بهتر است برایتان مثال بزنم: می خواهیم در زمینه طراحی سایت محتوا تولید کنیم.
مطالبی را می نویسیم و به کاربران ارائه می کنیم، اما در یک صفحه چندین بار و در جاهای مختلف که با قسمت مطابقت ندارد، طرح کلید سایت را تکرار می کنیم اما به رنگی که برای کاربر قابل مشاهده نباشد. آن را ببینید. اگر به عنوان مثال در انتهای مقاله برای افزایش تراکم کلمات کلیدی کلمه طراحی صفحه اصلی را 30 بار تکرار کنیم.
در این مورد، ما یک قطعه محتوا برای کاربران ایجاد کرده‌ایم و محتوای اضافی را به موتورهای جستجو نشان می‌دهیم. وب‌سایت‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، به دنبال رتبه‌بندی در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی غیر مرتبط با حوزه کاری خود هستند. در زمان های قدیم، زمانی که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، این کار می کرد. اما امروز به محض اینکه محتوای شما در فهرست گوگل قرار می گیرد، وب سایت شما شناسایی و جریمه می شود.
4. اتصال غیر طبیعی (نمودارهای اتصال)
هرگونه بک لینک هر محتوایی که با هدف بهبود سئو و افزایش جایگاه شما در نتایج گوگل ایجاد شود، نقض قوانین گوگل محسوب می شود. این قانون هم در مورد لینک هایی که به سایت خود ارسال می کنید و هم برای لینک هایی که به سایت های دیگر ارائه می دهید اعمال می شود. چند لینک غیر معمول:
لینک های پولی
یکی از اصلی‌ترین مواردی که گوگل ممنوع کرده است، پرداخت پول به افراد دیگر برای پیوند دادن به سایت شما است. خرید لینک یکی از بدترین روش های سئو کلاه سیاه است که متاسفانه بسیاری از سایت های بزرگ از آن استفاده می کنند. تعیین اینکه چه مبادله ای قابل قبول است و چه چیزی مجرمانه می تواند کمی دشوار به نظر برسد.
لینک ها را نفروشید. به این دلیل که گوگل از همه کاربران می‌خواهد که این تبادل را گزارش کنند. اگر گوگل کسب و کار خرید و فروش بک لینک را به خاطر آورد، شرکت خریدار و شرکت فروشنده را به شدت جریمه خواهد کرد. اگر پس از مطالعه این مقاله متوجه این موضوع شدید و لینک‌هایی را در سایت خود خریداری کرده‌اید، آن‌ها را حذف کنید یا از ابزار رد کردن لینک استفاده کنید.
با این کار به گوگل می گویید که لینک های خریداری شده را نادیده بگیرد و هنگام خزیدن صفحه شما خطای شما را فراموش کند. اگر به یک موسسه خیریه پول بدهید و در سایت آنها بک لینک قرار دهید از شما حمایت خواهند کرد.

مهدیه عرب بازدید : 5 چهارشنبه 25 آبان 1401 نظرات (0)

امروزه کسب درآمد از اینترنت به جنگ تبدیل شده است و همه با سلاح های مختلف نحوه بالا بردن سئو سایت درگیر این درگیری هستند. شخصی به عنوان کارمند کار می کند، دیگری فروشگاهی باز می کند، شخصی به کارآفرینی مشغول است و استارت آپ ایجاد می کند و شخصی کار از راه دور و راه های دیگر کسب درآمد را انتخاب می کند.
فریلنسر چیست و فریلنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟ در بین تمامی راه های کسب درآمد، روش فریلنسری که برخی به آن فریلنسری یا پولی می گویند، بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد افرادی که این راه کسب درآمد را انتخاب می کنند، افزوده می شود.
تقریباً قبل از کرونا، اگر شخصی می خواست در محیط های کاری مستقل و از راه دور یا در شرکت هایی که می خواستند پروژه های خود را با استخدام فریلنسر برون سپاری کنند، همیشه با استرس و ترس تصمیم می گرفتند، اما بعد از کرونا شرایط تغییر کرد و بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفتند از راه دور کار کنند. . تلاش خودت.. در حال حاضر بازار فریلنسری بسیار داغ است و بسیاری از مردم با کار از راه دور درآمد کسب می کنند.
در ادامه این مقاله از زوم لایف به فریلنسرها توضیح می دهیم که برای کسب درآمد چه کاری می توانند انجام دهند. توصیه می کنیم دنبال کنید:
چه کسی استقلالی است؟
ساده ترین تعریف فریلنسر این است: شخصی بدون دخالت در یک سازمان یا کسب و کار خاص، فعالیت های حرفه ای و خاص را برای چندین گروه انجام می دهد و بسته به نیازها و پروژه های موجود، کارفرمای خود را انجام می دهد، این روش با کار مخابراتی تفاوت اساسی دارد. بر اساس آن، افراد بدون تعهد بلندمدت قول می‌دهند که کار خاصی را با هزینه‌ای مشخص انجام دهند.
فریلنسینگ نه تنها می تواند شغل شما را تغییر دهد، بلکه زندگی شما را نیز تغییر می دهد و منجر به پول بیشتر، رئیس خود بودن، برنامه ریزی عالی و کار در جایی که دوست دارید می شود.
چرا فریلنسرها از کار خود راضی هستند؟
فریلنسرها روسای خودشان هستند: اگرچه همه آنها در حوزه تخصصی خود به مشتریان نزدیک می شوند، اما در فعالیت های خود احساس آزادی بیشتری می کنند زیرا به یک سازمان خاص وابسته نیستند. همچنین، قبل از اینکه مشتری تصمیم بگیرد چه می خواهد، هر فریلنسر اصول و قوانینی را برای مقابله با مشکلات و مشکلات کمتر تعریف می کند.
این برای همه مناسب است: برخی افراد، صرف نظر از توانایی هایشان، مشکلات زیادی دارند که کار شرکتی تمام وقت برای آنها امکان پذیر نیست. برخی اختلالات روانی یا ناتوانی هایی دارند که عملکرد طبیعی آنها را غیرممکن می کند برخی از افراد دوست ندارند هشت ساعت در هفته، شش روز در هفته برای یک شرکت کار کنند همچنین، برخی افراد دوست دارند حتی اگر تمام وقت کار کنند، درآمد بیشتری کسب کنند برای همه این افراد، فریلنسینگ راه خوبی است
فریلنسرها چه می کنند؟
تقریباً هر کاری که نیاز به امکان دورکاری و نیاز به حضور نداشته باشد مانند (تعمیرکار، ساخت و ساز و ...) در محل انجام می شود و از طریق کار آزاد کسب درآمد می کنید. در میان آنها، ما چند راه برای کسب درآمد برای Frielsners معرفی می کنیم که برای اقامت با ما به مهارت نیاز دارید، نه مدرک دانشگاهی.
1. مترجم
مترجمی یکی از پرطرفدارترین مشاغلی است که فریلنسرها انتخاب می کنند. در عین حال، اگر دو یا چند زبان بلد باشید، یکی از آسان ترین کارها نیز خواهد بود. البته در برخی موارد ممکن است برای این زبان ها مدرک رسمی لازم باشد.
برای شروع کافی است وارد سایت های ایرانی متخصص در زمینه ترجمه شوید و همچنین در سایت های فریلنسری مانند پونیشا، من انجام دهم و ... ثبت نام کنید و مشخصات کاربری خود را با اطلاعات و تجربیاتی که دارید تکمیل کنید. به دست آورد..
2. خصوصی صحبت کنید
برای کمک به یادگیری دیگران نیازی به مجوز تدریس ندارید. فرقی نمی کند که ریاضی تدریس می کنید، موسیقی یا فرانسه. اگر در یک موضوع مهارت دارید، دانش آموز به کمک نیاز دارد. می توانید خدمات آموزشی ارائه دهید یا دوره های آنلاین ارائه دهید.
برای شروع، می‌توانید عبارت «تدریس خصوصی» را در گوگل جستجو کنید تا ببینید سایت‌هایی در زمینه آموزش آنلاین فعالیت می‌کنند. شما باید با این سایت ها تعامل داشته باشید و روش کار آنها را بشناسید تا بتوانید به عنوان معلم به تدریس خصوصی بپردازید. البته راه دیگری برای فعال بودن در اینستاگرام وجود دارد تا افراد بیشتری شما را به عنوان یک مربی شخصی بشناسند.
3. کپی رایترها
نویسندگان با بازاریابان و نویسندگان محتوا متفاوت هستند. این افراد وظیفه نوشتن اطلاعات و توضیحات محصولات و خدمات شرکت را در وب سایت ها بر عهده دارند. میزان درآمد هر نویسنده به تجربه و مهارت هر فرد بستگی دارد.
4. مربی آنلاین
از راهنماها گرفته تا توصیه های تغذیه، مردم همیشه به دنبال اطلاعات و مشاوره هستند. تبدیل شدن به یک معلم آنلاین به شما این امکان را می دهد که به دیگران کمک کنید و به آنها راهنمایی کنید.
5. مشاور
آیا مهارت های IT دارید؟ آیا تجربه راه اندازی استارت آپ را دارید؟ آیا تجربه ای در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی دارید؟ آیا اطلاعاتی در زمینه حسابداری مالی دارید؟ با ارائه خدمات مشاوره می توانید هر نوع مهارت یا تجربه کاری قابل اعتماد را به کسب و کار خود تبدیل کنید.
هر چه سطح تخصص بیشتر باشد، موفق تر خواهید بود. مشاوران مدیریت، کسب و کار و فناوری می توانند درآمد سالانه خوبی کسب کنند.
6. وبلاگ و نویسنده مقاله
اگر نویسنده ای با استعداد هستید و از اینکه رئیس خود هستید لذت می برید، می توانید برای وب سایت های دیگر بنویسید یا حتی وبلاگ خود را راه اندازی کنید. در بسیاری از وب سایت های فریلنسری همیشه فرصت های شغلی برای نویسندگان وجود دارد.
7. مربی شخصی
ممکن است برای تبدیل شدن به یک معلم یا مربی تناسب اندام به مجوز و گواهی نیاز داشته باشید، اما برای کسانی که عاشق ورزش هستند، این یک مسیر شغلی عالی است. با ظهور رسانه های اجتماعی، اکنون زمان مناسبی برای متخصصان تناسب اندام، تناسب اندام و سلامت است تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند و یک کسب و کار آموزش شخصی آنلاین ایجاد کنند.
8. مدیریت شبکه های اجتماعی
همه می دانند چگونه از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام استفاده کنند، درست است؟ نه لزوما و قطعا نه به عنوان یک تجارت. طبق یک نظرسنجی از مشاغل کوچک، حدود 25 درصد از مردم از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند. این شاید در سال های گذشته عجیب به نظر می رسید، اما اکنون که دنیای آنلاین بسیار مهم شده است، جای تعجب ندارد.
اکثر شرکت ها به شخصی برای مدیریت رسانه های اجتماعی خود نیاز دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنید، از این طریق می توانید درآمد کسب کنید. از دانش رسانه های اجتماعی خود برای تبدیل شدن به رئیس خود استفاده کنید.
9. طراح گرافیک
عکاسی دومین مهارت پرتقاضا در UpWork است. انجام کار طراحی UI برای وب سایت ها، اطلاعات، مطالب چاپی و غیره یک کار است. داشتن فایل در این شرایط بسیار مهم است.
10. کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجو
متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از محبوب ترین و پر تقاضاترین مشاغل آزاد در جهان هستند. زیرا همه می خواهند در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. اگر می خواهید وارد این حوزه شوید، باید یک نمونه کار اثبات شده داشته باشید تا مشتریان بتوانند به شما اعتماد کنند.

مهدیه عرب بازدید : 4 سه شنبه 24 آبان 1401 نظرات (0)

یادگیری ایجاد محتوا جالب ترین بخش موضوعات سئو است. محتوا یک پیام و وسیله ای برای نحوه بالا بردن سئو سایت انتقال پیام است. تصور کنید بدون تماشاگر چقدر می توانستیم جذاب باشیم؟! اگر کسی آن را نبیند، خلق هنر بزرگ چه فایده ای دارد؟
گاهی اوقات وقتی صحبت از تولید محتوای دیجیتال می شود، به راحتی محتوا را به چند نوع محتوای دیداری و صوتی تقسیم می کنیم و شروع به تولید محتوایی می کنیم که انتظار بهترین نتیجه را داشته باشد. به عنوان نمونه آموزش تولید محتوا را برای شما توضیح می دهم. تصور کنید تولید محتوا یک رشته دانشگاهی است و باید کنکور بدهیم. نظر شما در مورد تولید محتوا چیست؟ فراموش نکنید که تگ های کارشناسان تولید محتوا برای برخی افراد بسیار بزرگ و برای برخی دیگر بسیار کوچک است.
یک نفر تمام خوشی ها و چشم اندازها را در زمینه آموزش تولید محتوای دیجیتال در نظر می گیرد و یک نفر فقط برای فرار از خدمت سربازی یا تحصیل وارد این عرصه می شود. ممکن است رشته تحصیلی و عنوان شغلی یکسانی داشته باشند، اما رویاها و اهداف آنها بسیار متفاوت است. پس ابتدا باید هدف خود را تعیین کنید.
همانطور که می دانید امروزه علاوه بر این، تولید محتوا و سئوی آن در بهبود رتبه وب سایت گوگل بسیار موثر است. بازاریابی محتوا نیز نقشی غیرقابل انکار دارد. امیر قمصری در زمینه آموزش حرفه ای سئو همواره درصد تاثیر محتوا بر سئوی سایت را که حدود 30 درصد است ذکر می کرد. بنابراین دقت خود را در این مقاله افزایش دهید.
موضوع تولید محتوا به قدری مهم است که ایلیز (یکی از مدیران گوگل) در اواخر سال 2017 در مورد بهترین شیوه های سئو که مدیران وب باید بدانند گفت:
به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای با کیفیت است که در سراسر اینترنت پخش شود.
باید بدانیم محتوا چیست و چه کاربردی دارد!
قبل از شروع تولید محتوا، باید درک کلی از محتوا داشته باشید. شما باید بدانید که چرا محتوا مفید است یا چه محتوایی موثر شناخته شده است. احتمالاً با خود می گویید چه فایده ای دارد که من سعی می کنم محتوا ایجاد کنم! به من اعتماد کن دوست من، وقتی مفاهیم را دقیقا بدانی، می‌توانی محتوای خوبی برای مخاطبان خود تولید کنی.
🔸 اهمیت آموزش تولید محتوا
نوشتن محتوا یک مهارت مهم در دنیای دیجیتال امروزی است. به همین دلیل، شما باید تمام تکنیک ها و مواردی را که برای تولید محتوا لازم است بدانید، اما یادگیری این نکات یک بار نیست. به روز بودن نه تنها در این شغل، بلکه در همه مشاغل مهم است بنابراین می توان نتیجه گرفت که حتی اگر در کار خود متخصص هستید، برای ادامه تحصیل نباید کار خود را متوقف کنید.
برای درک بهتر مشکل ذکر شده یک کلید و یک قفل در نظر بگیرید. یک دندانه کلید آن را بسیار کوچک و ریز می کند، اما در نبود آن دندان کوچک، کلید عملکرد خود را از دست می دهد و قفل باز نمی شود. تحصیلات در هر شغلی مهم است زیرا ممکن است دانش و مهارت تقریباً کاملی در یک تخصص داشته باشید، اما یک آموزش جدید و عملی می‌تواند تنها مقدار کمی از آنچه را که برای باز کردن شغل خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
🔸 شرایط آموزش تولید محتوا
مهارت های مورد نیاز برای تولید محتوا، مهارت هایی هستند که باید قبل از یادگیری تولید محتوا یاد بگیرید. برخی از این مهارت ها برای کسانی که می خواهند محتوا تولید کنند ضروری است و برخی از آنها به عنوان مزیت تلقی می شوند. در زیر به بیان مهارت های مورد نیاز برای تولید محتوا می پردازیم. مهارت های ذکر شده در زیر به ویژه برای کسانی که می خواهند برای وبلاگ ها و وب سایت ها محتوا ایجاد کنند مفید است.
1. مهارت های نوشتاری
تولیدکنندگان محتوا باید بتوانند مقالات را به شیوه ای جذاب و دقیق بنویسند. برای دستیابی به این مهارت باید بدانید که برای هر علامت نگارشی از کدام قسمت متن استفاده شده است و همچنین باید دایره لغات خود را افزایش دهید و معنای هر کلمه را درک کنید.
چیزهایی مانند خواندن کتاب‌ها و مقالات معتبر می‌تواند کمک زیادی به شما در کسب این مهارت کند. در حین مطالعه نکات ذکر شده باید به کلمات مختلف، ساختار جمله، مترادف ها، استفاده از ضمایر و ... توجه کنید تا بتوانید به مرور زمان آنها را در محتوای خود بگنجانید.
2. توانایی درک و شناخت مخاطب
بدیهی است که هر محتوایی که برای یک مخاطب خاص نوشته شده باشد. تولیدکننده محتوا باید سلیقه و نیاز مخاطبان هدف خود را شناسایی کند و متن خود را بر اساس آن بنویسد. او همچنین باید نحوه سوال پرسیدن را بداند و مخاطبان خود را به خوبی پیدا کند، بر اساس آن چیزها عنوان و کلمات کلیدی را در محتوای خود بنویسد، در این صورت محتوا بازدید زیادی در گوگل و . از طریق موتورهای جستجو مانند این یک عامل مهم برای موفقیت یک وب سایت است.
3. آشنایی با سیستم مدیریت محتوا
یکی از شاخه‌های اصلی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها است. برای اینکه بتوانید این کار را به طور مؤثر انجام دهید، باید با سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت مورد نظر آشنا باشید، در این صورت می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید به راحتی آپلود کرده و از آن استفاده کنید. موارد مورد نیاز به آن طبق آمار منتشر شده، وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است و اکثر وب سایت ها توسط این سیستم ایجاد و مدیریت می شوند.
4. نحوه عملکرد موتورهای جستجو را درک کنید
حتی اگر هدف شما از نگاه کردن به آموزش های تولید محتوا نوشتن مقاله برای سایت نباشد، درک نحوه کار موتورهای جستجو می تواند برای شما بسیار مفید باشد. دانستن اینکه یک الگوریتم چیست و چگونه موتورهای جستجو متون و صفحات وب را می خزند، می تواند ایده های خوبی برای نوشتن عنوان و قرار دادن کلمات کلیدی در متن به شما بدهد. نه تنها گوگل، بلکه بسیاری از شبکه های اجتماعی دارای موتور جستجو نیز هستند، بنابراین درک نحوه عملکرد آنها در موفقیت شما بسیار موثر است.
5. توانایی تولید محتوای بصری
یکی از مهمترین موارد در یک مقاله در یک وب سایت، تصویر است. همچنین در زمینه آموزش تولید محتوا یکی از موضوعات مهم تولید محتوای تصویری است. هر کسی که می خواهد برای یک وب سایت یا وبلاگ محتوا تولید کند باید بتواند تصاویر منحصر به فرد (غیر کپی) تولید کند. زیرا موتورهای جستجو از جمله گوگل توانایی ردیابی و شناسایی تصاویر را دارند و به راحتی می توانند متوجه شوند که آیا تصویر در سایت دیگری آپلود شده است یا خیر.
اگر درک اولیه ای از نحوه عملکرد نرم افزار فتوشاپ دارید، می توانید به راحتی نیازهای ایجاد محتوای تصویری خود را برآورده کنید و تصاویری را که موتورهای جستجو تکراری نمی بینند، اصلاح کنید.
 

