loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 9 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

اصطلاح و نام مزرعه لینک تا حدی این مفهوم را آشکار می کند که مزرعه ای پر چگونه سئو را افزایش دهیم از لینک است و محصول نهایی مقدار زیادی بک لینک خواهد بود. در دنیای بازاریابی آنلاین و سئو، به طور دقیق، مزرعه لینک مجموعه ای از وب سایت هایی است که با یکدیگر پیوندهای مستقیم مبادله می کنند و صرفاً با هدف تولید و تبادل لینک ایجاد شده اند. به عنوان یک تولیدکننده لینک، سایت ها برای نمایش یا ارائه محتوای با کیفیت یا ارائه اطلاعات مفید به کاربران ایجاد نمی شوند، بلکه آنها فقط می خواهند با تبادل لینک در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند.
بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند این روش یک تکنیک سیاه است و چه عواقب جبران ناپذیری را برای وب سایت آنها به همراه دارد، از کشاورزی پیوند استفاده می کنند. اما همچنین باید به یاد داشته باشیم که تبادل لینک یک تکنیک کلاه سیاه نیست (اگرچه گوگل به آن حساس است زیرا لینک ها به صورت ارگانیک ساخته نمی شوند)، بلکه یک روش سئو کلاه سفید برای افزایش رتبه و کسب ترافیک است. بیشتر، این مهم است. نمونه هایی در این زمینه می تواند اقداماتی مانند گزارش تبلیغات، ایجاد حساب کاربری و حضور فعال در شبکه های اجتماعی، تبادل لینک دو طرفه با وب سایت های معتبر و مرتبط، دریافت بک لینک از وب سایت های با کیفیت و ... باشد.
خرید لینک و مزرعه لینک سازی، لینک سازی و ایجاد بک لینک به صورت مصنوعی و کاهش زمان. درست است که مزارع پیوند رتبه سایت را به صورت تصاعدی افزایش می دهند، اما در عین حال گوگل متوجه مصنوعی بودن لینک ها می شود و در نهایت منجر به جریمه و حذف سایت از نتایج جستجوی گوگل می شود.
خرید چندین لینک یا ایجاد لینک در قالب مزرعه لینک مطابق با قوانین و الگوریتم های گوگل نیست و یکی از فعالیت های ممنوعه در سئو محسوب می شود که باید از آن اجتناب کرد. فکر نکنید در این مورد می توانید گوگل را فریب دهید زیرا ربات گوگل بسیار باهوش است و می تواند لینک های بد و بک لینک های مصنوعی را شناسایی کرده و سایت های متخلف را از نتایج جستجوی گوگل حذف کند.
انواع مزارع لینک چیست؟
دو نوع وب سایت وجود دارد که توسط گوگل به عنوان مزرعه پیوند شناسایی شده اند و به دو صورت ساخته می شوند. به عبارت دیگر یکی از دو شرط زیر سایت را به خوشه ای از لینک ها تبدیل می کند.
مزرعه لینک دستی
سایت های خرید و فروش که با فیلدهای دستی کار می کنند را یکپارچه کنید. سایت های خرید و فروش را یکپارچه کنید تا با فروش محصولات بیشتر با قیمت های کمتر، درآمد کسب کنید. یعنی تعداد زیادی لینک سایت را با قیمت ارزان می فروشند و سایت خریدار در مدت زمان کوتاهی صدها بک لینک دریافت می کند اما بک لینک ها کیفیت بالایی ندارند و شناخته و شناخته نمی شوند. درست مثل گوگل. در اینجا فیلدهای پیوند ظاهر شده است که نقش اصلی سایت برای خرید و فروش است. لینک صرفاً با هدف خرید و فروش ایجاد شده است و حاوی مطالب یا اطلاعات مفیدی برای ارائه کاربران نیست.
مزرعه غیر معلول
کشت دستی لینک توسط سئو سیاه ایجاد می شود، آنها لینک ها را در بسیاری از صفحات بدون در نظر گرفتن کیفیت و محتوای آنها قرار می دهند و برخی از آنها از ربات ها و برنامه ها استفاده می کنند، لینک ها به طور خودکار در وب سایت ها و وبلاگ ها منتشر می شوند. این امر منجر به ایجاد بک لینک های زیادی برای وب سایت پیمانکار سئو در مدت زمان کوتاهی می شود و رتبه وب سایت افزایش می یابد و به رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل می رسد. پس این چه اشکالی دارد؟ مسئله و مشکل اصلی این است که الگوریتم های هوشمند گوگل می توانند به سرعت این لینک های جعلی و بی کیفیت را شناسایی کرده و سایت را کاهش دهند یا حتی آن را از نتایج جستجو حذف کنند. به این ترتیب می توان برای مدت کوتاهی موتورهای جستجو را فریب داد و رتبه وب سایت را بهبود بخشید اما بلافاصله توسط گوگل شناسایی شده و آسیب های جبران ناپذیری به وب سایت وارد می کند.
مزایای کشاورزی پیوندی یا خطرات غیرقابل حل آن؟
اگر تا به حال این مقاله را دنبال کرده اید و مفاهیم آن را درک کرده اید، باید بدانید که خطرات و خطرات جبران ناپذیر خرید یک مزرعه لینک از مزایای موقت و فرار آن بیشتر خواهد بود. توصیه ما نیز این است که از مزارع پیوند پرهیز کنید و خطرات آن را فراموش نکنید. برای افزایش رتبه سایت می توانید از روش ها و روش های خوب دیگر لینک بیلدینگ استفاده کنید، روش هایی که ممکن است زمان کمتری ببرد، اما رتبه سایت را به صورت مطمئن و پایدار افزایش دهید و افراد بیشتری را به همراه داشته باشید.
4 دلیل برای ممنوعیت استفاده از Link Farms
برای اینکه شما را از مضرات کشت پیوندی آگاه کنیم، در اینجا دلایل منع استفاده از کشت پیوندی را فهرست کرده ایم.
دریافت لینک از سایت های غیرمرتبط نه تنها یک مزیت است، بلکه عامل مخرب سئو محسوب می شود.
دریافت بک لینک در دنیای سئوی خارجی بسیار مهم است و گوگل آن را به عنوان یک امتیاز مثبت در رتبه بندی سایت می بیند. اما به یاد داشته باشید که همه بک لینک ها برای گوگل ارزشمند نیستند. بک لینک های بی کیفیت و بی ربط از سایت هایی با ویژگی های زیر نه تنها هیچ ارزشی برای سایت شما ایجاد نمی کند، بلکه اعتبار سایت شما را کاهش داده و به آن آسیب می رساند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 406