loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 7 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

قبل از هر اقدامی، ابتدا باید با موضوع انکار یا بک لینک قرمز آشنا شوید نحوه بالا بردن سئو سایت و به طور کلی معنی آن را بدانید. لینک ها بیشترین تاثیر را در سئوی سایت شما دارند، بنابراین باید تمام لینک های سایت را بررسی کنید تا اگر لینکی اسپم است، سریعا آن را حذف کنید. با این کار از افت رتبه سایت خود جلوگیری می کنید.
برای سهولت این کار، گوگل یک برنامه نمونه طراحی کرده است تا بتوانید لینک های مضر را به راحتی شناسایی و حذف کنید. در مرحله بعد، تیم ما به شما آموزش می دهد که چگونه تمام لینک های اضافی را از سایت خود حذف کنید.
Redbacklink یا Disavow چیست؟
حالا باید معنی آن را بدانید، سپس می توانید آن را از آموزش عالی تفکر خارج کنید. Reject به معنای رد کردن لینک های اضافی به سایت است. با این کار بک لینک هایی که به سایت شما وارد می شوند را مضر و اسپم تشخیص می دهید. و شما آن را در قسمت Disavow قرار می دهید، با این کار لینک های شما پذیرفته نمی شود و به سایت شما راه نمی یابد. این فرآیند بر روی خدمات سئوی ارائه شده در وب سایت تاثیر مثبت دارد و نباید به سئوی شما آسیب برساند.
بک لینک هایی که باید رد شوند
پس از یادگیری در مورد انکار یا انکار بک لینک ها، باید بدانید که کدام لینک ها شامل این موارد هستند و آنها را رد کنید. شما می توانید از ابزار MozBar برای تشخیص لینک های مخرب از لینک های دیگر استفاده کنید. این صفحه به شما در تعیین نوع لینک ها کمک می کند. در مرحله اول باید تعداد لینک ها و کیفیت آنها را بررسی کنید. پس از این بررسی، اگر متوجه شدید که بک لینک های شما به طور غیر طبیعی افزایش یافته است، باید با کمک یک متخصص سئو، بک لینک های مضر را حذف یا رد کنید. این لینک ها معمولا حاوی موارد زیر هستند.
دریافت لینک به سایت های هک شده
پیوندهای بسیار زیادی از یک دامنه
مشاوره آنلاین
پیوند با دامنه های نامعتبر
لینک های بی معنی و بی ربط
و بسیاری موارد دیگر که توسط کارشناسان سئو بررسی می شود.
امتناع یا امتناع از بازگشت
تا به حال مشکل بک لینک ها و لینک هایی که جزو این دسته هستند را می شناسید. اکنون باید با یادگیری نحوه انجام آن، آن را حذف کنید.
اولین قدم این است که مطمئن شوید هیچ لینک مخربی وجود ندارد.
اگر پیوندها توسط شما یا دیگران ارائه شده است، باید همه پیوندها را تأیید کنید. باید از سایت رد شود. تعداد کمی از این نوع لینک ها به سایت شما آسیبی نمی رساند، بنابراین اگر تعداد زیادی از این لینک ها را ندارید، نیازی به حذف آنها نیست. اما اگر تعداد این لینک ها خیلی زیاد است، باید به طور کامل حذف شوند تا از تاثیر منفی بر سئوی سایت شما جلوگیری شود.
در برخی موارد، این لینک ها به طور خودکار توسط روبات های ما حذف می شوند.
مرحله بعدی ایجاد یک لیست کامل از بک لینک های قرمز است
اکنون متوجه این پیوندها شده اید و می دانید که باید آنها را حذف کنید. شما باید فهرست کاملی از منابع مرتبط تهیه کنید. هنگام نوشتن لیست خود، باید:
همه آدرس ها را در یک خط قرار دهید
برای افزودن نام دامنه به لیست، باید domain: را قبل از پیوند وارد کنید. لینک زیر را لایک کنید: domain:tafakorebartar.com
فایل ذخیره شده باید دارای پسوند txt و کد UTF-8 باشد.
برای افزودن توضیحات، باید توضیحات را با فاصله # بعد از نام دامنه بنویسید.
یادتان باشد فقط به زبان انگلیسی بنویسید.
سلب مسئولیت گوگل یا ارسال پیوند قرمز
پس از تهیه این لیست، باید آن را به گوگل ارسال کنید. گوگل ابزاری برای این کار آماده کرده است تا کار شما را آسان کند. برای دسترسی به این ابزار می توانید از پیوندهای سلب مسئولیت استفاده کنید.
پس از ورود به این سایت می توانید با کلیک بر روی گزینه Select Properties نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.
سپس می توانید لیست آماده شده را از قسمت Reject Upload List آپلود کنید.
پس از آپلود فایل انتخابی، تمامی سایت ها و لینک ها را مشاهده خواهید کرد.
با این کار تمامی لینک های لیست شما توسط گوگل رد می شوند. با انجام این مراحل تمامی لینک هایی که برای سئوی سایت شما مضر هستند حذف خواهند شد.
بک لینک ها
همه بک لینک ها به سایت شما بد نیستند. در ایجاد بک لینک های اولیه و صحیح دقت کنید. اگر لینک دریافتی از یک سایت اسپم یا هک شده باشد. نتایج متفاوت است. اگر این نوع لینک وارد سایت شما شود؛ می توانید از ابزار Disavow Links گوگل برای حذف تمامی این لینک ها استفاده کنید. برای خدمات حرفه ای و اولیه سئو می توانید با بهترین تیم فکری تماس بگیرید تا همه چیز به صورت حرفه ای برای شما انجام شود.
نشانه های اسپم بک لینک
بک لینک های اسپم شامل کارهایی هستند که باید در هنگام انجام آن انجام دهید. اگر فرآیند بک لینک شما غیراخلاقی و حرفه ای باشد، منجر به پاسخ فتوژنیک می شود. این لینک ها نه تنها برای سایت شما مفید هستند، بلکه رتبه شما را نیز پایین می آورند. اینها هستند:
نظرات از نظرات دریافت شده از وب سایت های ژاپنی و کانادایی.
پیوندهایی که در سایت های نامعتبر و در نوار کناری قرار می گیرند.
لینک های صفحه منبع هرزنامه هستند.
بک لینک هایی که در فوتر یک صفحه با رتبه پایین قرار می گیرند.
ارتباط با ربات ها و به روشی غیرمعمول، به خصوص در سایت های جدید
وا…
فرآیند بک لینک دادن باید به طور کامل و درست انجام شود تا تاثیر مناسب و مثبتی روی وب سایت شما داشته باشد. در غیر این صورت، بک لینک های شما تایید یا در لیست قرمز قرار می گیرند.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 420