مهدیه عرب بازدید : 5 دوشنبه 23 آبان 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید با افزودن متن به جای تصویر نحوه بالا بردن سئو سایت و کاهش حجم آن، تصویر یا تصویر مورد نظر را از نظر موتور جستجو بهینه کرده اید، در اشتباه هستید. زیرا سئو و بهینه سازی تصویر وب سایت مراحل مختلفی دارد که در صورت رعایت صحیح یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید و سئو بهینه سازی وب سایت می باشد.
چرا سئوی تصویر مهم است؟
برخی از دلایل اصلی بهینه سازی تصاویر وب سایت عبارتند از:
بهبود سرعت بارگذاری صفحه
با جستجوی تصویر ترافیک سایت را افزایش دهید
مدت زمان حضور کاربران در سایت را افزایش دهید
تجربه کاربری پیشرفته UX
آموزش گام به گام سئو تصویر
اگر می خواهید تصاویر و گرافیک وب سایت خود را بهبود ببخشید، 12 مرحله زیر را دنبال کنید.
1- انتخاب فرمت مناسب
PNG، JPEG، WebP و Svg فرمت های تصویر رایج هستند. اما بهترین نوع کدام است:
اکثر مردم اکنون از فرمت PNG استفاده می کنند، اما اگر از WebP استفاده می کنید، می توانید بدون نگرانی در مورد کیفیت تصویر، اندازه مناسب تری دریافت کنید.
PNG: تصاویر زیادی برای دانلود در اینترنت وجود دارد که کیفیت خوبی دارند اما حجم فایل بالایی دارند.
JPEG: ممکن است کیفیت تصویر را از دست بدهید. اما می توانید سطح کیفیت را تنظیم کنید تا بهینه را پیدا کنید و تعادل را به دست آورید.
WebP: از حالت Lossless یا Lossy هنگام استفاده از اندازه متوسط، فشرده سازی استفاده کنید.
Svg: نمادها و تصاویر مناسب برای اندازه
2- فشرده سازی مهمترین قسمت بهینه سازی عکس است
هیچ چیز بدتر از وب سایتی نیست که در آن تصاویر فشرده شده را آپلود کنند. طبق آمار، حدود 21 درصد وزن یک صفحه وب را تصاویر آن تشکیل می دهد.
بهترین ابزار فشار
فتوشاپ
مبدل فرمت TinyPng در کمپرسور
فشرده سازی JPEG (آنلاین)
رابط WP Smush (برای یک وردپرس)
افزونه تصویر ShortPixel (فشرده سازی نهایی وردپرس)
برای مشاهده تاثیر تصاویر بر سرعت سایت خود می توانید از ابزار PageSpeed ​​Insight استفاده کنید.
اگر سرعت بارگذاری سایت پایین باشد، تجربه کاربری بد است، بنابراین کاربر سایت را ترک می کند.
کاربری که سایتی را ترک می کند به گوگل می گوید که سایت برای کاربر جذاب نیست و رتبه سایت را پایین می آورد. در نتیجه اگر سرعت سایت پایین باشد بر سئو و رتبه سایت تاثیر منفی می گذارد. و بخش زیادی از سرعت سایت به اندازه و کیفیت تصاویر بستگی دارد. بنابراین فشرده سازی تصویر سایت بخشی از الزامات سئو است.
- تولید تصاویر و تصاویر منحصر به فرد
متأسفانه، ایجاد تصاویر منحصر به فرد نیاز به یک تیم و هزینه دارد که برای اکثر وب سایت های کوچک امکان پذیر نیست.
به عنوان مثال، اگر متن دارد، آن را ترجمه کنید، یک واترمارک اضافه کنید یا آلمانی را به تصویر اضافه کنید
بر اساس تحقیقات سام راش، هرچه تصاویر اصلی بیشتری داشته باشید، تجربه کاربری بهتر و شانس سایت شما برای رتبه بندی در نتایج جستجو بیشتر می شود.
به یاد داشته باشید که تصاویر بزرگتر در گوگل بهتر و پررنگ تر به نظر می رسند. گوگل توصیه می کند که یک تصویر بزرگ با عرض حداقل 1200 پیکسل تنظیم کنید. در تنظیمات، max-image-preview را روی بزرگ تنظیم کنید یا AMP را فعال کنید.
توصیه گوگل
4- نام فایل عکس را تغییر دهید
وقتی صحبت از بهینه سازی تصویر وب سایت شما می شود، ایجاد نام دامنه توصیفی با استفاده از کلمات کلیدی مهم است. نام فایل به گوگل و سایر موتورهای جستجو در مورد این تصویر و اهمیت آن در صفحه می گوید.
اگر نام فایل تصویری بهینه نشده باشد، به این معنی است که تصویر وجود ندارد یا ارزشی ندارد. معمولاً نام فایل های عکس مانند "IMG_722019" یا مشابه است. و برای گوگل منطقی نیست. نام فایل های تصویری خود را تغییر دهید تا به موتورهای جستجو کمک کند تصویر شما را درک کنند و ارزش سئو سایت شما را افزایش دهند.
به عنوان مثال، یک تصویر از یک تکه شکلات را می توان با نام فایل "chocolate" ذخیره کرد، اما اگر شما صاحب یک مغازه شکلات فروشی هستید، می توانید تصویر یک تکه شکلات را ذخیره کنید. آیا این راه درست است؟ ممکن است بخواهید هر تصویر را به عنوان مثال "Chocolate 1" و "Chocolate 2" ذخیره کنید، اما این نیز راه درستی نیست. توصیه می شود برای آن شکلات توضیحی بنویسید، به عنوان مثال "شکلات تلخ 200 گرم" مناسب تر است. این نام گذاری به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند محتوای بصری شما را درک کنند.
5- متن جایگزین SEO دوستانه بنویسید.
تگ‌های Alt متنی هستند که وقتی مرورگر به درستی بارگذاری نمی‌شود، جایگزین تصویر می‌شود. این ویژگی برای توصیف محتوای فایل تصویری برای کاربر استفاده می شود.
هنگامی که تصویر بارگیری نمی شود، یک کادر مستطیل شکل در گوشه سمت چپ بالا با توضیحات جایگزین اندازه تصویر یا ALT ظاهر می شود. شما باید این متن جایگزین را طوری بنویسید که با موضوع تصویر مرتبط باشد و به نتایج جستجو لینک شود.
اگر به دلایلی تصویر بارگذاری نشود، کاربران می بینند که تصویر چیست حتی اگر لود نشد، می توانید با نگاه کردن به زیر متن، بفهمید که عکس چیست
علاوه بر این، خود گوگل نیز بر اهمیت پیام های قدیمی تاکید کرده است. این متن اطلاعاتی درباره تصاویر در اختیار گوگل قرار می دهد و به گوگل کمک می کند بهترین تصاویر را به عنوان نتایج جستجو برای کاربران نمایش دهد.
در واقع الگوریتم های گوگل موضوع تصویر را از طریق نام تصویر و متن دیگر آن درک می کنند.
6- توضیحات متا و عنوان صفحه را به درستی بنویسید
گوگل همچنین می گوید از عنوان صفحه و توضیحات متا به عنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصویر خود استفاده می کند.
تمام عناصر سئو داخلی مانند توضیحات متا، تگ های عنوان، داده های ساخت یافته و غیره. برای رتبه بندی تصاویر شما در نتایج گوگل استفاده می شود.
با بهینه سازی آنها، نه تنها به موقعیت متن و همه محتوا، بلکه به سئوی تصاویر نیز کمک کردید.
7- استفاده از Lazy Load یا Lazy loading.
کار دیگری که می توانید با تصاویر وب سایت انجام دهید استفاده از بار تنبل است. این به عنوان بارگذاری تنبل نیز شناخته می شود. بارگذاری تنبل چیست؟ هنگامی که کاربر در یک صفحه قرار می گیرد، پیمایش مورد نیاز است و صفحه می تواند بسیار طولانی باشد. خب، کل این صفحه زمان زیادی طول می کشد تا بارگذاری شود و سرعت سایت را کند می کند.
با این حال، اگر بارگذاری تنبل فعال باشد، تنها قسمت قابل مشاهده صفحه بارگیری می شود. این باعث می شود سایت شما سریعتر بارگذاری شود. این بدان معناست که مدتی طول می کشد تا آن قسمت از صفحه بارگذاری شود. هر زمان که کاربر شروع به پیمایش کند، اندازه صفحه را جلوی چشمان او بارگذاری می کند. این قابلیت با استفاده از افزونه BJ Lazy Load قابل انجام است.
افزونه های دیگری برای این کار وجود دارد. مثال: a3 Lazy Load یا Rocket Lazy Load.
8- از متن و اطلاعات مناسب در مقابل تصویر استفاده کنید
اگر به فاکتورها یا فاکتورهای رتبه بندی در گوگل نگاه کنید، همه آنها می گویند از تصاویر برای بهبود سئو استفاده کنید و این باعث می شود نویسنده به سادگی یک تصویر به متن اضافه کند که تاثیری در درک محتوا ندارد.
تصاویر باید با دقت و فقط در صورتی به متن اضافه شوند که درک را افزایش دهند.
در هر صورت، تصویری که در متن قرار می دهید باید با موضوعی که در آن پاراگراف یا بخش مورد بحث قرار گرفته است، مرتبط باشد. همچنین، در صورت امکان، باید توضیح مناسبی از تصویر ارائه دهید. تصویر زیر را ببینید. حتی اگر متن بالا و پایین این تصویر را نخوانید، تصویر به تنهایی گویای همه چیز است.

مهدیه عرب بازدید : 6 یکشنبه 22 آبان 1401 نظرات (0)

هر ساله به روز رسانی الگوریتم گوگل، بازاریابان دیجیتال را چگونه سئو را افزایش دهیم مجبور می کند تا سایت خود را بر اساس این الگوریتم بهینه کنند. علاوه بر دانش و درک تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، باید با یک سری ابزار رایگان سئو برای برآورده کردن این نیازها آشنا بود. برخی از این ابزارها پولی و برخی رایگان هستند. هر یک از این دستگاه ها باید سالانه به روز شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 8 ابزار مهم سئو رایگان بپردازیم.
1. کنسول جستجوی گوگل
کنسول جستجوی گوگل که قبلاً به عنوان Google Webmasters شناخته می شد، دارای ابزارهای زیادی برای کمک به مشتریان بالقوه برای نمایش کلمات کلیدی مورد جستجو در نتایج صفحه گوگل است. در حقیقت، کنسول جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا سایت خود را برای سئو (بهینه سازی سایت) تجزیه و تحلیل کنید.
برخی از مواردی که کنسول جستجوی گوگل می تواند به شما کمک کند عبارتند از:
کلمات کلیدی وب سایت شما را رتبه بندی می کنند.
هر گونه خطای مربوط به نمایه سازی سایت شما
پیش نمایش وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه
تعداد صفحات وب سایت در نتایج گوگل
بررسی معیارهای وب سایت شما از جمله کلیک ها، بازدیدها، میانگین نرخ کلیک (CTR)
توجه: اگر در لیست گوگل نیستید، می توانید از ابزار تست URL برای ارسال صفحه خود برای ایندکس استفاده کنید.
2. گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهایی است که می توانید در دو نسخه پولی و رایگان از آن استفاده کنید. تجزیه و تحلیل یکی از ابزارهای مفید برای تجزیه و تحلیل داده های وب سایت شما است. در واقع شما می توانید تمام داده های سایت را از این طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید. این خدمات شامل موارد زیر است:
کلمات کلیدی و عباراتی که ترافیک سایت شما را هدایت می کنند را بشناسید.
ترافیک ارگانیک و غیر ارگانیک را مقایسه کنید.
شناسایی وب سایت هایی که بیشترین ترافیک را از آنها دریافت می کنید.
دریافت گزارش هایی مانند تعاملات وب سایت، معیارهای خروج، شناسایی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در وب سایت ها
شناخت بهترین کانال ارتباطی از جمله شبکه های اجتماعی که توانسته بیشترین کاربران را به صفحات وب سایت شما بیاورد.
سایت Hubspot Grader.3
از جمله ابزارهای دیگری که بازاریابان می توانند برای دریافت داده ها، بهبود سئو و تأثیرگذاری بر سئو در وب سایت خود استفاده کنند، این ابزار است. شما می توانید آدرس وب سایت را در این ابزار وارد کنید تا گزارشی از سئوی خود دریافت کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید:
ببینید سایت شما چگونه عمل می کند.
مشکلات عملکرد سایت را شناسایی و عیب یابی کنید.
بهینه سازی وب سایت برای دستگاه های تلفن همراه را نشان می دهد.
درباره بهترین شیوه های امنیت وب سایت بیشتر بدانید.
تجربه کاربری (UX) وب سایت خود را برای کاربران بهینه کنید.
UpCiti Free SEO Report Card.4
این وب سایت گزارشی رایگان از عملکرد سئوی وب سایت شما ارائه می دهد. داشتن این گزارش ها به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید و وب سایت های رقبای خود را درک کنید. از جمله خدمات این وب سایت:
این به شما تصویر دقیقی از موقعیت سایت شما در گوگل، یاهو و بینگ می دهد. این رتبه بندی ها بر اساس مهمترین کلمات کلیدی شما است.
تعداد سایت هایی که به شما لینک می دهند را نشان می دهد.
اطلاعات دسترسی به وب سایت و زمان بارگذاری
تعداد صفحات ایندکس شده وب سایت را نشان دهید
بازاریابی اینترنتی Ninja.5
یک شرکت سئو با هزاران ابزار رایگان که می توانید از آنها برای محک زدن وب سایت خود در مقابل رقبا، بهینه سازی برای کلمات کلیدی خاص، نوشتن متا تگ ها و افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید. از جمله برنامه ها و ابزارهای این شرکت:
شما می توانید لینک های شکسته و تغییر مسیرها را شناسایی کنید و از خزنده سایت برای ایجاد نقشه سایت XML برای سایت خود استفاده کنید.
ببینید کدام تصاویر و همه لینک های وب سایت شما (داخلی و خارجی) مناسب، نامناسب و در وب سایت های شما به روز هستند.
زمان بارگذاری صفحه وب سایت خود را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید.
Bing Webmaster.6
Microsoft Bing Webmaster به شما امکان دسترسی به تعدادی ابزار را می دهد که می توانید از آنها برای نظارت و مدیریت وب سایت خود استفاده کنید.
از جمله خدمات این وب سایت:
نمایش بک لینک ها، شناسایی دامنه ها.
سایت را برای نمایه سازی صفحات سایت و خطاهای فنی برای سئو بررسی کنید
کلمات کلیدی مورد جستجوی افراد و همچنین درصد جستجوی کلمات کلیدی و عبارات را مشاهده کنید.
I-Seolyzer.7
این یک ابزار رایگان است که به شما در جمع آوری اطلاعات کمک می کند. گزارش ها و سئو را تجزیه و تحلیل کنید و تعیین کنید که موتورهای جستجو چگونه وب سایت شما را می بینند. همچنین اطلاعاتی در مورد ربات هایی که در سایت شما خزنده می کنند به شما می دهد و همچنین به شما KPI های SEO را می دهد. این ابزار همچنین کدهای خطا را شناسایی می کند. تغییر مسیر سرعت و کارایی صفحه همچنین از جمله خدماتی که ما ارائه می دهیم عبارتند از:
در اسرع وقت مشکلات وب سایت شما مانند زمان پاسخگویی ضعیف، پیام های خطا و اندازه خزیدن را شناسایی کرده و در قالب یک گزارش نمایش می دهد و در نتیجه از آسیب جدی جلوگیری می کند.
KPIهای این ابزار از قبیل عملکرد صفحه، سرعت پخش، وضعیت کد http، صفحات فعال و صفحات جدید تحلیل و نمایش داده می شوند.
صفحاتی که برای گوگل مهم هستند و صفحاتی که برای شما مهم هستند را مقایسه کنید.
شما می توانید تاثیر سئوی خود را صفحه به صفحه بر اساس دسته بندی صفحه مشاهده کنید.
دریاپذیری.8
یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای سئو. از این ابزار برای تست انطباق وب سایت خود با دستورالعمل های سئو مدرن استفاده کنید. عملکرد این ابزار این است که ابتدا آدرس وب سایت خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، وب سایت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و مشاوره در مورد بهبود وب سایت شما ارائه می شود.
برخی از ویژگی های این ابزار عبارتند از:
خطاهای فنی و مسائل سئو را در صفحه سایت پیدا کنید
نمایش جزئیات و خطاهایی مانند عناوین، توضیحات متا، متا تگ ها و URL های صفحه نامعتبر
دانستن موثرترین مسیرها برای سایت از نظر سرعت و کیفیت سایت (متن مربوط، محتوای تکراری)
بررسی و مشاهده خطاهای سرور
در این مقاله 8 ابزار رایگان را آورده ایم که می توانند در سئو موثر باشند. به طور کلی، هر یک از این ابزارها ممکن است خدمات محدودی ارائه دهند. استفاده از ابزارهای پولی و رایگان در کنار هم می تواند موثر باشد. استفاده از ابزار می تواند تاثیر بسزایی در سئوی وب سایت شما داشته باشد، بنابراین یادگیری این ابزار بسیار مهم است. همچنین می توانید برای یادگیری سئو، بخش آموزش سئو رامپ دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید.

