loading...
افزایش درآمد با سئو چگونه میسر است؟
مهدیه عرب بازدید : 3 دوشنبه 12 دی 1401 نظرات (0)

گوگل دائما در تلاش است تا اثرات سئو کلاه سیاه را به حداقل برساند و آژانس های معتبر را از استفاده چگونه سئو را افزایش دهیم از این استراتژی مخرب منصرف کند. البته استفاده از سئو کلاه سیاه برای بهبود کیفیت وب سایت ها روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، اما متاسفانه استفاده از روش های بد سئو برای از بین بردن سایر وب سایت ها روز به روز در حال افزایش است.
تکنیک های سئو منفی به اشکال بسیار بدی ارائه می شوند. برخی از این روش‌ها ملایم هستند و آثار منفی خود را به مرور زمان نشان می‌دهند، اما برخی دیگر به سرعت اجرا می‌شوند و اثرات منفی آن‌ها بلافاصله دیده می‌شود.
در این مقاله همه آنچه را که باید در مورد این استراتژی بازاریابی بدانید به شما می گوییم تا بتوانید از وب سایت خود در برابر سئو منفی محافظت کنید.
مشکل شماره 1 در سئو منفی: مزارع پیوند و پیوندهای اسپم
سئو منفی چیست؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است زیرا کلاهبرداران سئو همیشه از تاکتیک ها و روش های مختلفی در سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. از طرف دیگر، اگر با اصول اولیه سئو کلاه سفید آشنا باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که چگونه بهینه سازها می توانند از این استراتژی ها برای حمله و تخریب وب سایت های دیگر استفاده کنند.
استفاده از فیلدهای لینک برای ایجاد لینک های بی کیفیت و اسپم برای کاربر در یک وب سایت یکی از رایج ترین اشکال سئوی بد است. این سوال همچنین نمونه بارز توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه سئو کلاه سیاه است که در واقع از سئوی گوگل سوء استفاده کرده و با ایجاد لینک های اسپم و تغییر مسیر به وب سایت های خاص، آن را از بین می برند.
اگر این اتفاق بیفتد و سناریوی مورد نظر کلاهبرداران محقق شود، اسپمرها طی چند روز یا هفته آینده با نوشتن محتوای مشابه که شامل قطعه پیش‌فرض است، بک لینک‌های سئو منفی به چندین سایت با کیفیت پایین ایجاد می‌کنند.
از دیدگاه خزنده های موتورهای جستجو، به نظر می رسد که وب سایت شما در تلاش است تا کمپین لینک سازی خود را توسعه دهد، اما روش نامناسب و بدی را انتخاب کرده است. اسپمرها سعی می کنند این لینک ها را عادی و اشتباه جلوه دهند تا موتورهای جستجو وب سایت شما را به شدت مجازات کنند و رتبه آن را کاهش دهند.
نمونه بارز این تبلیغات منفی، اتفاقی است که برای وب سایت جیکوب کینگ و پادکست WP Bacon رخ داد. کینگ متوجه شد که هزاران لینک با مقالات کلمات کلیدی زشت به سایت او می آیند. تنها 10 روز پس از مشاهده این کمپین بسیار بد سئو، لینک های مخرب بیش از 20 درصد از نقشه لینک کلیدواژه اصلی را به خود اختصاص دادند. بدترین اتفاقی که برای سایت کینگ افتاد این بود که WP Bacon بیش از 50 موقعیت را به دلیل رتبه بندی کلمات کلیدی از دست داد. کاهش ترافیک وب سایت؛ مخاطبان جدید از بین رفتند و WP Bacon قبل از اینکه مخاطب خود را پیدا کند مرد.
سئوی منفی به قدری تهدیدی جدی، جدی و سرسخت برای وب سایت شماست که می تواند تنها در چند لحظه تمام تلاش هایی که در طول این سال ها انجام داده اید را از بین ببرد، بنابراین این دامنه لطفا در دقیقه. از دست دادن یک روز
راه حل چیست؟ نظارت بر لینک ها و رد فایل ها
پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در این صورت بهتر است قبل از انتشار کمپین های بک لینک منفی را شناسایی کرده و سایت را از بین ببرید. بدون ردیابی و نظارت مستمر، ممکن است هفته ها طول بکشد تا در نهایت متوجه شوید که ترافیک ورودی وب سایت شما کاهش یافته و رتبه شما به دلیل بک لینک های مشکوک که سئوی شما را هدف قرار می دهد کاهش یافته است. اگر این اسپمرهای مخرب زمان بیشتری برای ایجاد و توسعه کمپین خود داشته باشند، می توانند آسیب بیشتری به سایت شما وارد کنند.
شما باید از این فعالیت های تهدید کننده آگاه باشید. برای این منظور الکسا ابزار حرفه ای Competitor Backlink Checker را معرفی کرده است. با استفاده از این ابزار می توانید تمامی بک لینک های وارد شده به وب سایت خود را مشاهده کنید. همچنین رتبه‌بندی وب‌سایت‌های مرتبط و مرتبط را نمایش می‌دهد تا بتوانید همه وب‌سایت‌های نامعتبر و احتمالی اسپم را بر اساس رتبه شناسایی کنید.
وقتی کسی برند شما را هدف قرار می دهد و سعی می کند با ارسال لینک های نامناسب آن را نابود کند، مسدود کردن بهترین اقدام است. به این ترتیب گزارشی که از ابزار حرفه ای الکسا دریافت می کنید به شما کمک می کند تا به طور منظم وضعیت لینک های وب سایت خود را رصد کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید بک لینک وب سایت های رقبای خود را بیابید و بر اساس آنها اطلاعات مفیدی در مورد رقبای خود به دست آورید.
اگر می دانید که اسپمرها یک کمپین سئوی منفی برای سایت شما انجام داده اند، فهرستی از دامنه متخلف تهیه کنید و آن را تحت عنوان «دامنه های ممنوعه» به موتورهای جستجو ارسال کنید. ارسال این لیست به گوگل باعث می شود که موتور جستجو تمامی لینک های سایت شما را از دامنه هایی که به عنوان نامناسب علامت گذاری شده اند نادیده بگیرد. به این ترتیب، بک لینک های مخرب دیگر نمی توانند رتبه شما را تغییر دهند. این راه حل ساده مشکل شما را برطرف می کند، اما دائمی نیست و فقط یک بار اعمال می شود. همیشه بک لینک های وب سایت خود را بررسی کنید و هر زمان که لینک های اسپم پیدا کردید، لیستی از دامنه های ممنوعه تهیه کنید و آن را به گوگل ارسال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 407