مهدیه عرب بازدید : 7 پنجشنبه 19 آبان 1401 نظرات (0)

صاحبان وب سایت یا وبلاگ به ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت نیاز چگونه سئو را افزایش دهیم دارند که بتواند اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت آنها ارائه دهد. گوگل راه حلی برای این افراد دارد.
برای آنها ابزارهایی طراحی کرده است که تمام نیازهای آنها را برآورده می کند تا بتوانند سایت خود را با کمک این ابزارها بهبود بخشند. یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکس است. زیرک و زیرک باشید تا ببینید گوگل آنالیتیکس چیست؟ و بیایید استفاده از Google Analytics را با هم بررسی کنیم.
گوگل آنالیتیکس چیست؟
Google Analytics یکی دیگر از ابزارهای رایگان گوگل برای تجزیه و تحلیل وب است. با استفاده از این ابزار می‌توانید وب‌سایت، وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید و اطلاعاتی در مورد نحوه ورود کاربران، نوع دستگاهی که استفاده می‌کنند، مدت زمانی که در سایت بوده‌اند، نرخ پرش و غیره را به شما ارائه دهید.
عملکرد این ابزار بسیار ساده است، به طوری که همه می توانند از آن استفاده کنند، حتی کسانی که انگلیسی را خوب می دانند.
این ابزار با ابزارهای دیگر سازگار است و گوگل آنالیتیکس را می توان با ابزارهایی مانند YouTube، Google AdWords و Tech Manager ادغام کرد.
تاریخچه گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس در سال 2005 معرفی شد و دارای دو نسخه رایگان و پولی است. اما برای کسب و کارهای کوچک، نسخه رایگان آن تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می دهد و نیازی به نسخه پولی ندارد. Google Analytics در وب در دسترس است و برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار ندارید. این ابزار به راحتی بر روی گوشی های اندروید و iOS قابل نصب است.
چرا به Google Analytics نیاز دارم؟
اگر مدیر سایت هستید یا وبلاگ شخصی دارید، به این ابزار نیاز دارید زیرا حتما این سوالات را در مورد سایت از خود پرسیده اید.
روزانه چند نفر از وب سایت من بازدید می کنند؟
آیا محتوای سایت من برای کاربران مفید است و آیا واضح است؟
آیا محتوای سایت من پاسخگوی نیاز کاربران است؟
مخاطبین من چقدر در سایت وقت می گذارند؟
آیا باید سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنم؟
کدام مناطق را بیشتر بازدید می کنم؟
مخاطبین من بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند؟
چه نوع محتوایی در سایت من برای مخاطبان من جذاب خواهد بود؟
برای افزایش سرعت سایت چه اقداماتی باید انجام دهم؟
توابع و استفاده از Google Analytics
استفاده آسان و راحت
استفاده از این ابزار بسیار آسان است. تنها با یک حساب کاربری ساده گوگل می توانیم وارد محیط شما شده و از امکانات شما استفاده کنیم.
ورودی رایگان
همانطور که در بالا ذکر شد، این ابزار برای مشاغل کوچک رایگان است و تمام اطلاعات مورد نیاز ما را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می دهد.
اندازه گیری ترافیک وب سایت
با گوگل آنالیتیکس می‌توانید بفهمید که کدام صفحات وب بیشترین ترافیک را دارند. همچنین لینک های کدام وب سایت برای کاربران مشکل ساز است.
کاربران آگاه
با گوگل آنالیتیکس می توانیم کاربران هدف خود را بشناسیم. گوگل آنالیتیکس تمام اطلاعات کاربر از جمله سن، موقعیت جغرافیایی، زبان، جنسیت، سطح تحصیلات و غیره را در اختیار ما قرار می دهد. همچنین اطلاعاتی در مورد سیستم عامل مورد استفاده و دستگاهی که از آن استفاده می کند را به ما نشان می دهد.

مهدیه عرب بازدید : 7 چهارشنبه 18 آبان 1401 نظرات (0)

چگونه بفهمیم وب سایت از چه زبان برنامه نویسی استفاده چگونه سئو را افزایش دهیم کرده است؟ چگونه CMS مورد استفاده در وب سایت را شناسایی کنیم؟ چگونه می توان نوع وب سرور مورد استفاده در وب سایت را تشخیص داد؟ چگونه بفهمم سیستم عامل میزبان یک وب سایت ویندوز است یا لینوکس؟
چگونه تشخیص دهیم که سرور وب سایت ما IIS، Apache یا Nginx است؟ چگونه زبان برنامه نویسی یک وب سایت را تشخیص دهیم؟ چگونه بفهمیم یک وب سایت با PHP یا ASP.NET یا زبان برنامه نویسی دیگری نوشته شده است؟ چگونه فناوری های امنیتی مورد استفاده در وب سایت ها را شناسایی کنیم؟ سایت از چه فناوری های اسکریپت و کتابخانه های اسکریپت استفاده می کند؟
چگونه یک سرویس میزبانی یا میزبانی وب سایت انتخاب کنیم؟ چند سوال دیگر ... برای شناسایی تکنیک های برنامه نویسی مورد استفاده در وب سایت و همچنین پاسخ به سوالاتی که در بالا مطرح کردیم، ابزارهای مختلفی در وب سایت موجود است. اینترنت کار شما را آسان می کند. یک مزاحم یا هکر. در اینجا به معرفی این خدمات آنلاین می پردازیم.
شماره 1: ساخته شده با یک وب سایت
از طریق این وب سایت ضمن اینکه می توانید پاسخ بسیاری از سوالات فوق را دریافت کنید، می توانید از سیستم پیشنهاد کلمات کلیدی این وب سایت برای مباحث سئو و بازاریابی اینترنتی نیز استفاده کنید. این وب سایت ابزارهای مختلفی را برای بحث فروش اینترنتی و بازاریابی ارائه می دهد، اما می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر از ویژگی های فنی خاص این وب سایت نیز استفاده کنید.
https://builtwith.com
شماره 2: وب سایت شکارچی
این وب سایت در جستجوی دامنه آدرس های دامنه در اینترنت و بازیابی اطلاعات از آنها تخصص دارد. با وارد کردن آدرس وب سایت در قسمتی از این وب سایت که با عنوان Tech Lookup معرفی شده است، می توانید اطلاعات خوبی در مورد وب سایت مورد نظر خود به دست آورید. این وب سایت همچنین برای جستجوی آدرس های ایمیل و تشخیص واقعی یا جعلی بودن ایمیل استفاده می شود. برای استفاده از قسمت تحلیل فناوری وب این وب سایت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
https://hunter.io/techlookup
شماره 3: وب سایت Wappalyzer
یکی از بهترین فناوری های وب برای شناسایی وب سایت ها قطعا Wappalyzer است که دارای یک پسوند مرورگر است که به راحتی می توانید بدون ورود مستقیم به وب سایت، فناوری مورد استفاده در هر وب سایتی را مشاهده کنید.
این وب سایت CMS مورد استفاده وب سایت، ابزارهای تجارت الکترونیک یا فروشگاه سازی مورد استفاده در وب سایت، نسخه های آن ابزارهای مورد استفاده در وب سایت، تنظیمات سیستم مورد استفاده در وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد. ، ابزارهای بازاریابی و بسیاری از اطلاعات دیگر. می تواند به شما داده شود برای استفاده از این وبسایت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.wappalyzer.com
شماره 4: وب سایت W3Techs
این وب سایت برخلاف چیدمان قدیمی و بی فایده می تواند اطلاعاتی در مورد وب سایت هایی در اختیار شما قرار دهد که کمتر وب سایتی می تواند به آنها دسترسی داشته باشد، علاوه بر اطلاعات فوق می تواند نام سرویس را نیز در اختیار شما قرار دهد. ارائه دهنده خدمات وب، اطلاعات SSL وب سایت، سیستم عامل مورد استفاده، نام مرکز داده، نوع ابزار فشرده سازی و کوکی های مورد استفاده، ساختار داده های ساخت یافته گوگل مورد استفاده در محتوای وب سایت، نوع تصاویر و بسیاری اطلاعات دیگر. از طریق لینک زیر می توانید به این سایت دسترسی داشته باشید.
https://w3techs.com/sites
شماره 5: وب سایت هگزومتر
یکی از زیباترین و دقیق ترین وب سایت ها برای شناسایی فناوری های وب سایت قطعا هگزومتر است. این سایت خدمات مختلفی را ارائه می دهد که عمدتاً در زمینه تجزیه و تحلیل رقبا و تجزیه و تحلیل صفحات وب برای تجارت الکترونیک است. برای ما، مهمترین بخش این وب سایت Stack Checker است، این وب سایت اطلاعات بسیار خوبی در مورد وب سایت های مورد نظر شما از نظر فناوری های مورد استفاده ارائه می دهد و حتی به شما امکان می دهد پایگاه داده مورد استفاده توسط وب سایت Find a را مشاهده کنید. از طریق لینک زیر می توانید به این صفحه دسترسی داشته باشید.
https://hexometer.com/stack-checker
شماره 6: وب سایت نت کرافت
نت کرافت بدون شک یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین وب سایت ها در زمینه شناسایی فناوری است. این سایت یک شرکت خدمات اینترنتی جهانی بسیار بزرگ است که خدمات مختلفی را برای امور مرتبط با وب ارائه می دهد
اما قسمتی که سایت را اجرا می کند یکی از مهمترین کاربردهای ما در این موضوع است، کافیست آدرس وب سایت مورد نظر خود را در این قسمت وارد کنید و وب سایت شما را از تکنولوژی گرفته تا صاحب وب سایت و آدرس نشان می دهد. . موقعیت فیزیکی وب سایت و غیره برای دسترسی به این قسمت از سایت. می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:
https://sitereport.netcraft.com
عملا نتایج اکثر وب سایت ها یکسان است و برخی از آنها در برخی موارد خوب عمل می کنند و نتایج دقیقی را ارائه می دهند. به عنوان یک هکر یا مهاجم، باید از چندین ابزار گزارش دهی استفاده کنید و آنها را با هم مقایسه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد دقت خروجی خود به دست آورید.
لطفاً توجه داشته باشید که خروجی این وب‌سایت‌ها نهایی نیست و ممکن است با استفاده از مکانیزم‌های مبهم، خروجی نادرستی به درخواست‌کنندگان بدهد. امیدوارم متوجه آن شده باشید.

مهدیه عرب بازدید : 4 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

کلمات کلیدی به معنای کلمات کلیدی هستند! کلمات چگونه سئو را افزایش دهیم کلیدی عباراتی هستند که افراد هنگام جستجوی آنلاین از آنها استفاده می کنند. کلمات کلیدی در تولید محتوا به محتوای صفحات وب اشاره دارد. گوگل از کلمات کلیدی برای تطبیق محتوای صفحه با عبارات جستجوی کاربر استفاده می کند. هرچه محتوای شما با کلمات کلیدی که کاربران جستجو می‌کنند مرتبط‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که گوگل آن را نشان دهد و مردم آن را ببینند.
کلمات کلیدی و تاثیر کلمات کلیدی در سئو، بهترین سئوکاران در وب
یافتن کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت خود یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید با سئو انجام دهید. شما ناخواسته وقت و پول خود را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه هدر می دهید - کلمات کلیدی که مخاطبان هدف کسب و کار شما را به سمت سایت شما هدایت نمی کنند. در نتیجه هیچ ترافیکی از طریق کلمات کلیدی شما به سایت شما ارسال نمی شود و رتبه سایت شما بهبود نمی یابد.
تحقیق کلمات کلیدی برای بهبود سئو چیست؟
تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن کلمات و عباراتی است که افراد برای جستجوی اطلاعات و محتوای مربوط به یک تجارت یا وب سایت به صورت آنلاین استفاده می کنند.
در دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات کلمات کلیدی پایه یا اساس محتوا است. کلمه کلیدی رابط بین عبارت جستجوی کاربر و محتوای سایت شما است. بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار دقت کنید تا وب سایت شما در بین رقبای تجاری شما رتبه بالاتری داشته باشد.
یافتن کلمات کلیدی مناسب سایت شما را بهبود می بخشد، انتخاب کلمات کلیدی اشتباه باعث شکست وب سایت شما می شود.
با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، علاوه بر اینکه نشان می دهید از کلمات کلیدی مناسب برای محتوای خود استفاده کرده اید، به مشتریان هدف خود نشان داده اید که از محصولات یا خدمات شما چه می خواهند و از محصولات یا خدمات شما چه می خواهند.
نظرسنجی کلمات کلیدی به شما در فروش محصولات و افزایش دفعات فروش کمک می کند. همچنین به حفظ و پشتیبانی مشتری کمک می کند.
همانطور که گفتیم در کسب و کار دیجیتال استفاده از کلمات کلیدی برای تولید محتوا بسیار مهم است، کلمات کلیدی نقش عمده ای در سئو دارند و باعث می شوند مشتریان شما را پیدا کنند و همین امر دلیل افزایش رتبه شما در گوگل خواهد بود. با جستجو، می توانید با کاوش در ابزارهای سئو مانند Keyword Planner، Google Search Console و سایر ابزارهایی که در صفحه SEO خود به اشتراک گذاشته ایم، مهم ترین کلمات کلیدی را برای تولید محتوا برای وب سایت خود بیابید.
از کلمات کلیدی اشتباه خودداری کنید
دقیقا بدانید که کلمات کلیدی چیست.
کلمات کلیدی فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و عملکرد آنها را اندازه گیری کنید.
کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را بشناسید
از ابزارهای مختلف برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید.
ابزارهای شناسایی کلمات کلیدی عبارتند از:
گوگل kalit so'zi
ترندهای گوگل
کنسول جستجوی گوگل
الکسا پرو
Moz
KWFinder
Keywordtool.io
چگونه کلمات کلیدی مناسب برای سئو را پیدا کنیم
اکنون که به اصول اولیه پرداختیم، زمان آن رسیده است که شروع به یافتن کلمات کلیدی جدید مناسب برای کسب و کار خود کنید. و نحوه استفاده از کلمات کلیدی و همچنین برخی از ابزارها و منابع اضافی که برای یافتن کلمات کلیدی مفید هستند را بیاموزید. دو مرحله اول فقط برای کسانی اعمال می شود که وب سایتی برای مدتی فعال دارند، اما چهار مرحله دیگر را می توان برای همه وب سایت ها اعمال کرد.
عملکرد سئوی فعلی کلمات کلیدی خود را ارزیابی کنید
اولین قدم برای یافتن کلمات کلیدی برای یک وب سایت، یافتن محتوای آن است. بهترین مکان برای شروع، کنسول جستجوی گوگل است. اگر وب سایت شما برای مدتی در دسترس بوده است، باید برای چند کلمه کلیدی رتبه بندی شود.
تجزیه و تحلیل رتبه وب سایت با استفاده از داده های کنسول جستجوی گوگل دو مزیت مهم دارد:
می بینید که مردم چگونه از گوگل استفاده می کنند و از چه کلمات کلیدی هنگام جستجوی اطلاعات در مورد کسب و کار شما استفاده می کنند، چه سوالاتی می پرسند، چه مشکلاتی را باید حل کنند، به چه اطلاعاتی علاقه مند هستند، چگونه از محصولات استفاده می کنید و موارد دیگر.
شما می توانید با تعیین توانایی محتوای سایت خود در موضوع خاصی که هدف آن هستید، عملکرد موتور جستجوی گوگل را مشاهده کنید.
ضعف اصلی داده های کنسول جستجوی گوگل

مهدیه عرب بازدید : 6 دوشنبه 16 آبان 1401 نظرات (0)

نوشتن همیشه سبز دو جنبه دارد: انتخاب موضوع و نوشتن محتوا. چگونه سئو را افزایش دهیم افراد کمی متوجه تفاوت این دو می شوند.
موضوعات همیشه سبز - موضوعات همیشه سبز
موضوعات همیشه سبز همیشه موضوعات مورد علاقه هستند و هرگز از کاوش آن دست برنمی دارند. نمونه های زیر نمونه هایی از تم های سبز هستند:
چگونه چاق شویم - 1401 یا 1501 مهم نیست! همیشه افرادی هستند که می خواهند لوس شوند.
طرز تهیه املت - املت غذای محبوبی است که از زمان های قدیم جزئی از رژیم غذایی بشر بوده است. البته خوردن املت هرگز متوقف نمی شود و به همین دلیل است که مردم همیشه به دنبال راه های جدیدی برای تهیه آن هستند.
وضعیت لیگ برتر - مسابقات فوتبال همیشه برگزار می شود و طرفداران فوتبال همیشه می خواهند آخرین نتایج را بدانند.
از سوی دیگر، موضوعات زیر سبز در نظر گرفته نمی شوند:
نتایج انتخابات ریاست جمهوری هر 4 سال یکبار برگزار می شود.
مرکز فروش سبز عید - نوروز فقط یک بار در سال جشن گرفته می شود.
المپیا - بازی های المپیک هر 4 سال یکبار برگزار می شود.
چیزهای سبز
تم همیشه سبز یک تم همیشه سبز است که هرگز قدیمی نمی شود. در مورد نمونه هایی از محتوای همیشه سبز، هر محتوایی که می نویسید (تا زمانی که با روندهای فعلی مطابقت نداشته باشد) محتوای همیشه سبز است.
بنابراین، محتوای نوشته شده برای موضوعات غیر سازگار با محیط زیست از دسته بندی محتوای همیشه سبز حذف می شود:
مقالات خبری
آمار و گزارش های عددی که در طول زمان تغییر می کنند و قدیمی می شوند
زمان و محتوای زمان
مقالاتی که مطابق با روند کنونی یا مد روز جامعه نوشته شده اند
فراموش نکنید که اجناس سبز تاریخ انقضای خاصی ندارند و اگر شرایط ایده آل باشد به مرور زمان ارزش خود را از دست نمی دهند. به عنوان مثال، محتوایی که در مورد کرونا نوشته می شود ممکن است محتوای سبز نباشد، زیرا احتمالاً تا 6 ماه دیگر ارزش خود را از دست می دهد و اطلاعات آنها قدیمی می شود. بدتر از آن، کلمات کلیدی که مردم ساعت ها صرف بهینه سازی آنها می کنند دیگر جستجو نمی شوند و به راحتی در قبرستان گوگل قرار می گیرند.
چرا محتوای سبز مهم است؟
محتوای سبز مهم است زیرا در طول زمان و پس از انتشار اولین پست برای بینندگان جذاب می ماند. این به این دلیل است که محتوای Evergreen به یک رویداد خاص مرتبط نیست. در اینجا برخی از مهمترین ویژگی های محتوای همیشه سبز آورده شده است:
باز بودن برای زمان و رشد و موفقیت در طول زمان - ماهیت محتوای همیشه سبز این است که همیشه برای مخاطبان جذاب است. این بدان معناست که می توانید هر زمان که بخواهید مطالب آنها را بخوانید و از آنها استفاده کنید.
تأثیر سریع بر سئو: محتوای همیشه سبز همیشه جستجو می شود و بنابراین به سرعت توسط موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. اگر محتوایی بنویسید که کیفیت خوبی داشته باشد، شانس دیده شدن شما بسیار بالاست.
به طور موثر ترافیک وب سایت را افزایش می دهد: محتوای سبز همیشه می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، به خصوص اگر توسط سایر محتوای Evergreen تأیید شود. به عبارت دیگر، هرچه محتوای همیشه سبز بیشتری داشته باشید، احتمال رشد آن بیشتر است.
هم برای شما و هم برای مخاطبانتان ارزش ایجاد می کند: محتوای همیشه سبز به یکی از رایج ترین سوالات مخاطبان شما پاسخ می دهد. بنابراین با ایجاد آن می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید. یعنی مخاطب پاسخ سوال خود را دریافت می کند و شما ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش می دهید.
برند شما را به طور مکرر تبلیغ می کند: یکی از مزایای محتوای سبز این است که می توانید وب سایت خود را به طور مکرر با تغییرات کوچک تبلیغ کنید.
برای شما آسان است: شناسایی ایده های جدید و ایجاد فرصت هایی برای ایجاد محتوا می تواند دشوار باشد. اما ما به شما قول می دهیم که اگر یاد بگیرید چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنید، نه تنها ایده هایتان تمام می شود، بلکه مجبور می شوید تولید محتوای سایت خود را برون سپاری کنید.
رایج ترین فرمت های محتوای همیشه سبز
برخی از مدل های Evergreen در زیر گردآوری شده اند. اگر می خواهید محتوای شما برای همیشه ماندگار باشد، فرمت های زیر را در نظر بگیرید.
فهرست
مشاوره بهتر
نحوه تدریس
ورودی های منبع
بررسی محصول
فیلم
 

مهدیه عرب بازدید : 6 یکشنبه 15 آبان 1401 نظرات (0)

افراد و مشاغلی که می خواهند وب سایت داشته باشند چگونه سئو را افزایش دهیم به دنبال دو راه متداول برای توسعه وب سایت هستند. طراحی سایت با کد نویسی. جالب اینجاست که افراد زیادی در حال یادگیری نحوه ایجاد وب سایت بدون کدنویسی هستند و پروژه های بزرگی نیز به همین روش اجرا شده است. ممکن است تعجب کنید که کدام روش بهتر است و تفاوت این دو روش چگونه است. این مقاله به طور مختصر و مفید تفاوت بین طراحی وب سایت کدنویسی و غیر کدنویسی را توضیح می دهد.
طراحی سایت چیست؟
طراحی وب یا طراحی وب مجموعه ای از مراحل و فعالیت هایی است که در آن یک وب سایت ایجاد می شود که راه های مختلفی برای این امر وجود دارد. راه اول استفاده از سیستم های موجود مانند وردپرس، دروپال و جوملا است که به سیستم های بدون کد نویسی معروف هستند و راه دوم استفاده از پایتون، جاوا و غیره است. مراحل ایجاد یک وب سایت به شرح زیر است:
طراحی کلی
طراحی گرافیک سایت
کد نویسی
سایت در حال بارگذاری
این مرحله در هر دو روش ایجاد وب سایت وجود دارد. در ادامه با این دو روش بیشتر آشنا خواهید شد.
طراحی و کدنویسی وب چیست؟
روش اصلی طراحی وب سایت استفاده از خطوط کد است. بنابراین کارفرما خواسته ها و نیازها را برای طراح وب سایت توضیح می دهد و طراح وب سایت با تحقیق و طراحی ذهنی شروع به ایجاد وب سایت می کند. در این نوع طراحی سایت، سیستم مدیریت و پشتیبانی و سیستم تحریریه با توجه به نیاز کارفرما توسعه می یابد.
مزایای طراحی سایت با کد نویسی
امنیت بالا: از آنجایی که کدنویسی در این سیستم خصوصی است و این کدها در هیچ کجا موجود نیستند، تشخیص خطا و نفوذ به سایت شما دشوار است.
دسترسی بالاتر: در این سیستم از آنجایی که شما هر قسمت از سایت را با کدنویسی ایجاد کرده اید، می توانید سایت را به دلخواه تغییر داده و تغییر دهید.
سایت چند بعدی: از آنجایی که این روش با کدنویسی هر بخش را جداگانه ایجاد می کند، می توانید قابلیت های چندین سایت را در یک مکان جمع آوری کنید.
ارزان بودن: اگر دانش کدنویسی دارید می توانید بدون هیچ هزینه مالی و تنها با صرف زمان وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید.
معایب طراحی سایت با کدنویسی
زمان بر: در این روش تمام مراحل به صورت خط به خط کدگذاری می شوند، بنابراین طراحی و بارگذاری سایت زمان زیادی می برد.
Update Failed: در این روش برای هر به روز رسانی سیستم باید تمامی کدهای سیستم بررسی شوند.
عدم پشتیبانی: در سیستم به دلیل منحصر به فرد بودن کدها، فقط طراح سیستم پشتیبانی می کند که بسیار محدود است.
هزینه: اگر کدنویسی را به شخص دیگری بسپارید، طراحی وب سایت می تواند برای شما بسیار گران تمام شود.
طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟
روش دوم طراحی وب سایت استفاده از سیستم های آماده می باشد. سیستم های آماده برای هر قسمت از سایت چندین قالب آماده دارند که باید از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. طراح سایت در مورد طراحی سایت بدون کد نویسی، پس از شنیدن خواسته ها و نیازهای شما، بهترین قالب های آماده را انتخاب کرده و با قرار دادن در وب سایت شما، سایت را به شما تحویل می دهد.
مزایای طراحی وب سایت بدون کدنویسی
سهولت بارگذاری: مهم ترین نکته در استفاده از سایت بدون کدنویسی، آسان بودن بارگذاری آن است. این بدان معناست که می توانید صفحات، پست ها و سایر ویژگی ها را اضافه کنید. به راحتی و تنها با چند کلیک موارد جدید را به سایت خود اضافه کنید.
طیف گسترده ای از طرح های آماده: یکی دیگر از مزیت های طراحی وب سایت بدون کدنویسی این است که از این طریق طرح های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را جستجو کرده و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. بدیهی است که ممکن است طرحی وجود نداشته باشد که دقیقاً مطابق با نیازهای شما باشد، بنابراین باید به کدنویسی متوسل شوید.
پشتیبانی گسترده: مورد دیگر این است که افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند و به راحتی می توانید در صورت داشتن مشکل یا سوال به این افراد مراجعه کنید و پاسخ و راه حل بگیرید.
آپدیت های دوره ای: خوبی دیگر این است که این سیستم ها به روز می شوند و با استفاده از بازخورد طراحان و کاربران، مشکلات کاهش یافته و امکانات در هر نسخه افزایش می یابد.
افزونه های گسترده (پلاگین): نکته مثبت دیگر این است که افزونه های زیادی در این قسمت وجود دارد که می توانید از آنها برای شخصی سازی سایت خود استفاده کنید. این افزونه ها نیز بسیار ساده هستند و تنها با چند کلیک در سایت آپلود می شوند و به شما کمک می کنند.
سرعت بالا: با استفاده از این روش سرعت طراحی و پیاده سازی وب سایت بسیار بالاست.

مهدیه عرب بازدید : 5 پنجشنبه 12 آبان 1401 نظرات (0)

نصب وردپرس کار بسیار ساده ای است و پنج تا هفت چگونه سئو را افزایش دهیم دقیقه از وقت شما را می گیرد. وردپرس یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا است. بسیاری از وب سایت ها ابزارهایی را برای نصب خودکار وردپرس ارائه می دهند. با این حال، اگر می خواهید خودتان وردپرس را نصب کنید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید. امروز در رویانو قصد داریم نحوه نصب وردپرس هاست شده را از ابتدا به شما آموزش دهیم. با ما بمان.
یکی از ویژگی های اصلی وردپرس که باعث محبوبیت آن در بین برنامه نویسان و طراحان سایت می شود، متن باز بودن (متن باز) و رایگان بودن آن است. همچنین کسانی که به زبان های برنامه نویسی مسلط نیستند به دلیل تنوع افزونه ها و قالب هایی که وردپرس برای سایت های مختلف ارائه می دهد می توانند از آن استفاده کنند. مگر اینکه ایده شما توسط قالب ها و افزونه های وردپرس پیاده سازی شود. در این صورت به برنامه نویسی نیاز خواهید داشت.
توجه داشته باشید که قبل از نصب وردپرس بر روی هاست خود، دامنه شما باید فعال و نصب شده باشد. انواع مختلفی از نرم افزارهای مدیریت هاست از جمله Cpanel، Admin Direct، Plesk و غیره وجود دارد. و باید گفت که ادمین ها و ادمین هاست بسته به نوع سیستم عامل سرور متفاوت است. به عنوان مثال، cPanel یا Direct Admin اغلب برای هاست های لینوکس استفاده می شود. وب سایت سرور ویندوز معمولاً بسیار محبوب است. اما پلسک یک کنترل پنل است که روی ویندوز و لینوکس به خوبی کار می کند.
مراحل نصب وردپرس در هاست سی پنل:
1. در مرحله اول آخرین نسخه وردپرس را از لینک https://wordpress.org/download/ دانلود کنید.
2- پس از دانلود وردپرس برای آپلود در هاست وارد پنل مدیریت هاست سی پنل شده و با انتخاب گزینه File Manager وارد قسمت مدیریت فایل شوید.
3- به پوشه public_html رفته، از منوی بالا گزینه آپلود را انتخاب کرده و فایل فشرده دانلود شده وردپرس را آپلود کنید.
4- در این مرحله از نصب وردپرس باید فایل فشرده وردپرسی را که دانلود کرده اید از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل وردپرس کلیک راست کرده و Extract را انتخاب کنید.
5- پس از استخراج فایل های شما در پوشه ای به نام وردپرس قرار می گیرد. برای نصب وردپرس روی دامنه مورد نظر، تمامی فایل ها باید در مسیر public_html باشند نه در وردپرس!
برای این کار ابتدا وارد پوشه وردپرس خود شده و روی Select All در بالا کلیک کنید تا همه پوشه ها و پوشه ها انتخاب شوند. سپس برای تغییر مسیر فایل های انتخابی، از نوار بالا گزینه Move را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید پس از باز شدن پنجره Move، فایل های انتخاب شده را مشاهده خواهید کرد
در قسمت پایین پنجره مسیر فایلی را که می خواهید این فایل را جابجا کنید وارد کنید: باید مسیری را که می خواهید منتقل کنید انتخاب کنید. از آنجایی که می خواهیم تمام محتوای فایل وردپرس را به پوشه public_html منتقل کنیم، باید مسیر /public_html را در قسمت مشخص شده وارد کنید. سپس بر روی گزینه انتقال فایل کلیک کنید تا انتقال فایل ها آغاز شود و تمامی مطالب وردپرس به قسمت اصلی هاست منتقل می شود.

مهدیه عرب بازدید : 9 چهارشنبه 11 آبان 1401 نظرات (0)

تولید محتوای سئو محور به چه معناست؟ چگونه می توانیم اصول سئو چگونه سئو را افزایش دهیم را در تولید محتوا رعایت کنیم؟ همانطور که می دانید تولید محتوا و سئو دو مورد اساسی برای داشتن یک وب سایت سودآور در هر زمینه ای است.
اگر قوانین سئو در تولید محتوا را ندانید، تمام پولی که صرف تولید محتوا می کنید به جیب شما باز نمی گردد! اما با تولید محتوای با کیفیت برای سئو می توانید به اندازه هزینه وب سایت خود درآمد کسب کنید!
در این مقاله به بررسی برخی از مهمترین اصول سئو در تولید محتوا می پردازیم. با این حال، محتوای سئو باید توسط متخصصان سئو ایجاد شود.
اصول سئو برای محتوای بهینه شده مربوط به سئو داخلی وب سایت است که شامل موارد زیادی مانند استفاده از کلمات کلیدی، لینک های داخلی و خارجی و ... می شود. با استفاده از خدمات سئو می توانید به راحتی به مقصد خود برسید.
محتوا و سئو؛ دو عضو جدا نشدنی!
تولید شما چیست؟ سوال رایجی که این روزها توسط صاحبان مشاغل می پرسند! با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو، تعاریف زیادی از مفهوم محتوا پیدا خواهید کرد. اما بیایید پاسخی کوتاه و سریع به این پاسخ‌ها در یک جمله بدهیم: «محتوا زبان رایج تجارت امروز است». بله، این است؛ محتوا زبان کسب و کار شما برای ارائه خود به دیگران است.
بدون محتوا، کسب و کار شما حرفی برای گفتن ندارد، اما بدون زبانی که آن را به دیگران منتقل کند، ممکن است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد!
امروزه کسب و کارها تاثیر کیفیت و اثربخشی محتوا را بر موفقیت کسب و کار خود احساس می کنند. اما مشکلی که برخی هنوز به دنبال راهی برای درک بهتر آن هستند، نحوه استفاده از آن برای جذب کاربران و مشتریان است.
محتوا تمام نیازهای کسب و کار شماست. اما آیا هر نوع محتوا وجود دارد؟ قطعا نه. محتوای بدون سئو و سئو بدون محتوا هر دو لجن انداز هستند! ایجاد محتوای سئو محور یکی از راهبردهای استفاده از محتوا برای رسیدن به هدف است.
در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چه چیزی و چگونه بر اساس اصول سئو محتوا تولید کنیم صحبت کنیم.
منظور از تولید محتوای سئو محور چیست؟
اگر کسب و کار آنلاین دارید، باید تکنیک هایی مانند تولید محتوا بر اساس اصول سئو، تولید محتوا بر اساس سئو، تولید محتوای مناسب برای سئو، اصول سئو برای تولید محتوا و غیره را داشته باشید.
اما سئوی محتوا به چه معناست؟ چگونه با تولید محتوای سئو مسیر درآمد را کوتاه کنیم؟
همانطور که می دانید سئو (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. هدف سئو کمک به وب سایت ها برای دستیابی به نتایج بهتر در موتورهای جستجو است. با سئو اولیه، وب سایت شما می تواند به طور ارگانیک رشد کند و به نتایج عالی دست یابد.
اما تولید محتوا بر اساس اصول سئو به چه معناست؟ همانطور که مدتی پیش گفتیم، از تولید محتوا بدون سئو نتایج خوبی نخواهید گرفت
اگر محتوایی که برای وب سایت خود ایجاد می کنید با کیفیت ترین و مفیدترین محتوای وب باشد، اگر کاربران نتوانند به آن دسترسی داشته باشند چه فایده ای دارد؟ به طور خلاصه، تولید محتوای متمرکز بر سئو محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو است! این محتوا شانس بیشتری برای محبوبیت در گوگل دارد و در نهایت گوگل آن را در بالای نتایج جستجو نشان خواهد داد.
هدف از تولید محتوای با کیفیت سئو است
محتوای شما قبل از اینکه به دست کاربر برسد، فرآیند غیرقانونی موتور جستجو را طی می کند! اگر در تولید محتوا از اصول سئو پیروی کنید، محتوای شما قادر به نمایش کاربران هدف خواهد بود.
سئو به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی. قوانین سئوی تولید محتوا زیرمجموعه ای از سئوی سایت هستند.
انواع محتوای سئو چیست؟
یکی از انواع محتوایی که باید سئو باشد، محتوای پست وبلاگ است. این قالب رایج ترین نوع محتوا است و می تواند ترکیبی از متن، تصویر یا ویدئو باشد. هدف از تولید این محتوای سئو ارائه اطلاعات مفید به کاربران است.

مهدیه عرب بازدید : 10 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)

وقتی می خواهید یک کالای فیزیکی معمولی مثلا یک برند خاص خمیردندان چگونه سئو را افزایش دهیم یا ... بخرید، فرقی نمی کند به این فروشگاه بروید یا آن فروشگاه و در بدترین حالت، محصول خود را از اینجا خریداری می کنید. با قیمت کمی کمتر یا بالاتر.

اما در مورد همه کالاها و خدمات اینطور نیست. طراحی سایت یکی از خدماتی است که توسط شرکت های مختلف با کیفیت بسیار متفاوت (از خیلی ضعیف تا عالی) ارائه می شود و در نتیجه همین موضوع اهمیت انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب دو چندان می شود.
تفاوت طراحی سایت خوب و بد چیست؟
شاید اولین سوالی که در مخاطب ایجاد می شود، سایت خوب و بد یعنی چه؟ و به طور کلی وقتی می گوییم فلان صفحه خوب طراحی شده و صفحه دیگر ضعیف طراحی شده است، منظورمان چیست؟
در ادامه می خواهیم چند ویژگی مهم طراحی سایت خوب و طراحی وب سایت بد را توضیح دهیم.
در طراحی سایت خوب:
من یک حرفه ای، حرفه ای و حرفه ای تمام وقت هستم.
سطوح گرافیکی، سئو (بهینه سازی) و ساختاری در طراحی وب سایت دیده می شود.
قبل از شروع طراحی وب سایت، نیازهای کارفرما از وی اخذ و صورتجلسه می نویسد.
سایت طراحی شده پاسخگوی نیازهای درخواستی مشتری است.
فضای طراحی شده از سرعت بالایی برخوردار است.
این سایت واکنش گرا است و در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود.
اشتباهات اصلاح نشده سئو در سایت انجام و اجرا نمی شود.
این سایت در یک هاست امن آپلود شده است.
دامنه، هاست و تمام حساب ها 100% متعلق به مشتری است.
سفارش طراحی سایت باید همراه با عقد قرارداد رسمی باشد.
سایت ها باید به موقع و بدون تاخیر تحویل شوند.
پشتیبانی رایگان برای مدت قابل توجهی پس از تحویل سایت در دسترس خواهد بود.
خدمات پس از فروش مادام العمر.
تیم پشتیبانی طراحی وب سایت در صورت نیاز در دسترس است.
و مهمترین چیز: هزینه طراحی وب سایت باید معقول باشد
در طراحی وب سایت بد:
یک طراح وب آماتور، مبتدی یا پاره وقت پشت این پروژه است.
طراحی سایت با کمترین کیفیت ممکن و عجله انجام می شود.
نیازهای خاص مشتری نادیده گرفته می شود و یک وب سایت عمومی به او تحویل داده می شود.
در نتیجه سایت طراحی شده به طور کامل پاسخگوی نیاز مشتری نخواهد بود.
سایت کند است و به خوبی بارگذاری نمی شود.
سایت در لپ تاپ، تبلت، موبایل و غیره به درستی نمایش داده نمی شود.
این سایت حاوی خطاهای مهم سئو است که قابل اصلاح نیستند.
وب سایت ها بر روی هاست های ارزان، ناامن و بی کیفیت میزبانی می شوند.
مالکیت دامنه، میزبانی و غیره به مشتری منتقل نمی شوند.
از قرارداد پروژه طراحی سایت خبری نیست.
سایت با تاخیر طولانی به مشتری تحویل داده می شود.
پس از تحویل پروژه پشتیبانی خوبی وجود ندارد.
گروه های پشتیبانی منظم نیستند و یافتن آنها سخت است.
هزینه های طراحی وب سایت متناسب با خدمات ارائه شده (گران) نیست.
احتمالاً از قبل اهمیت یک طراحی وب سایت خوب را درک کرده اید!

مهدیه عرب بازدید : 7 دوشنبه 09 آبان 1401 نظرات (0)

خرید می تواند یک فرآیند سرگرم کننده باشد تا زمانی که در چگونه سئو را افزایش دهیم مکان مناسب و در زمان مناسب انجام شود. این روزها همه مشغول کارهای مختلف هستند و ممکن است وقت کافی برای خرید از فروشگاه های محلی نداشته باشند. خودتان را مثال بزنید. آخرین باری که از یک فروشگاه محلی خرید کردید کی بود؟ آیا دوست ندارید در راحتی در خانه خود بمانید و هر آنچه را که نیاز دارید در خانه تحویل بگیرید؟ فروشگاه آنلاین چیزی است که در دنیای پرشتاب امروزی به آن نیاز دارید.
با رشد اینترنت، تعداد فروشگاه های آنلاین نیز افزایش یافت. با این حال، همه این مغازه ها به شما اعتماد نمی کنند و ممکن است برخی از آنها خدمات خوبی به شما ارائه ندهند. هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اگر دوست ندارید پولتان را از دست بدهید و به دلیل اینکه کلاهتان رفته است ناامید شده اید، در این مقاله با ما همراه باشید.
چرا باید از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم؟
دسترسی سریع به اینترنت به کاربران کمک کرده است تا خریدهای آنلاین بیشتری داشته باشند، اما این تنها مزیتی نیست که می توان برای فروشگاه اینترنتی حساب کرد. افرادی که در انتخاب فروشگاه دقت کنند و از سایت های معتبر و مورد تایید خرید کنند، قطعاً از مزایای مختلفی بهره مند خواهند شد. در ادامه، این مزایا را بررسی خواهیم کرد تا دریابیم که چرا بهتر است به فروشگاه های آنلاین و همچنین فروشگاه های محلی نگاهی بیندازیم.
خرید از فروشگاه های آنلاین در اکثر موارد آسان و بدون دردسر است
بله، بسیاری از افراد تجربه خوبی از خریدهای آنلاین قبلی نداشته اند. ما این را به خوبی می دانیم، اما اگر نکات و موارد خوب ذکر شده را رعایت کنید، در نهایت به سایت هایی خواهید رسید که تجربه آنلاین خوبی دارند و کار با آنها سرگرم کننده است.
این روزها که همه ما درگیر شلوغی و شلوغی زندگی هستیم، انتخاب محصولات مورد نیاز از وب سایت ها آسان تر می شود. با خرید از این فروشگاه ها هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کنید.
در هر زمانی از روز می توانید به فروشگاه دسترسی داشته باشید
یکی از مزیت های منحصر به فردی که می توان برای فروشگاه اینترنتی به حساب آورد، کارکرد 24 ساعته آن است. مشتریان آنلاین می توانند در هر ساعت از شبانه روز به فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود مراجعه کرده و محصولات را یک به یک مرور کنند. فرآیند خرید برای اکثر مشتریان یک فرآیند پیچیده در نظر گرفته می شود و بررسی گزینه های مختلف، خواندن نظرات مشتریان و بررسی محصولات و ویژگی های آنها باعث راحتی بیشتر آنها می شود. همه این موارد در فروشگاه های آنلاین بسیار مورد توجه قرار می گیرند.
سرعت فرآیند خرید افزایش می یابد
این را هنگام بازدید از یک وب سایت در نظر داشته باشید. اگر بدانید به دنبال چه محصولی هستید، بدون شک راحت تر و سریعتر انتخاب خواهید کرد. کافیست صفحه مورد نظر را پیدا کنید، محصول را انتخاب کنید و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنید. اکنون منتظر ورود خود باشید و از زمان ذخیره شده لذت ببرید.
محصولات و قیمت ها را مقایسه کنید
خرید از فروشگاه های محلی برای اکثر افراد اولویت دارد، اما در این نوع خرید شما باید زمان زیادی را صرف مقایسه محصولات و قیمت آنها کنید در برخی از فروشگاه های اینترنتی محصولات و قیمت آنها به خوبی مقایسه می شود و به شما در فرآیند خرید کمک می کند. همچنین از آن به نفع خود استفاده می کنند. سیستم های مقایسه قیمت و مناقصه گران می توانند فروش خود را دو برابر کنند و ویژگی منحصر به فردی برای خریداران باشند.
اطلاعات مختلفی در دسترس شماست
مزیت دیگری که فروشگاه های اینترنتی برای شما به ارمغان می آورند ارائه اطلاعات مفید و کاربردی است. اکثر وب سایت ها محتوای ارزشمندی برای کاربران خود ایجاد می کنند و فروشگاه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در دسترس بودن اطلاعات مختلف به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات را با چشمانی باز انتخاب کنند و به سادگی مشکلات خود را حل کنند.

مهدیه عرب بازدید : 6 یکشنبه 08 آبان 1401 نظرات (0)

امروز می خواهیم راه های کسب درآمد از طریق طراحی سایت را بررسی کنیم. چگونه سئو را افزایش دهیم همانطور که می دانید روزانه هزاران وب سایت در سراسر جهان با اهداف مختلف ایجاد می شود. هر سایت دارای هدف متفاوت، موضوع متفاوت و تقریباً فعالیت متفاوتی نسبت به سایت های دیگر است، اما همه صاحبان وب سایت ها یک هدف دارند: کسب درآمد از سایت!
با این حال، کسب درآمد از وب سایت شما به این راحتی نیست! دو راه متداول برای کسب درآمد در ساخت یک وب سایت وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
روش اول: ایجاد یک وب سایت شخصی و محبوب
آره! طراحی سایت شخصی و کسب درآمد از آن. شاید با خود بگویید: اگر یک وب سایت شخصی ایجاد کنم و مثلاً اخبار ایران را روی آن قرار دهم، چگونه می توانم از آن کسب درآمد کنم؟
خب واقعیت این است که اگر بتوانیم یک سایت پر بازدید داشته باشیم راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد.
اولین راه برای کسب درآمد از وب سایت: تبلیغات!
امروزه ما در دنیای تبلیغات زندگی می کنیم. همه افراد به طور طبیعی و قانونی برای معرفی محصولات و برندهای خود نیاز به تبلیغات دارند. ما می توانیم با داشتن یک وب سایت پربازدید با تبلیغات در دو نوع آگهی اجاره و تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنیم.
تبلیغات کلیکی به این صورت است که از برخی سایت ها بنری برای تبلیغات کلیکی می گیرید و در سایت خود قرار می دهید و برای هر کلیک (متوسط ​​150 تومان) پرداخت می کنید.
شاید این مقدار در نگاه اول کمی مضحک به نظر برسد! اما اگر وب سایت شما 20000 بار در روز بازدید شود و از این 20000 فقط 200 مورد (یعنی فقط 1 در 100!) روی تبلیغ شما کلیک کنید، می توانید 30000 تومان در روز دریافت کنید. یعنی ماهی 900000 تومان!
همچنین تبلیغات اجاره ای روشی است که بخشی از سایت را برای تبلیغات به شخصی برای مدت زمان مشخصی اجاره می دهد و آن شخص مبلغ مشخصی را برای درج آگهی در سایت شما پرداخت می کند. مثلا سایت من در 20 مکان مختلف بنر دارد که هر کدام 100 هزار تومان در ماه است. یعنی ماهی 2 میلیون تومان!
راه دوم برای کسب درآمد از وب سایت: فروش فایل ها و محصولات
حتما سایت هایی مثل Faransh، Faraars و Learn Files را می شناسید که با فروش فایل های آموزشی هر ماه میلیون ها دامنه به دست می آورند! چرا تلاش نمی کنید؟ همچنین می توانید با فروش فایل های مختلف درآمد کسب کنید. فروش را فراموش نکنید! سایت هایی مانند دیجی کالا هر ماه با فروش محصولات خود میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند.
راه سوم برای کسب درآمد با یک سایت شخصی: خدمات مختلف
امروزه سایت های زیادی وجود دارند که باید بدانید چگونه با ارائه خدمات مختلف کسب درآمد کنید. مثلا خود سایت ما! با ارائه خدمات زیادی مانند فروش هاست و دامنه، تبلیغات گوگل، پنل ارسال پیامک، طراحی وب سایت و سئوی آن می توانید درآمد کسب کنید.
اما برای همه این وظایف ما نیاز به بهبود آمار سایت خود داریم. اگر می خواهید آمار وب سایت خود را افزایش دهید، لطفا مطالب زیر را مطالعه کنید:
http://www.sitesazy.com/google-ranking-factors/
http://www.sitesazy.com/what-is-the-seo/
 

مهدیه عرب بازدید : 11 شنبه 07 آبان 1401 نظرات (0)

اگر برنامه نویسی بلد باشید حتما می دانید که شی گرایی یک روش تفکر چگونه سئو را افزایش دهیم و مدل سازی در این رشته است. برنامه نویسی شی گرا رویکردی از پایین به بالا یا پایین به بالا دارد. جاوا اسکریپت از این الگو پیروی می کند. به عبارت دیگر در این زبان برنامه نویسی ابتدا واحدهای کوچکتر و با پیوند دادن به یکدیگر واحدهای بزرگتر ایجاد می شود. برنامه نویسی شی گرا دو مفهوم شی و کلاس را در روش خود ارائه می دهد.
جاوا اسکریپت با عملکرد شی گرا خود فرآیند کدنویسی را آسان می کند. از سوی دیگر، از آنجایی که مفاهیم این الگو بسیار نزدیک به دنیای واقعی است، درک آن آسان تر و برای توسعه دهندگان بسیار آسان تر از سایر زبان ها استفاده می شود. در این الگو، شما به عنوان یک توسعه دهنده، به جای تعامل با تعداد زیادی از توابع و متغیرها، مستقیماً با اشیا کار می کنید.
اگر هنوز توانایی های نرم افزار جاوا اسکریپت را درک نمی کنید، به مثال زیر توجه کنید. کارخانه ای با ماشین آلات مختلف را در نظر بگیرید. هر کدام از این ابزارها محصول خاصی را تولید می کنند. در این مثال، کارگاه یک کلاس و محصول یک شی است. اگر می خواهید در محصول نهایی تغییراتی ایجاد کنید، نیازی به بازسازی کارگاه نیست. با کمی دستکاری در تنظیمات دستگاه می توانید به تغییر دلخواه برسید. این دقیقاً همان فرآیندی است که در برنامه نویسی جاوا اسکریپت به دلیل ماهیت شی گرا آن رخ می دهد.
نقاط قوت و ضعف جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی محبوب که در برنامه های مختلف مانند بلاک چین استفاده می شود، مانند سایر زبان های برنامه نویسی دارای نقاط قوت و ضعف است. برای شروع بررسی مزایای زبان جاوا اسکریپت باید توجه داشت که طبق گزارش stackoverflow، این زبان به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی در سال 2018 شناخته می شود.
این زبان برنامه نویسی بر روی پلتفرم ها و مرورگرهای وب مختلف کار می کند. همچنین ابزارهای مختلفی مانند کتابخانه ها و چارچوب ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. جاوا اسکریپت زبان اصلی مرورگر وب است و مزایای دیگر آن عبارتند از:
برای سازماندهی فعالیت ها به هماهنگ کننده نیاز ندارید
یادگیری آسان و سریع
آسان برای استفاده
سهولت اشتراک گذاری حافظه
زبان برنامه نویسی ناهمزمان
دسترسی آسان و سریع به بازار در بلاک چین را فراهم می کند.
افزایش مقیاس پذیری در بلاک چین
امکان ایجاد صفحات وب پویا
پاسخ به اقدامات کاربر
اکنون زمان آن است که برخی از نقاط ضعف و ویژگی های منفی جاوا اسکریپت را فهرست کنیم. این ویژگی ها به طور جداگانه عبارتند از:
تعیین علت خطا دشوار است
برای حفظ امنیت، اجرای اسکریپت ها را محدود کنید
روی مخروط های قدیمی کار نمی کند
می توان از آن برای اجرای کدهای مخرب در برنامه ها استفاده کرد.
بلاک چین کندتر از زبان برنامه نویسی C++ است.
در مورد استفاده از جاوا اسکریپت در برنامه نویسی بیشتر بدانید
استفاده از جاوا اسکریپت می تواند جان تازه ای به صفحات وب غیرفعال شما بدهد. می توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشید. همچنین گزینه ای برای جاسازی هر فایل، فیلم و انیمیشن در هر صفحه ای که می خواهید وجود دارد.
علاوه بر این، از آنجایی که جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است، می توانید رنگ های صفحه وب سایت خود را با حرکت موس تغییر دهید یا وب سایت را روی یک تایمر تنظیم کنید. همه این وظایف را می توان با استفاده از جاوا اسکریپت برای ایجاد یک صفحه وب جذاب انجام داد.
با وجود همه اینها، هنوز کارهای مفیدی وجود دارد که می توان با جاوا اسکریپت انجام داد. با کمک این زبان برنامه نویسی می توانید اپلیکیشن های مختلف تحت وب، موبایل و دسکتاپ طراحی و ایجاد کنید. همچنین می توانید از آن برای توسعه بازی های رایانه شخصی محبوب خود استفاده کنید. در نهایت، برنامه های جاوا اسکریپت جداگانه شامل موارد زیر است:
برنامه نویسی Backend
برنامه های فرانت اند
برنامه نویسی فناوری بلاک چین
برنامه نویسی نرم افزار موبایل
برنامه برای کامپیوترهای رومیزی

مهدیه عرب بازدید : 9 پنجشنبه 05 آبان 1401 نظرات (0)

حملات هکرها و ویروس های فایل وب سایت یکی از مشکلات چگونه سئو را افزایش دهیم سایت های وردپرسی است. از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است و وب سایت های زیادی با آن ساخته می شوند، هدف هکرها قرار می گیرد. حذف بدافزار از سایت های وردپرسی هک شده کار ساده ای نیست، اما ما به شما آموزش می دهیم که چگونه یک سایت وردپرس آلوده به ویروس را پاک کنید.
چگونه بفهمیم وب سایت ما هک شده است؟
برخی از نشانه‌های یک وب‌سایت هک شده عبارتند از صفحات وب خراب، لینک‌هایی به وب‌سایت‌های مخرب، هرزنامه‌های بیشتر در قالب ایمیل یا لینک‌ها در وب‌سایت شما، افزایش ناگهانی استفاده از منابع سرور، هشدارهای لیست سیاه گوگل و غیره. اگر هر یک از این علائم را در وب سایت خود مشاهده کردید، احتمال آلوده شدن وب سایت شما وجود دارد.
مراحل حذف بدافزار از وب سایت های وردپرس
اگر روش های زیر برای شما گیج کننده و دشوار است، می توانید از یک متخصص وردپرس کمک بگیرید.
مرحله 1: فایل ها و پایگاه داده را ذخیره کنید
از تمام اطلاعات سایت در هاست نسخه پشتیبان تهیه کنید. بهتر است نسخه پشتیبان را دانلود کرده و در محل ذخیره سازی دیگری ذخیره کنید. اگر نمی دانید چگونه از هاست خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید و کمک بخواهید.
نکته مهم: فایل htaccess یکی از مهم ترین فایل ها می باشد. پس حتما از این فایل بک آپ بگیرید. اگر از هاست سی پنل استفاده می کنید، این فایل نامرئی است، بنابراین ابتدا این فایل را از طریق تنظیمات قابل مشاهده کنید و سپس یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید. البته حواستان باشد که فایل htaccess قابل هک است.
مرحله 2: فایل های پشتیبان را دانلود و تأیید کنید
پس از ذخیره فایل ها و پایگاه داده، نسخه پشتیبان را در رایانه خود دانلود کرده و فایل ها را بررسی کنید. نیازی به نگرانی در مورد فایل های اصلی وردپرس نیست زیرا این فایل ها را می توان دوباره از WordPress.org بارگیری کرد و با فایل های موجود جایگزین کرد.
فایل wp-config.php یکی از فایل های مهم است زیرا اطلاعات پایگاه داده در این فایل وجود دارد. پوشه wp-content را بررسی کنید تا مطمئن شوید حداقل 3 پوشه، پوشه templates، پوشه plugins و پوشه downloads وجود دارد. البته با دانستن اینکه کدام افزونه و قالب دارید می توانید قالب ها را از پوشه افزونه ها نیز حذف کنید.
بررسی کنید و مطمئن شوید که از پایگاه داده شما نسخه پشتیبان تهیه شده است.
مرحله 3 تمام فایل های موجود در پوشه public_html را حذف کنید.
پس از اطمینان از درست کار کردن مرحله قبل، تمامی فایل های موجود در پوشه public_html داخل هاست را حذف کنید. به یاد داشته باشید که فایل های ویروس فقط در یک پوشه قرار نمی گیرند، بلکه در همه پوشه ها قرار می گیرند.
مرحله 4: وردپرس را دوباره نصب کنید
گام بعدی برای مشاهده نحوه تمیز کردن یک سایت وردپرس آلوده این است که وردپرس را از WordPress.org دانلود کرده و در پوشه public_html روی هاست خود نصب کنید. با مراجعه به نسخه پشتیبان خود، فایل wp-config.php را باز کرده و از اطلاعات پایگاه داده آن برای اتصال به پایگاه داده قبلی استفاده کنید. یعنی اطلاعات دیتابیس فایل wp-config.php قبلی را به فایل جدید wp-config.php منتقل کنید.
مرحله 5: رمز عبور و لاگین خود را بازنشانی کنید
وارد سایت شوید و رمز عبور و نام کاربری خود را بازنشانی کنید. سپس به بخش تنظیمات وردپرس بروید و روی دکمه ذخیره تغییرات در بخش پیوندهای منحصر به فرد کلیک کنید. با این کار فایل htaccess شما بازیابی می شود و URL سایت شما دوباره کار می کند.
مرحله 6: پلاگین ها را دوباره نصب کنید
همه پلاگین های خود را دوباره نصب کنید. افزونه های رایگان را از مخزن وردپرس دانلود کنید و افزونه های ممتاز را از بازارهای معتبر خریداری کنید. افزونه های قدیمی را دوباره نصب نکنید زیرا ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند.
اگر می خواهید بدانید که چگونه سایت وردپرس خود را ایمن کنید، آموزش امنیت وردپرس ما شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.
مرحله 7: قالب ها را دوباره نصب کنید
مدل را دوباره نصب کنید. اگر بخش هایی از قالب را سفارشی کرده اید، به پشتیبان بروید و کد را دوباره در قالب جدید کپی کنید. نمونه قبلی خود را ارسال نکنید زیرا ممکن است حاوی فایل های هک شده باشد.
مرحله 8: تصاویر پشتیبان خود را آپلود کنید
حالا به سخت ترین قسمت کار می رسیم. شما باید فایل های تصویری بالا را در پوشه جدید wp-content و پوشه آپلود کپی کنید. هنگام کپی کردن همه پوشه ها باید به دقت بررسی کنید تا به اشتباه یک فایل دزدی را به یک پوشه جدید منتقل نکنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ فایل php یا جاوا اسکریپت را به پوشه دانلود اضافه نمی کنید.

مهدیه عرب بازدید : 9 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

اصطلاح و نام مزرعه لینک تا حدی این مفهوم را آشکار می کند که مزرعه ای پر چگونه سئو را افزایش دهیم از لینک است و محصول نهایی مقدار زیادی بک لینک خواهد بود. در دنیای بازاریابی آنلاین و سئو، به طور دقیق، مزرعه لینک مجموعه ای از وب سایت هایی است که با یکدیگر پیوندهای مستقیم مبادله می کنند و صرفاً با هدف تولید و تبادل لینک ایجاد شده اند. به عنوان یک تولیدکننده لینک، سایت ها برای نمایش یا ارائه محتوای با کیفیت یا ارائه اطلاعات مفید به کاربران ایجاد نمی شوند، بلکه آنها فقط می خواهند با تبادل لینک در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند.
بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند این روش یک تکنیک سیاه است و چه عواقب جبران ناپذیری را برای وب سایت آنها به همراه دارد، از کشاورزی پیوند استفاده می کنند. اما همچنین باید به یاد داشته باشیم که تبادل لینک یک تکنیک کلاه سیاه نیست (اگرچه گوگل به آن حساس است زیرا لینک ها به صورت ارگانیک ساخته نمی شوند)، بلکه یک روش سئو کلاه سفید برای افزایش رتبه و کسب ترافیک است. بیشتر، این مهم است. نمونه هایی در این زمینه می تواند اقداماتی مانند گزارش تبلیغات، ایجاد حساب کاربری و حضور فعال در شبکه های اجتماعی، تبادل لینک دو طرفه با وب سایت های معتبر و مرتبط، دریافت بک لینک از وب سایت های با کیفیت و ... باشد.
خرید لینک و مزرعه لینک سازی، لینک سازی و ایجاد بک لینک به صورت مصنوعی و کاهش زمان. درست است که مزارع پیوند رتبه سایت را به صورت تصاعدی افزایش می دهند، اما در عین حال گوگل متوجه مصنوعی بودن لینک ها می شود و در نهایت منجر به جریمه و حذف سایت از نتایج جستجوی گوگل می شود.
خرید چندین لینک یا ایجاد لینک در قالب مزرعه لینک مطابق با قوانین و الگوریتم های گوگل نیست و یکی از فعالیت های ممنوعه در سئو محسوب می شود که باید از آن اجتناب کرد. فکر نکنید در این مورد می توانید گوگل را فریب دهید زیرا ربات گوگل بسیار باهوش است و می تواند لینک های بد و بک لینک های مصنوعی را شناسایی کرده و سایت های متخلف را از نتایج جستجوی گوگل حذف کند.
انواع مزارع لینک چیست؟
دو نوع وب سایت وجود دارد که توسط گوگل به عنوان مزرعه پیوند شناسایی شده اند و به دو صورت ساخته می شوند. به عبارت دیگر یکی از دو شرط زیر سایت را به خوشه ای از لینک ها تبدیل می کند.
مزرعه لینک دستی
سایت های خرید و فروش که با فیلدهای دستی کار می کنند را یکپارچه کنید. سایت های خرید و فروش را یکپارچه کنید تا با فروش محصولات بیشتر با قیمت های کمتر، درآمد کسب کنید. یعنی تعداد زیادی لینک سایت را با قیمت ارزان می فروشند و سایت خریدار در مدت زمان کوتاهی صدها بک لینک دریافت می کند اما بک لینک ها کیفیت بالایی ندارند و شناخته و شناخته نمی شوند. درست مثل گوگل. در اینجا فیلدهای پیوند ظاهر شده است که نقش اصلی سایت برای خرید و فروش است. لینک صرفاً با هدف خرید و فروش ایجاد شده است و حاوی مطالب یا اطلاعات مفیدی برای ارائه کاربران نیست.
مزرعه غیر معلول
کشت دستی لینک توسط سئو سیاه ایجاد می شود، آنها لینک ها را در بسیاری از صفحات بدون در نظر گرفتن کیفیت و محتوای آنها قرار می دهند و برخی از آنها از ربات ها و برنامه ها استفاده می کنند، لینک ها به طور خودکار در وب سایت ها و وبلاگ ها منتشر می شوند. این امر منجر به ایجاد بک لینک های زیادی برای وب سایت پیمانکار سئو در مدت زمان کوتاهی می شود و رتبه وب سایت افزایش می یابد و به رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل می رسد. پس این چه اشکالی دارد؟ مسئله و مشکل اصلی این است که الگوریتم های هوشمند گوگل می توانند به سرعت این لینک های جعلی و بی کیفیت را شناسایی کرده و سایت را کاهش دهند یا حتی آن را از نتایج جستجو حذف کنند. به این ترتیب می توان برای مدت کوتاهی موتورهای جستجو را فریب داد و رتبه وب سایت را بهبود بخشید اما بلافاصله توسط گوگل شناسایی شده و آسیب های جبران ناپذیری به وب سایت وارد می کند.
مزایای کشاورزی پیوندی یا خطرات غیرقابل حل آن؟
اگر تا به حال این مقاله را دنبال کرده اید و مفاهیم آن را درک کرده اید، باید بدانید که خطرات و خطرات جبران ناپذیر خرید یک مزرعه لینک از مزایای موقت و فرار آن بیشتر خواهد بود. توصیه ما نیز این است که از مزارع پیوند پرهیز کنید و خطرات آن را فراموش نکنید. برای افزایش رتبه سایت می توانید از روش ها و روش های خوب دیگر لینک بیلدینگ استفاده کنید، روش هایی که ممکن است زمان کمتری ببرد، اما رتبه سایت را به صورت مطمئن و پایدار افزایش دهید و افراد بیشتری را به همراه داشته باشید.
4 دلیل برای ممنوعیت استفاده از Link Farms
برای اینکه شما را از مضرات کشت پیوندی آگاه کنیم، در اینجا دلایل منع استفاده از کشت پیوندی را فهرست کرده ایم.
دریافت لینک از سایت های غیرمرتبط نه تنها یک مزیت است، بلکه عامل مخرب سئو محسوب می شود.
دریافت بک لینک در دنیای سئوی خارجی بسیار مهم است و گوگل آن را به عنوان یک امتیاز مثبت در رتبه بندی سایت می بیند. اما به یاد داشته باشید که همه بک لینک ها برای گوگل ارزشمند نیستند. بک لینک های بی کیفیت و بی ربط از سایت هایی با ویژگی های زیر نه تنها هیچ ارزشی برای سایت شما ایجاد نمی کند، بلکه اعتبار سایت شما را کاهش داده و به آن آسیب می رساند.

مهدیه عرب بازدید : 9 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

اگرچه نشانگرهای طرح کلی و دستورالعمل‌هایی چگونه سئو را افزایش دهیم از این دست سال‌هاست که وجود دارند، اما سایت‌های کمی زحمت استفاده از آن‌ها را به خود اختصاص دادند و البته تعداد کمی از مردم می‌دانستند که کد نشانگر طرح کلی چیست و چه کاری انجام می‌دهد. برای چه استفاده می کنند؟ اما خجالتی نباشید، ما اینجا هستیم تا به تمام سوالات شما در مورد این طرح و اینکه چرا باید به عنوان بخشی از استراتژی سئوی شما استفاده شود پاسخ دهیم.
برنامه شما چیست؟
طرح واره مجموعه ای از اطلاعات کوچک است که به روشی خاص و از پیش تعیین شده قرار می گیرند. این روش کار نشانه گذاری، تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت را برای موتورهای جستجو آسان تر و کارآمدتر می کند و موتورهای جستجو می توانند نتایج مرتبط با جستجوی کاربر را نمایش دهند.
Schema.org چیست؟
Schema.org در سال 2011 به عنوان شریک تجاری موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل، یاهو و بینگ شروع به کار کرد و مسئول استانداردسازی و ادغام زبان های نشانه گذاری است. دستورالعمل های این صفحه برای اکثر مرورگرها قابل درک است و نمونه های عملی زیادی را می توان در آنها یافت.
چگونه از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنیم؟
این طرح، مانند سایر کدهای نشانه گذاری، در محتوای صفحه قرار می گیرد. عناصر طرحواره و ویژگی های مرتبط مستقیماً در کد HTML قرار می گیرند تا از انتقال اطلاعات اضافی توسط موتورهای جستجو به صفحه جلوگیری شود.
به عنوان مثال، اگر سایت شما در بخش معرفی فیلم فعال است، راه حل خوبی برای ربات های گوگل وجود دارد که سایت شما را بهتر درک کنند. با استفاده از نشانه گذاری طرحواره، می توانید فوراً به گوگل بگویید که در مورد یک فیلم صحبت می کنید! برای این کار کافی است از استانداردهای ویژه مربوط به فیلم ها در سایت schema.org استفاده کنید. در این مثال اطلاعات ثانویه شامل نام فیلم، ژانر فیلم، آدرس اعلان فیلم و حتی نام کارگردان برای ربات گوگل است.
توجه شما را به مثال دیگری جلب می کنم:
تشخیص تاریخ و زمان برای موتورهای جستجو کار دشواری است، همه اینها به دلیل تفاوت در قالب تاریخ است، چه موارد جستجو شده مربوط به رویدادهای گذشته یا زمان آینده باشد. حقیقت این است که موتورهای جستجو، مانند همه کامپیوترها، در تشخیص چنین چیزهایی دیر هستند. در این مثال، ورودی ویژگی نوع عنصر رویداد نشان می‌دهد که این رویدادی است که در یک زمان خاص رخ داده است (همانطور که می‌بینید، این کار با استفاده از ویژگی‌های تاریخ شروع و تاریخ زمان انجام شده انجام می‌شود) و نتایج مربوط به موضوع جستجو شده است.
استفاده از تگ رویداد برای نمایش رویدادها بسیار مفید است، گوگل در ابتدا این روش را برای نوازندگان راه اندازی کرد و هدف دیگری جز ارائه کنسرت بعدی یا زمان انتشار بعدی آلبوم خواننده نداشت. تصویر زیر نمونه ای از نمایش رویدادها در نتایج گوگل است.
آیا نشانه گذاری طرحواره می تواند سئو را بهبود بخشد؟
زمانی که کد html شما شامل ابرداده های طرحواره باشد، موتورهای جستجو می توانند به راحتی محتوای محتوای شما را تفسیر کنند و بنابراین، این موضوع باعث افزایش دید سایت و تشخیص کلمات کلیدی توسط گوگل می شود.
آیا استفاده از یک طرح موقعیت شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد؟
خیر، تاکنون اینطور نبوده است، گوگل ادعا می کند که طراحی عاملی برای افزایش رتبه سایت شما از طریق جستجو نیست، اگرچه باعث افزایش تکه های محتوای غنی در نتایج جستجوی موتور جستجوی گوگل می شود.
با این روش نحوه نمایش نتایج سایت شما با سایر رقبا متفاوت خواهد بود و یک تغییر ساده (مثلا نشان دادن ستاره ها) شانس برش سایت شما را افزایش می دهد. بنابراین ممکن است شما در رتبه سوم نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، اما حجم جستجوی شما بیشتر از فردی است که برای همان کلمه کلیدی رتبه دوم را کسب کرده است.
برچسب گذاری صفحات یک سایت کار دشواری است، به خصوص اگر سایت شما صدها یا حتی هزاران صفحه داشته باشد. نشانه گذاری باید به صورت دستی برای همه صفحات سایت وارد شود، برای سایت های بزرگ کار بسیار بیشتری انجام می شود، البته در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا و با صفحه آرایی مناسب، علامت گذاری برای همه محصولات و صفحات یک بار انجام می شود. سایت در حال کار است.
اما اگر به تازگی شروع به کار کرده اید یا یک سایت کوچک دارید، می توانید بدون هیچ مشکلی بازاریابی طرحواره ای انجام دهید. هنگامی که طرح بندی را انجام دادید، از ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل استفاده کنید تا بررسی کنید که همه دستورالعمل ها به درستی کار می کنند.

مهدیه عرب بازدید : 19 یکشنبه 01 آبان 1401 نظرات (0)

آیا نمی دانید چگونه برنامه نویسی را برای توسعه اپلیکیشن چگونه سئو را افزایش دهیم موبایل شروع کنید؟ خوب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید کدام زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرید.
در واقع هر نوع شغلی که می خواهید انتخاب کنید و مربوط به رشته برنامه نویسی باشد، ابتدا نیاز به درک کامل زبان های برنامه نویسی مرتبط دارید. بنابراین، اگر می خواهید یک توسعه دهنده موبایل شوید، باید زبان های برنامه نویسی موبایل را بدانید.
عوامل زیادی در انتخاب زبان برای یادگیری وجود دارد، مانند سختی یا آسانی آن. در واقع چگونه کار می کند؟ نحوه استفاده از آن در صنعت مورد نظر و غیره در تصمیم گیری تاثیر می گذارد، اما ابتدا باید بدانید که کدام پلتفرم را می خواهید برنامه نویسی کنید، اندروید یا IOS، البته پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند، اما هر دو معروف و پرکاربرد هستند.
در زیر به معرفی زبان های اپلیکیشن موبایل به صورت جداگانه برای این دو پلتفرم می پردازیم و نکات دیگری را که به آن اشاره کردیم در نظر می گیریم. این زبان ها بهترین زبان های برنامه نویسی موبایل برای سال 2022 هستند.
برنامه نویسی موبایل چیست؟
برنامه نویسی موبایل یکی از مشاغل جذاب و هیجان انگیز است، توسعه دهندگان موبایل از طریق کدنویسی اپلیکیشن های موبایل را طراحی و توسعه می دهند.
برای طراحی اپلیکیشن های موبایل، توسعه دهندگان موبایل ابتدا پلتفرمی را که می خواهند اپلیکیشن را برای آن طراحی کنند، انتخاب می کنند.
در حال حاضر، پلتفرم اندروید برای گوشی های اندروید و پلتفرم iOS برای گوشی های اپل یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در بازار موبایل هستند.
در بخش های دیگر، برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای برنامه نویسی موبایل در سال 2022 و پس از آن را توضیح خواهیم داد.
بهترین زبان های برنامه نویسی موبایل کدامند؟
توسعه دهندگان از زبان های برنامه نویسی موبایل برای طراحی اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند.
زبان های برنامه نویسی مختلفی برای برنامه نویسی اندروید وجود دارد که در ادامه شما را معرفی می کنیم.
زبان برنامه نویسی اندروید
پایتون:
پایتون یک زبان برنامه نویسی شناخته شده و محبوب است که سادگی و سطح بالای آن توسعه دهندگان بسیاری را به خود جذب کرده است. شاید کمتر این زبان برنامه نویسی را در لیست زبان های برنامه نویسی موبایل اندروید شنیده باشید و این سوال برای شماست. بنابراین، آیا می توانید با استفاده از آموزش پایتون و یادگیری آن، یک توسعه دهنده اندروید شوید؟
درست است که از پایتون برای ساخت برنامه های پایتون استفاده می شود، اما اگر آن را با سایر زبان های برنامه نویسی مقایسه کنیم، انتخاب خوبی نیست! بهترین زمان یادگیری این زبان در کنار سایر زبان های مورد نیاز برای توسعه اپلیکیشن موبایل است.
کاتلین:
Kotlin یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و منبع باز است که برای توسعه برنامه های اندروید استفاده می شود.
زبان برنامه نویسی Kotlin توسط گوگل پشتیبانی می شود و یادگیری آن آسان است، این زبان مناسب برای هر کسی است که می خواهد در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید کار کند.
Kotlin اغلب برای توسعه برنامه های اندروید، برنامه های وب، برنامه های دسکتاپ و برنامه های سمت سرور استفاده می شود.
جاوا:
جاوا محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن اندروید است، این زبان برنامه نویسی ساده و قابل دسترس برای همه است.
برنامه های اندروید را می توان با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا و Android SDK توسعه داد. بنابراین، پیش نیاز برنامه نویسی در پلتفرم اندروید، آگاهی از مبانی زبان برنامه نویسی جاوا است.
زبان برنامه نویسی IOS
محبوب ترین و کاربردی ترین زبان های موبایل برای سیستم عامل IOS در 2 بخش زیر گردآوری شده است.
برای خوردن
Swift یک زبان برنامه نویسی قدرتمند، سریع و منبع باز است که توسط توسعه دهندگان برنامه های iOS استفاده می شود.
سوئیفت توسط خود اپل معرفی شد و محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS است.
هدف-C
زبان برنامه نویسی Objective-C یکی از اصلی ترین زبان های برنامه نویسی است که توسط اپل برای سیستم های iOS استفاده می شود.
این زبان برنامه نویسی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد که از مهمترین آنها می توان به طراحی اپلیکیشن های تلفن همراه اشاره کرد.
جمع بندی
در اینجا برترین زبان های برنامه نویسی موبایلی را معرفی می کنیم که برای شروع کار در این زمینه باید به خوبی یاد بگیرید. برای شروع یادگیری، ایده خوبی است که یک بوت کمپ خوب برای برنامه هایی که زبان مورد نظر شما را آموزش می دهند پیدا کنید و در آن ثبت نام کنید.
پس از آن، می توانید برای بهبود مهارت های خود و به روز نگه داشتن دانش خود، ویدیوهای آموزشی رایگان را در وب تماشا کنید.

مهدیه عرب بازدید : 8 شنبه 30 مهر 1401 نظرات (0)

یکی از پیشرفت های نسبتاً جدید چگونه سئو را افزایش دهیم در دنیای سئو، Schema یا Schema Markup است. کد طرح یا طرحواره نشانه گذاری، طراحی شده است تا درک محتوای سایت ما را برای خزنده ها و گوگل آسان تر کند. این روش یکی از بهترین روش های سئو کلاه سفید است که مدیران سایت کمتر به آن توجه می کنند، البته باید یکی از اجزای مهم استراتژی سئوی سایت باشد.
اگر از آن دسته سئوکارانی هستید که هنوز به طراحی فکر نکرده اید، توصیه می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید. در این سری از مقالات آموزش سئو، می خواهیم بدانیم طرحواره چیست و چگونه این کدهای نشانه گذاری برای موتورهای جستجو و گوگل اهمیت دارند. در این مقاله با انواع طرحواره ها و نحوه اعمال آنها در وب سایت های مختلف آشنا می شویم و خواهیم دید که چرا گفته می شود استفاده از طرحواره ها بر سئوی وب سایت تاثیر مثبت دارد.
طرحواره (Schema Markup) چیست؟
Schema مجموعه ای از کدهای جزئی کوچک و از پیش تعریف شده است که در یک صفحه قرار می گیرد و تجزیه و تحلیل محتوا را برای موتورهای جستجو و گوگل آسانتر و سریعتر می کند. تصور کنید صفحه محصولی داریم که شامل قیمت، موجودی، ابعاد، نظرات کاربران، رنگ و امتیاز محصول است. فکر می کنید خزنده های گوگل از کجا می دانند هر یک از این ویژگی ها به چه معناست؟ اعداد مخصوصا مهم مثل قیمت محصول و تعداد نظرات کاربران!
معمولا راهی وجود ندارد، اما اگر از Schema Markup یا کد نشانه گذاری استفاده کنیم، درک محتوا برای گوگل راحت تر خواهد بود. کدهای طرحواره در کد HTML سایت تعبیه شده اند تا به ربات های گوگل بگویند که هر یک از این عناصر به چه معنا هستند. به عنوان مثال عدد پنج میلیون تومن نشان دهنده قیمت محصول و یا رنگ آبی نشان دهنده رنگ این محصول است. طرحواره یک فرهنگ لغت معنایی نیز نامیده می شود، زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا معنای محتوا را درک کنند، که گاهی اوقات گوگل در صفحه نتایج جستجوی خود از آن استفاده می کند. در تصویر زیر نمونه ای از نمایش اطلاعات طرحواره در صفحه جستجو را مشاهده می کنید.
همانطور که می بینید، تاریخ رویدادهای آینده هتل در صفحه جستجوی SERP به همراه عنوان رویداد به کاربران نشان داده می شود و سپس توضیحات متا برای آن صفحه ارائه می شود.
Schemat.org; دستورالعمل ها و استانداردهای کدهای شماتیک
مجموعه Schema.org در سال 2011 با هدف استانداردسازی زبان بازاریابی و یکپارچه سازی و به عنوان شریک تجاری موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و یاهو شروع به کار کرد. Schema.org استفاده از طرحواره ها را در داده های ساختاریافته و صفحات وب ایجاد، نگهداری و ترویج می کند و این کار را برای مدیران وب آسان تر می کند. دستورالعمل های منتشر شده در این صفحه برای مدیران سایت ساده و مفید است و برای اکثر موتورهای جستجو قابل درک است.
وب سایت schema.org ما را با استانداردهای طرحواره در سئو آشنا کرد و امکان مشاهده و تست کدهای مختلف طرحواره را فراهم کرد.
ربات های گوگل و جایگاه کدهای طرحواره در نمایش محتوای هوشمند
تگ های HTML معمولا به مرورگرها می گویند که چگونه اطلاعات موجود در یک تگ را نمایش دهند. برای مثال، تگ
Avatar
به مرورگرها می‌گوید که رشته متن "Avatar" را در قالب اصلی عنوان نمایش دهند. با این حال، تگ HTML هیچ اطلاعاتی در مورد معنای این رشته متنی ارائه نمی دهد. آواتار می تواند عنوان یک فیلم هالیوودی باشد یا به نوعی تصویر اشاره کند.
به طور کلی، ممکن است درک این موضوع برای ربات های گوگل دشوار باشد، اما به لطف استانداردهای تعریف شده در Schema.org برای استفاده از تگ های طرحواره، موتورهای جستجو می توانند محتوای مرتبط را بهتر به کاربران نمایش دهند. در بخش بعدی به تفصیل این اصطلاحات را بررسی خواهیم کرد.
3 حقیقت جالب و خواندنی در مورد کدهای طرح
مهمترین هدف از طراحی کدهای تگ این است که محتوای شما را بیشتر در معرض دید گوگل قرار دهید. در واقع، این طرح محتوایی را که ربات‌های گوگل نمی‌فهمند، به شکل و زبان کد دیگری ترجمه می‌کند تا گوگل درک عمیق‌تری از مفهوم محتوای سایت ما داشته باشد. در زیر به تفصیل به شما خواهیم گفت:
1. کد طرحواره به موتورهای جستجو می گوید که اطلاعات سایت ما به چه معناست.
محتوای وب سایت ما ایندکس شده و در نتایج جستجو نمایش داده می شود. اما اگر از Schema Markup استفاده کنیم، محتوای ایندکس به صورت متفاوتی در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده می شود. زیرا این نشانه‌گذاری‌ها به موتور جستجو می‌گویند که اجزای محتوای مختلف سایت به چه معنا هستند.
مثلاً فرض کنید در مقاله نقد فیلم از عبارت سروش صحت استفاده شده و نویسنده این نقد آقای سروش صحت باشد. ربات های گوگل این عبارت را پیدا کرده و یک ورودی SERP برای عبارت "جستجوی سلامت" ایجاد می کنند. با این حال، اگر از طرح نام نویسنده صحیح برای این مقاله استفاده کنیم، به موتورهای جستجو می گوییم که نویسنده این مقاله یک نویسنده است و نه فقط یک کلمه تصادفی. به این ترتیب نتایج جستجویی که گوگل به کاربران ارائه می دهد کاملتر و بهتر خواهد بود.
2. طرحواره از واژگان معنایی منحصر به فرد در قالب میکروداده استفاده می کند.
برای استفاده از این طرح نیازی به یادگیری مهارت های کدنویسی نداریم زیرا این کدها در صفحه HTML وب سایت قرار می گیرند. به جز اینکه کدهای نشانه گذاری از فرهنگ لغت schema.org معروف به HTML microdata یا HTML microdata هستند.
این ریزداده با تفسیر تنها بخش‌های اساسی محتوا، درک موتورهای جستجو را آسان‌تر کرده و دید سایت را افزایش می‌دهد. استفاده از کد نشانه گذاری طرحواره در صفحات html سایت یک هک در سئو نیست، بلکه راهی برای افزایش شانس بهتر و متفاوت بودن سایت ما در صفحات نتایج گوگل است.
3. کدهای نشانه گذاری برای بهبود تجربه مرور کاربر طراحی شده اند
همانطور که قبلا گفتیم، اگر از طرحواره ای در سایت استفاده کنیم، این احتمال وجود دارد که گوگل آن را در صفحه نتایج جستجو به کاربران نشان دهد. این روش بهینه سازی با کمک به بهبود سئوی وب سایت، رضایت کاربران را نیز هدف قرار می دهد.
موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین پاسخ را به نیازهای کاربران ارائه دهند. زمانی که از کدهای الگو استفاده می کنیم و این اطلاعات به صورت جداگانه در صفحه نتایج نمایش داده می شود، کاربران با سرعت بیشتری پاسخ سوالات خود را دریافت می کنند. داده های ساختاریافته و ریچ اسنیپت ها نمونه هایی از تلاش های Schema برای جذب و جلب رضایت کاربران هستند.
جمع بندی
ماهیت ابزار طرحواره کمک به ربات های گوگل برای درک بهتر محتوا و ارائه بهترین تجربه جستجو به کاربران است. اما بستگی به استراتژی سئوی سایت و محتوای صفحات مختلف دارد. برای تعیین بهتر اینکه کدام صفحات نیاز به طرحواره دارند، توصیه می کنیم از ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل یا تست نتایج غنی استفاده کنید. با استفاده از این ابزار تست رایگان، خواهید آموخت که چه اطلاعاتی از نشانه گذاری هر صفحه استخراج می شود، یا هر صفحه به چه نوع فرم هایی نیاز دارد.

مهدیه عرب بازدید : 9 چهارشنبه 27 مهر 1401 نظرات (0)

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس در این مقاله چگونه سئو را افزایش دهیم ارائه شده است.
شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که بهترین افزونه امنیتی وردپرس چیست؟
در این مقاله بهترین افزونه های امنیتی را به شما معرفی می کنیم.
همه وب سایت ها، بزرگ و کوچک، باید کاری برای محافظت از داده های وب سایت خود انجام دهند.
نادیده گرفتن امنیت سایت می تواند صدمات جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.
از آنجایی که وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است، می تواند هدف هکرها باشد.
مهمترین اقدام در این زمینه نصب افزونه امنیتی وردپرس است.
با توجه به تغییراتی که این افزونه ها در سایت ایجاد می کنند، توصیه می کنیم قبل از نصب یک افزونه امنیتی از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
بهترین افزونه امنیتی وردپرس چیست؟
افزونه های زیر از معروف ترین و بهترین افزونه های امنیتی وردپرس هستند: افزونه wordfence امنیت iThemes، افزونه Secupress، پلاگین Hide my wp، پلاگین Hide My Wp Ghost
تزار iThemes
یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس iThemes Security است که توسط بیش از یک میلیون نفر نصب شده است و بیش از 30 راه حل برای حل مشکلات امنیتی وب سایت ارائه می دهد. این افزونه مانند سایر پلاگین های امنیتی، هم برای مصرف کنندگان و هم برای استفاده رایگان در دسترس است. این افزونه حفره های امنیتی را پوشش می دهد و در برابر حملات خودکار محافظت می کند.
ویژگی های پلاگین امنیتی iThemes چیست؟
مهم ترین ویژگی های این افزونه امنیتی به شرح زیر است:
نسخه پشتیبان از پایگاه داده
امکان به روز رسانی رمز عبور وردپرس شما
امکان استفاده از گوگل کپچا
امکان اسکن سایت به صورت خودکار و روزانه
امکان تنظیم برنامه برای غیرفعال کردن دسترسی داشبورد وردپرس
منقضی شدن یک حساب کاربری برای مدت معینی در واقع آنها را ممنوع می کند
محافظت در برابر حملات brute force محلی و شبکه ای
خطای 404 ناشی از سوء استفاده ربات یا کاربر را تشخیص می دهد
یک رمز عبور قوی برای سطح کاربری مورد نیاز وارد کنید
کاربران مشکوک را مسدود کنید
از ورود دو مرحله ای استفاده کنید
کاربران مشکوک را مسدود کنید
تشخیص تغییرات فایل
صفحه ورود به سیستم wp-admin را مخفی و جایگزین کنید
بدافزار-اسکن سیستم‌ها
تغییر پیشوند پایگاه داده برای دشوارتر کردن عملیات هک
چرا امنیت iThemes به آخرین نسخه وردپرس نیاز دارد؟
یکی از مهم ترین اقدامات امنیتی برای صاحب سایت وردپرس، به روز نگه داشتن آن است. بنابراین این افزونه فقط در آخرین نسخه وردپرس قابل استفاده است.
افزونه wordfence
Wordfence یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس است که محیطی کاربرپسند دارد که می توانید به راحتی هکرها و عوامل مخربی را که به سایت خود دسترسی دارند مدیریت کنید.
حتی می توانید در قسمت Live Traffic از زمان و آدرس IP هکر مطلع شوید و با آن آدرس های IP مخرب شناسایی شده را مسدود کرده و از سایت خود محافظت کنید.
افزونه وردپرس یک افزونه جامع است، برخلاف سایر افزونه‌ها که فقط با امنیت هسته وردپرس، به‌روزرسانی‌ها و فایروال‌ها سروکار دارند و برخی فقط اسکنر هستند و شامل تمام ویژگی‌های امنیتی مؤثر هستند.
در قسمت مسدود کردن می توانید تمام آدرس های IP یک کشور را مسدود کنید که در این صورت هیچ فردی از کشور مورد نظر نمی تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه امنیتی این است که اگر وب سایتی مورد حمله قرار گیرد، می تواند به مدیر وب سایت اطلاع دهد.
پلاگین امنیتی wordfence چگونه سایت را بررسی می کند؟
تا به امروز بیش از 44000 بدافزار برای وردپرس شناسایی شده است. Wordfence با اسکن و بررسی ورودی های وب سایت آنها را با این بدافزار مقایسه می کند و بدافزاری که نام آن در لیست موجود است را رفع می کند. این بررسی شامل تمام URL هایی است که سایت را باز می کنند، بخش نظرات و پست های ارسال شده توسط کاربرانی که از وب سایت بازدید می کنند.
پلاگین secupress
افزونه امنیتی Secupress در سال 2016 به کاربران معرفی شد و با توجه به ویژگی های خوب این افزونه در سال 2019 توسط حدود 20000 کاربر در حال استفاده است. این افزونه در دو نسخه رایگان و عمومی موجود است. این افزونه تمامی داده های سایت شما را به صورت ایمن محافظت و ذخیره می کند و هیچ تاثیر منفی بر سئوی سایت شما ندارد.
جمع بندی
در این مقاله افزونه های امنیتی وردپرس را معرفی کردیم. بر اساس میزان استفاده و محبوبیت افزونه ها در بین کاربران، ما 5 بهترین افزونه امنیتی وردپرس را ارائه کرده ایم.

مهدیه عرب بازدید : 14 سه شنبه 26 مهر 1401 نظرات (0)

چگونه سئو را افزایش دهیم اگر از آن دسته افرادی هستید که به تازگی فرآیند طراحی وب را شروع کرده اید، با اصطلاحات و عناوینی مانند طراحی وب سایت و UX مواجه شده اید. UX یا طراحی تجربه کاربری، امروزه به یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بخش ها تبدیل شده است و روز به روز در حال توسعه و گسترش است. در نتیجه، درک بهتر این رشته می تواند فرصت های شغلی مناسبی را برای افراد ایجاد کند.
قبلاً در مورد طراحی رابط کاربری و اهمیت آن صحبت کرده بودیم، اما باید بدانید که رابط کاربری عالی و عالی اگر همراه با تجربه کاربری مناسب ارائه نشود، نمی تواند رضایت مشتریان شما را جلب کند.
تصور کنید یک وب سایت فروشگاهی تا حد امکان زیبا طراحی شده باشد، اما روشی بسیار پیچیده برای افزودن محصولات به سبد خرید وجود دارد که کاربر پس از حدود 10 کلیک نمی تواند به درگاه پرداخت متصل شود. که وب سایت زیبای شما نتوانست تجربه کاربری موفقی برای کاربران ایجاد کند. بنابراین لازم است که هم به UI و هم به UX توجه کنید تا مشتریان خود را راضی کنید و دوباره به سمت شما بازگردند.
در ادامه این مقاله نگاهی به تجربه کاربری و کاربرد آن خواهیم داشت. شما با ما بمانید
طراحی UX یا تجربه کاربری
UX یک کلمه کلیدی در زمینه طراحی وب و اپلیکیشن است. این کلمه مخفف user experience و در فارسی به معنای ایجاد تجربه کاربری است و به تمام احساسات، احساسات و تجربیات کاربر هنگام کار با یک محصول اشاره دارد.
اینکه ما وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنیم که کاربران بتوانند به راحتی به هر قسمت از وب سایت دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. همچنین، کاربران می توانند از یک صفحه به صفحه دیگر که به دنبال آن هستیم هدایت شوند، اینها مسائل مربوط به UX هستند
طراحی UX چیست؟
طراحی تجربه کاربری طراحی خاصی است که تمام خواسته‌های مشتری را در نظر می‌گیرد و به دنبال راهی است که مشتری یا کاربر بتواند تعامل بین آنها و محصول را تحقق بخشد. هنگام طراحی تجربیات کاربر، مواردی مانند کیفیت، راحتی یا کارایی در نظر گرفته می شود.
طراح UX کیست؟
طراح تجربه کاربری شخصی است که تجربه و قدرت تحلیل بالایی دارد و با استفاده از ابزارهای مختلف بهترین و خلاقانه ترین تجربه را در اختیار کاربر قرار می دهد. وظایف یک طراح تجربه کاربری عبارتند از:
شغل یک طراح UX
مسئولیت های یک کاربر با تجربه عبارتند از:
کار پژوهشی
نقطه شروع برای هر طراح UX آزمایش محصول است که به طراح اجازه می دهد از فرضیات اجتناب کند.
شناسایی کاربر
درک ویژگی های کاربر و تجزیه و تحلیل رابطه کاربر با محصول.
ساختار اطلاعات
یک طراح حرفه ای باید بتواند اطلاعات را سازماندهی و یکپارچه کند و در نهایت یک وب سایت چند صفحه ای داشته باشد.
طراحی وایرفریم و نمونه اولیه
وایرفریم ها طرح های ساده محصولی هستند که برای اولین مرحله طراحی محصول آماده می شوند و در مراحل بعدی طراحی نقش اساسی دارند.
نمونه های اولیه نمونه های اولیه محصول هستند که اغلب برای آزمایش های مختلف استفاده می شوند.
طراحی تعامل
در این حوزه هر آنچه در تعامل کاربر با محصول مهم است بررسی می شود.
تست محصول
در این زمینه، طراحان UX می توانند مشکلاتی را که کاربران در تعامل با یک محصول با آن مواجه هستند، شناسایی کنند.
تفاوت بین UX و UI چیست؟
UI، مخفف user interface، مخفف user interface.
طراحی رابط کاربری فرآیند بهبود و افزایش رضایت کاربر از طریق افزایش اثربخشی و دسترسی به یک محصول، برنامه یا صفحه وب است. همچنین به جنبه های دیگری از محصول می پردازد که کاربر هنگام تعامل با محصول می بیند.
رابط کاربری شامل تصاویر، ویدئو همه چیزهایی است که روی صفحه نمایش داده می شود، از جمله رنگ ها و موارد دیگر که کاربر در ارتباط با وب سایت استفاده می کند. هر چه رابط کاربری یک وب سایت یا محصول زیباتر و جذاب تر باشد. هر چه کاربران و مشتریان سریعتر با آن تعامل داشته باشند. شخصی که مسئول طراحی این عناصر است، طراح رابط کاربری نامیده می شود.
در مورد تفاوت UX و UI می توان به مثال زیر اشاره کرد:
فرض کنید می خواهید یک ساعت بخرید. در ابتدا شما جذب ساعتی می شوید که زیبا و شیک به نظر می رسد. این زیبایی خارجی را می توان UI یا رابط کاربری (بصری، بصری) نامید. در مرحله بعد ساعت را روی بازوی خود امتحان می کنید و بررسی می کنید که به راحتی باز و بسته شود. در این دسته UX یا تجربه کاربری نامیده می شود.
اجزای UX
تجربه کاربری دارای بخش ها و مولفه های مختلفی است که هر کدام در نوع خود مهم هستند. محصولی با تجربه کاربری خوب باید دارای ویژگی هایی از جمله:
مفید بودن.
علاوه بر طراحی زیبا، یک محصول باید عملکرد مفیدی نیز داشته باشد، زیرا کاربران و مصرف کنندگان وقت خود را صرف محصولی می کنند که به آن نیازی ندارند.
صادق باش
یک وب سایت باید بتواند اعتماد کاربران خود را جلب کند تا بتوانند با اطمینان کامل از آن محصولات خریداری کنند.
می تواند به کار رود
اگر کار با یک محصول سخت و دشوار باشد و در نهایت مشتری منصرف شود، محصول بی فایده خواهد بود و محصول در مقیاس Usability عملکرد خوبی نداشته است.
این ناز است
یکی از مهمترین اصول طراحی UX این است که آیا محصول برای کاربر مفید است یا خیر. آیا استفاده از محصول باعث صرفه جویی در وقت و هزینه او می شود؟ این محصول چه ارزش پیشنهادی را به کاربر ارائه می دهد؟ قبل از طراحی UX باید بتوانید به چنین سوالاتی پاسخ دهید.
در دسترس باشد
این جنبه از تجربه کاربری به طراحان یادآوری می کند که محصول باید برای گروه های مختلف کاربر قابل دسترسی باشد.
کشف شود.
اگر مشتری و کاربر در وب سایت شما به دنبال چیزهای زیادی در مورد محصول مورد نظر خود هستند، این نشانه UX ضعیف شما است زیرا عملکردها، اطلاعات محصول و محتوا باید به راحتی در دسترس کاربر باشد.
مطلوب باشد
باید در نظر داشت که اگر طراحی محصول دشوار و نامطلوب باشد، بدیهی است که برای کاربر خسته کننده خواهد بود.
جمع بندی
ایجاد یک تجربه کاربری یا تجربه کاربری موفق در وب سایت برای لذت بردن کاربر، همراه با دسترسی آسان و ظاهری زیبا ضروری است. امیدواریم نکات UI در این مقاله مفید باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 424